Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:54

Net m'n eerste Sleek oogschaduw palletje gekocht, ben er zo blij mee! Het is de Oh So Special variant. Prachtige kleurtjes zitten erin. <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:55

Oke meiden dan ga ik dat proberen :)

Ik heb niet de insteek om zo groot te worden als de grote beautyblogs heb gewoonweg de tijd niet om elke dag te posten. Ga proberen m'n foto's te verbeteren maar gelukkig vinden veel mensen t zo ook al heel leuk :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:05

Bloggen lijkt me ook heel leuk, alleen gaat er wel veel tijd in zitten denk ik zo :)
Mijn opmerking was inderdaad wel nav jouw blog :)

Ik heb vanmiddag de lippenstift van rimmel gekocht, kleur 101 van de matte Kate versie :) morgen lekker uitproberen, ik ben heel benieuwd!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:21

Bedoel t niet rot hoor dat ik t vroeg!
Maar als mensen m'n blog bezoeken wil ik t idd gaan veranderen voor jullie maar niet voor niet bezoekers zeg maar, snappen jullie?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:22

Dat snap ik helemaal! Op bokt is het best vaak dat iemand een mening geeft en vervolgens een hele kudde daar achter aan hobbelt zonder eigenlijk te weten waar het precies over gaat! :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:25

Juist ;)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 01:02

Suus, ik kijk op je blog wanneer je hier een link plaatst. Maar als je je niet op je gemak voelt door foto's op je blog te plaatsen moet je het niet doen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:17

Glossi schreef:
De prep + fine van Catrice (volgens mij heet hij zo) lijkt totaal niet op de Prep + Prime van MAC. Ik vind dat van Catrice echt rommel. Werkt totaal niet en de poeder is heel grof. Ik snap ook niet dat blogs die 2 veel met elkaar vergelijken.

Die poeder van Ben Nye is wel echt ontzettend goed. Word veel in het Theater gebruikt en blijft lang mooi zitten. Het is ontzettend fijne poeder, nog fijner dan die van MAC en Chanel (met die van Chanel heb ik geen ervaring). Je ziet de poeder doordat hij zo fijn is ook echt niet zitten op je hoofd. Net of je het niet hebt gepoederd.

Davinia, ik had eerst de MAC studio fix fluid maar die is een tintje te donker (en lichter is hij er niet) en had toen de MakeUpForever velvet mat+

Suus, ik mis ook wel de full face foto's. Een look kan er dan heel anders uit zien. Ook vind ik het jammer dat de kwaliteit van je foto's niet zo goed is waardoor de kleuren niet zoals in het echt over komen. Ik weet wel dat dat moeilijk is om de kleuren precies zo op de foto te hebben als in het echt. Maar je foto's zijn nu ook zo verschillend van kleur. Misschien dat je de instellingen verkeerd hebt staan maar het is net of je foto's in het donker en met flits hebt genomen. Ik zou daar iets meer tijd voor nemen.

Bedankt voor je info, ik ga maar eens op Ben Bye googlen. :) Had eigenlijk nog nooit van het merk gehoord!
En ik zat trouwens al te twijfelen tussen Chanel en MAC haha. :D De budgetproducten spreken me niet zo aan, sowieso is dat alleen maar talk en ik weet nu al dat ik het poeder dan ook nooit op ga maken. :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:20

Ik kan mijn bericht ineens niet wijzigen, maar ik bedoel ben nye en niet bye (dat maakt autocorrect ervan :D ).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:33

Loose, Ben Nye kun je kopen bij oa http://camerareadycosmetics.com/ Heb hier al vaker besteld en ken ook mensen via een ander forum die daar graag bestellen. Zijn ontzettend snel met versturen en pakken alles netjes in. Volgens mij is die poeder van Chanel fijner dan die van MAC. Maar ik heb Chanel nog niet van dichtbij gezien. Ik weet alleen dat die van Ben Nye ontzettend goed is en er eigenlijk alleen maar hele goeie revieuws over te vinden zijn.

De blushers van Cinema Secrets zijn ook een aanrader trouwens. Ik heb hem in de kleur natural en die is momenteel favoriet.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 00:21

Ik heb vandaag m'n eerste Dior producten binnen gekregen en ik ben er helemaal verliefd op. <3
Heb deze twee nagellakjes gekocht en in het echt zijn ze nog mooier dan op de foto's op deze blog! Zelfs ik kan nu m'n rechterhand netjes lakken! Merk echt de kwaliteit ervan en hoe fijn ie lakt!
http://hudabeauty.com/2013/05/07/are-th ... he-season/

Dat twee luxe nagellakjes je zo blij kunnen maken.. :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:41

Glossi schreef:
Loose, Ben Nye kun je kopen bij oa http://camerareadycosmetics.com/ Heb hier al vaker besteld en ken ook mensen via een ander forum die daar graag bestellen. Zijn ontzettend snel met versturen en pakken alles netjes in. Volgens mij is die poeder van Chanel fijner dan die van MAC. Maar ik heb Chanel nog niet van dichtbij gezien. Ik weet alleen dat die van Ben Nye ontzettend goed is en er eigenlijk alleen maar hele goeie revieuws over te vinden zijn.

