Freekieee schreef:Hier nog even fototje van de luiertas
[ [url=m/hnbYvp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coconut schreef:Hello dames!
Mag ik mij hier ook melden? Inmiddels 16 weken zwanger van ons eerste kindje en medio september uitgerekend
mriek1990 schreef:Nouuuuu niet.. niet vaakKiwipitje chocoladespekken zijn zó lekker! Knap dat je ze niet in huis haalt als je er zo'n zin in hebt.De kraamzorg klinkt niet echt fijn. Hoop dat je deze keer wel een fijne ervaring krijgt.
Gnome schreef:Mooi met die plant erbij. Nu wil ik dat ookBeeb heeft ook een plant in z'n kamer nu en heb bij blokker een hele mooie wasmand en nog mandjes voor op de commode gevonden. Morgen gaan we de kinderwagen in elkaar zetten om met de honden te kunnen oefenen en de base gaat de auto in. Dan blijft er langzaamaan geen troep meer over in z'n kamertje.
Coconut schreef:Welkom! Hoe gaat je zwangerschap? Ik zat hiervoor ook in een topic waar ik als laatste uitgerekend was maar ik vond het toch vrij lastig op een gegeven moment dat ik nog rond 30 weken zat en andere mensen er al he-le-maal klaar mee waren. Nou heb ik een vroeggeboorte meegemaakt dus wellicht lag het daar ook aan.Hello dames!
Mag ik mij hier ook melden? Inmiddels 16 weken zwanger van ons eerste kindje en medio september uitgerekend
Azmay schreef:Ik wil nu ook een grote plant op de kinderkamer![]()
Ben ineens compleet uitgeput, slaap alsof het een coma is en dan ook echt 12 uur lang en ben met de honden een rondje gaan lopen maar voel me nu alweer in staat om in slaapcoma te vallen zeg maar![]()
Heb nog steeds de nood om kleine klusje te doen maar kom zo echt niet van de bank af![]()
Nog 2 weken en dan is het veilig, damn ik begin toch wel zenuwen te krijgen stiekem, waar ben ik aan begonnen
Charlotte446 schreef:Lekker drukke dag achter de rug MelanieHet blijft ook aftasten hoeveel je wel/niet op een dag kan doen vind ik. Lief dat je man jullie zoon op bed heeft gelegd.
Ik moet zeggen gnome dat de meeste merken veel beige/bruintinten hebben op het moment.
Ik zie je teefje al helemaal voor meGoed idee om te oefenen, mijn soms ietwat dominante hond is bij sommige honden ook niet te houden aan de lijn. Echt balen dat je zoveel last hebt, en slecht slapen is helemaal waardeloos. Kan een massage, hulpmiddel oid je misschien helpen?
Hier net naar het ziekenhuis geweest. Kwam in de algemene folder een lijstje tegen met klachten waarbij je bij 'maar' 1 klacht ook gelijk moet bellen. Ik kon ze allemaal afstrepen dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis geweest. Baby gaat helemaal super, dus mogelijk heb ik iets te pakken. Wel in de gaten houden en hopelijk ben ik er snel vanaf.
Freekieee schreef:Queen, goed geslaagd zo te lezen!
Charlotte, fijn dat je je al snel weer wat beter voelde! Soms ff rot maar als je het in 1 x eruit zweet is dat wel fijn. Oh lees nu net je nieuwe bericht. Logisch dat je dan even ging ja! Gelukkig gaat alles goed.
Melanie, klinkt als een erg doenig dagje! Logisch dat je aan het einde gesloopt was.
Gnome, fijn dat de reu zich aanpast.. hopelijk de teef ook snel. Zou wel fijn zijn! En al helemaal voordat de baby er is! Wel vervelend van je nachtrust zeg! Slaap wil je zo graag nu.. merk hier ook dat ik niet lang op 1 kant kan liggen, maar draaien is ook erg rot. Hoop voor je dat je toch snel weer even goed kan slapen! Want door slaap tekort misselijk worden is ook niet fijn.
