Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyLittleLove schreef:Ik heb 'n vraag..
Ik slikte eerst een 3fasenpil met een grote hoeveelheid hormonen maar hier reageerde mijn lichaam niet goed op en wilde ik naar een lichtere, bovendien kan ik de 3fasenpil niet doorslikken (dan alleen de laatste fase geloof ik en dat was ook niet veilig). Ik heb dus een stopweek gehouden en na de 6e dag was het bijna over (en 36 graden buiten) dus ben ik met Modicon begonnen. Eerste week ging goed en nergens last van, maar ik heb nu sinds een paar dagen spotting en het blijft aanhouden, en ik ga zondag op vakantie maar vind 't zo vervelend en schaam me er ook voor
Omdat ik ook een vriend heb enzo.. Gaat dat nog over of?
Mando schreef:Uhh hoe lang waren jullie ongesteld de eerste keer na het plaatsen van het spiraaltje?
Ik zit nu al op dag 9 geloof ik.... wordt er een beetje gestoord van.
Niet erg ongesteld maar toch ben ik het.
kojack schreef:Goedemorgen!
eventjes een vraagje hier, heb sinds 2 weken een nieuw spiraaltje (oude was bijna over datum)..
Ik heb al een week beetje last van mn borsten, weet iemand of dat normaal is? Kan het me niet herinneren van de vorige keer.
Escada schreef:Even een vraagje, ik gebruik de nuvaring.
Afgelopen vrijdag hoorde ik hem eruit te halen maar het vergeten. Nu heb ik em er zaterdag uitgehaald. Kan ik hem nu wel weer gewoon op vrijdag erin doen of moet dat echt weer op zaterdag?
Mando schreef:Fijn te lezen.
Ik had dat ook in het begin alleen toen ik ongesteld werd 2 dagen heel weinig en nu dus al 8 dagen af en aan....
Vergeleken met wat ik had een zegen.. daar heb ik hem dus ook voor gekregen
Volgende week dinsdag moet ik toch op controle, heb ik hem alweer 6 weken.