De blushers van Cinema Secrets zijn ook een aanrader trouwens. Ik heb hem in de kleur natural en die is momenteel favoriet.

Heb jij dat poeder van ben nye zelf ook? Ik lees namelijk dat veel mensen hem ook als highlightpoeder gebruiken, volgensmij de banana variant. En highlighten is niet mijn bedoeling. :D Dus misschien dat jij weet welke kleur het beste kan? Blushes gebruik ik bijna nooit, heb meestal wel blosjes van mezelf. :+ heb laatst wel een blushstick gekocht bij kiko, werkt wel fijn. :)
Nou ik ga nog even denken over welke poeder ik wil, heb ook.nog 12.50eu aan kortingsbonnen van ici paris liggen en ze hebben nu 25% korting bij 2 makeup producten. :D (onder het mom van, als je je shopverbod eindigt doe het dan meteen goed :D )

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:43

Dominique_96 schreef:
Ik heb vandaag m'n eerste Dior producten binnen gekregen en ik ben er helemaal verliefd op. <3
Heb deze twee nagellakjes gekocht en in het echt zijn ze nog mooier dan op de foto's op deze blog! Zelfs ik kan nu m'n rechterhand netjes lakken! Merk echt de kwaliteit ervan en hoe fijn ie lakt!
http://hudabeauty.com/2013/05/07/are-th ... he-season/

Dat twee luxe nagellakjes je zo blij kunnen maken.. :')

Leuk zeg! :D
Ik wil ook zo graag nog een duur product, maar ik weet nog niet wat :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:47

Oh die ben nye poeder is vet goedkoop! Ga hem sowieo maar bestellen. :D Heb je nog tips over de kleur glossi? :)

Dominique96: die donkerste is mooi! :) Ik dacht dat je ook oogschaduw besteld had of heb ik dat verkeer gelezen/was dat iemand andere? :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:06

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:07

Oh nee ik heb geen oogschaduw besteld! 30 euro voor 2 nagellakjes was me wel even genoeg :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:07

Wat schattig, die nailart :D Netjes gedaan ook!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:28

Ik weet t niet met die dure lakjes.. ik merk nooit echt verschil :=
Vind de kleuren wel mooi :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:33

Loose, Banana word idd veel bij donkere huiden gebruikt om te highlighten. Ik gebruik hem in de zomer om mijn gezicht te matteren als ik bruin ben. Heb ook Cameo liggen maar die is te roze voor mij. Ik zou dan als ik jou was voor de neutral set in translucent gaan. Dan weet je zeker dat de kleur goed is.

Suus, je kunt op kleur googlen. Heb ik toen ook gedaan. Leuke nailart! Ik wil ook weer lakken maar mijn nagels laten dat niet toe -O-

Dominique, leuke lakjes :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:56

Ik kon dus alleen maar reviews vinden van mensen met een (veel) donkerdere huid dan die van mij, en die allemaal de banana gebruikten dus vandaar dat ik me een beetje zorgen maakte over dat highlight effect. :D
Maar.. ik wil nu dus net die poeder gaan bestellen, is ie nergens meer te bekennen op de site. :? Ik ga morgen nog wel even weer kijken. :\

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:49

Hmm kan de luxury powder nog steeds niet vinden. Misschien dat het er mee te maken heeft dat de website een makeover krijgt.

Vandaag heb ik eindelijk de Visapure ontvangen! Bijna een halfjaar terug heb ik een abbo op de Voque genomen en dit was het cadeau die er bij zat. Koste dan 70 euro met het abbo erbij dus dat vond ik wel een goeie deal. Jammer alleen dat het zooooo lang geduurd heeft. Anyway, vandaag uitgeprobeerd. Wat een heerlijk ding :D Ben benieuwd of ik ook verbetering merk als ik hem een tijdje gebruik.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:17

Wow glossi, heb je die nu pas gekregen :oo ik heb 'm al sinds augustus!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:32

Ja het duurde vet lang!! Doordat er zoveel interesse was waren ze niet meer op voorraad. En dat heeft dus een halfjaar geduurd :oo Ik heb ook nog tussen door gemaild. Blij dat ik hem eindelijk heb! Hoe bevalt hij jou?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 12:02

Ik vind 'm heeerlijk! Heb echt het gevoel dat m'n gezicht goed gereinigd is als ik 'm gebruikt heb :) Ben alleen soms te lui om 'm te gebruiken wat natuurlijk belachelijk is omdat het maar een minuutje is :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:19

Wow wat een lange levering. Lees er ook goede verhalen over, hoef hem self niet te hebben. Sinds ik de producten van de body shop gebruikt is mn huid erg goed gereinigd naderhand :)