Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzle schreef:Nee, nog niet, wordt 69.
Mijn ouders zijn nogal van de oude stempel ondanks hun leeftijd. Mijn moeder moet de tandarts en huisarts afspraken voor hem regelen
Sizzle schreef:Oscar schreef:Als ze heel veel overgewicht hebben dan zijn ze denk ik al vrij snel aan de beurt? Volgens mij wordt die groep al heel snel ingedeeld.
Dezelfde strategie aanhouden als bij de griepprik klinkt eigenlijk wel logisch. Volgens mij mis je dan wel een flink aantal mensen als je uitgaat van wat er in de quote staat?
Alleen mijn vader is veel te zwaar, mijn moeder heeft bronchitis. Maar wie gaat dan weten dat ze dat hebben en dat de ggd vertellen? Het is niet bepaald dat ze normaal de dokterspraktijk platlopen of zo.
Ze krijgen normaal ook geen griepprik uitnodiging.
Mijn broer heeft MS en heeft gevaarlijk veel overgewicht, wie weet dat? Wie meldt dat aan?
Ik ben ook oprecht verbaast dat mijn schoonvader pas in maart is. Hij staat op maximale medicatie, hoest zijn longen ongeveer naar buiten en als hij ook maar een beetje koort heeft kan hij niet meer op zijn benen staan, dat weet ook zijn longarts en huisarts.
secricible schreef:Oscar schreef:Thanks voor de lijst!
Nou inderdaad, wat een soap.
Is er al zicht op die goedkeuring van het Janssen-vaccin?
Vorige week ingeleverd,.half Maart eventueel goedkeuring en tweede kwartaal levering is het plan.
Oscar schreef:Ik zat net te kijken wat nu precies de definitie van 'medische indicatie' is, maar ik kan het niet vinden. Weten jullie dat misschien?