Kiwitje, klinkt ook wel pittig zo op de fiets haha. Wel balen dat je last kreeg zeg. Hopelijk nemen je harde buiken af straks. Oh jullie hadden wel heerlijk weer gister op t strand dan!
Azmay, dat gaat ook snel! Dan maar je slaap pakken toch!
Hier gaat het al ietsss beter. Vannacht wel veel pijn gehad. Maar vanmorgen ging t wel weer oké. De kleine zit ook echt tegen de verkeerde plek aan te duwen dat werkt ook echt niet mee…. Vrijdag ochtend kan ik naar de fysio.
Was het helemaal zat thuis en wilde eruit met een doel. Dus ben ff rondje Kruidvat en action geweest om alles te halen voor mn kraampakket.
Maar red t alleen als ik giga langzaam loop, dat is echt niet normaalval bijna om zo langzaam. Maar ja beter dat dan niet kunnen lopen van de pijn.
Nu wel even uitrusten op de bank want voel het nu wel goed
Gnome schreef:Freekieee schreef:Queen, goed geslaagd zo te lezen!
Charlotte, fijn dat je je al snel weer wat beter voelde! Soms ff rot maar als je het in 1 x eruit zweet is dat wel fijn. Oh lees nu net je nieuwe bericht. Logisch dat je dan even ging ja! Gelukkig gaat alles goed.
Melanie, klinkt als een erg doenig dagje! Logisch dat je aan het einde gesloopt was.
Gnome, fijn dat de reu zich aanpast.. hopelijk de teef ook snel. Zou wel fijn zijn! En al helemaal voordat de baby er is! Wel vervelend van je nachtrust zeg! Slaap wil je zo graag nu.. merk hier ook dat ik niet lang op 1 kant kan liggen, maar draaien is ook erg rot. Hoop voor je dat je toch snel weer even goed kan slapen! Want door slaap tekort misselijk worden is ook niet fijn.
Kiwitje, klinkt ook wel pittig zo op de fiets haha. Wel balen dat je last kreeg zeg. Hopelijk nemen je harde buiken af straks. Oh jullie hadden wel heerlijk weer gister op t strand dan!
Azmay, dat gaat ook snel! Dan maar je slaap pakken toch!
Hier gaat het al ietsss beter. Vannacht wel veel pijn gehad. Maar vanmorgen ging t wel weer oké. De kleine zit ook echt tegen de verkeerde plek aan te duwen dat werkt ook echt niet mee…. Vrijdag ochtend kan ik naar de fysio.
Was het helemaal zat thuis en wilde eruit met een doel. Dus ben ff rondje Kruidvat en action geweest om alles te halen voor mn kraampakket.
Maar red t alleen als ik giga langzaam loop, dat is echt niet normaalval bijna om zo langzaam. Maar ja beter dat dan niet kunnen lopen van de pijn.
Nu wel even uitrusten op de bank want voel het nu wel goed
Maar wel super fijn dat je er weer even uit bent geweest!! Dan maar traag. Had je geen kraampakket via de verzekering?
Freekieee schreef:Een elektrische fiets hè. Op stand turboKiwitje, klinkt ook wel pittig zo op de fiets haha. Wel balen dat je last kreeg zeg. Hopelijk nemen je harde buiken af straks. Oh jullie hadden wel heerlijk weer gister op t strand dan!
Kiwipitje schreef:Freekieee schreef:Een elektrische fiets hè. Op stand turboKiwitje, klinkt ook wel pittig zo op de fiets haha. Wel balen dat je last kreeg zeg. Hopelijk nemen je harde buiken af straks. Oh jullie hadden wel heerlijk weer gister op t strand dan!Zwemmen gaat wel nog steeds heel goed maar alle andere activiteiten..
Coconut schreef:Naar dat er mensen zijn met veel klachten,ziekenhuis bezoeken en slecht slapen. Beterschap en sterkte allemaal!
Mijn zwangerschap verloopt eigenlijk heel voorspoedig. Vandaag precies 16 weken zwanger en geen moment misselijk geweest. Wel in het eerste teimester ontzettend slecht geslapen,veel wakker en weinig energie. Nu gaat dat een stuk beter. Wel wat last van mijn banden en onderrug.