purny schreef:Lockdown is dinsdag in gegaan. Maandag was het nog beredruk. Volgens mij is de wachttijd tot het testen ook langer nu. Dus we zouden toch pas dinsdag moeten merken qua besmettingen?
Idd, zeker niet eerder..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
petraaken schreef:Wij moeten een veulen naar zijn nieuwe eigenaars brengen. Nederland is voor Belgen rood. We mogen wel reizen en als je minder dan 48u in dat land bent hoef je niet in quarantaine of een formulier invullen als je terug in België bent. Weet dus alleen niet wat Nederland dus denkt over buitenlandse bezoeken voor een paar uurtjes. We zouden echt minder dan 24u in Nederland zijn.
mag schreef:petraaken schreef:Wij moeten een veulen naar zijn nieuwe eigenaars brengen. Nederland is voor Belgen rood. We mogen wel reizen en als je minder dan 48u in dat land bent hoef je niet in quarantaine of een formulier invullen als je terug in België bent. Weet dus alleen niet wat Nederland dus denkt over buitenlandse bezoeken voor een paar uurtjes. We zouden echt minder dan 24u in Nederland zijn.
Moet je ver nederland in? Ik zie hier heel veel belgische nummerplaten. Komen ook gewoon boodschappen doen. Nog geen grenscontrole gezien.
besita schreef:Ik reed vanmiddag langs de Van Craenenbroeck in Opglabbeek en gewoon 75 % nederlandse nummerplaten
En zoveel auto's net als in goede tijden terwijl het overal redelijk rustig is
Geloof dat mensen een daguitstap maken in zo'n winkels want je vind daar echt alles ..lijkt bijna op een rommelmarkt
bigone schreef:Met kerst kan het snel verkeerd gaan, moet je helemaal niet bij willen zitten en zou geen moment twijfelen om af te zeggen. Neemt ze het je kwalijk , jammer dan.
Relaxed schreef:purny schreef:Lockdown is dinsdag in gegaan. Maandag was het nog beredruk. Volgens mij is de wachttijd tot het testen ook langer nu. Dus we zouden toch pas dinsdag moeten merken qua besmettingen?
Idd, zeker niet eerder..
Ineke2 schreef:Mjah ik zit met oud en nieuw ook alleen thuis.
Het is niet anders
Cookies schreef:https://www.gelderlander.nl/duiven/bij- ... ~a701e247/
Ja volgens mij heb je een pasje nodig van de Makro.
Relaxed schreef:Single zijn is nu gewoon niet leuk.. Mensen houden er ook weinig rekening mee hoe dit voor singles is. Mijn werk was zo'n beetje mijn enige verzetje dit jaar, qua contact met mensen. Ben wel wat naar vriendinnen blijven gaan, 1 op 1.. Maar je zit ook heel veel alleen thuis.
pien_2010 schreef:Klopt relaxed en manlief en ik hebben het vaak over deze groep. Is zwaar altijd alleen zijn.