Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:De prep + fine van Catrice (volgens mij heet hij zo) lijkt totaal niet op de Prep + Prime van MAC. Ik vind dat van Catrice echt rommel. Werkt totaal niet en de poeder is heel grof. Ik snap ook niet dat blogs die 2 veel met elkaar vergelijken.
Die poeder van Ben Nye is wel echt ontzettend goed. Word veel in het Theater gebruikt en blijft lang mooi zitten. Het is ontzettend fijne poeder, nog fijner dan die van MAC en Chanel (met die van Chanel heb ik geen ervaring). Je ziet de poeder doordat hij zo fijn is ook echt niet zitten op je hoofd. Net of je het niet hebt gepoederd.
Davinia, ik had eerst de MAC studio fix fluid maar die is een tintje te donker (en lichter is hij er niet) en had toen de MakeUpForever velvet mat+
Suus, ik mis ook wel de full face foto's. Een look kan er dan heel anders uit zien. Ook vind ik het jammer dat de kwaliteit van je foto's niet zo goed is waardoor de kleuren niet zoals in het echt over komen. Ik weet wel dat dat moeilijk is om de kleuren precies zo op de foto te hebben als in het echt. Maar je foto's zijn nu ook zo verschillend van kleur. Misschien dat je de instellingen verkeerd hebt staan maar het is net of je foto's in het donker en met flits hebt genomen. Ik zou daar iets meer tijd voor nemen.
Glossi schreef:Loose, Ben Nye kun je kopen bij oa http://camerareadycosmetics.com/ Heb hier al vaker besteld en ken ook mensen via een ander forum die daar graag bestellen. Zijn ontzettend snel met versturen en pakken alles netjes in. Volgens mij is die poeder van Chanel fijner dan die van MAC. Maar ik heb Chanel nog niet van dichtbij gezien. Ik weet alleen dat die van Ben Nye ontzettend goed is en er eigenlijk alleen maar hele goeie revieuws over te vinden zijn.
De blushers van Cinema Secrets zijn ook een aanrader trouwens. Ik heb hem in de kleur natural en die is momenteel favoriet.
Dominique_96 schreef:Ik heb vandaag m'n eerste Dior producten binnen gekregen en ik ben er helemaal verliefd op.![]()
Heb deze twee nagellakjes gekocht en in het echt zijn ze nog mooier dan op de foto's op deze blog! Zelfs ik kan nu m'n rechterhand netjes lakken! Merk echt de kwaliteit ervan en hoe fijn ie lakt!
http://hudabeauty.com/2013/05/07/are-th ... he-season/
Dat twee luxe nagellakjes je zo blij kunnen maken..