Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Frummels schreef:mayniac_val: misschien wel een goed idee, thanks!
jasz en Davinia_ : haha ahw dankje![]()
Ik ben zo wispelturig en als ik iets wil dan moet het ook zeg maar... nu.. dat kan zo vermoeiend zijn
Liind_Y : helaas niet, sorry..
Frummels schreef:Dat had ik met heel donkerbruin.. Leuk.. maar niet bij mij
Ben blij dat ik niet de enige ben haha.
ik zag trouwens in je profiel dat je zoektocht naar een paard geslaagd is! beetje laat maar gefeliciteerd!
Bizzybijtje schreef:Hoi, ik heb nu donkerblonde uitgroei en de rest is lichter (highlights) met nog een beetje een roodtint erdoor.
Nu wil ik het graag weer gewoon één kleur hebben (het liefst natuurlijk/iets donkerder blond). Nu vroeg ik me af of jullie weten hoe ik dat het beste kan doen. Ik dacht er al aan om highlights te zetten zodat de overgang wat minder opvalt, het lijkt me dat ik met dat kleurverschil niet gewoon verf erop kan gooien neem ik aan? Nou valt de overgang op zich wel mee hoor dus als je een beetje verschil zit vind ik dat niet zo erg, maar ik ben bang dat het echt helemaal anders wordt zeg maar. En heeft er iemand ervaring met het zelf highlights zetten?
Bizzybijtje schreef:Bizzybijtje schreef:Hoi, ik heb nu donkerblonde uitgroei en de rest is lichter (highlights) met nog een beetje een roodtint erdoor.
Nu wil ik het graag weer gewoon één kleur hebben (het liefst natuurlijk/iets donkerder blond). Nu vroeg ik me af of jullie weten hoe ik dat het beste kan doen. Ik dacht er al aan om highlights te zetten zodat de overgang wat minder opvalt, het lijkt me dat ik met dat kleurverschil niet gewoon verf erop kan gooien neem ik aan? Nou valt de overgang op zich wel mee hoor dus als je een beetje verschil zit vind ik dat niet zo erg, maar ik ben bang dat het echt helemaal anders wordt zeg maar. En heeft er iemand ervaring met het zelf highlights zetten?