4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 22:03

@Mara: ik hoop het ook voor je, vind het echt knap dat je zelf zoveel kunt met je trainingen aanpassen en voeding. Hoe is het met je pols?

@Kimmie: haha, toch oefenen op die gin dan! Lekkere dingen heb je gebakken zeg :) Ik kan helaas weinig zinnigs zeggen over je dieet, zit daar niet zo in. Ben wel benieuwd hoe je het zelf ervaart als je even bezig bent.

@Little_birdy: je gevoel wel wat verbeterd in de loop van de dag? Rust is ook wel belangrijk, ik merk nu ook dat m’n lichaam wat vermoeid is.

@Lis_Ol: fijn dat het toch vocht bleek, kan echt verraderlijk zijn als je net op het verkeerde moment weegt. Ik herken die haat-liefde met chips, helaas :')
Lekkere lijstjes heb je!

@Josien: welkom terug.

Ik heb er 2 slechte dagen op zitten. Vond gister een vergeten zak chips en die heb ik vandaag maar opgemaakt. Gister op 3300 calorieën uitgekomen, wel 15 km gefietst en een rondje gewandeld maar veel te hoog natuurlijk. Vandaag ging het tot de chips heel goed, zo zonde eigenlijk.

Vandaag:
O: havermout met amandelmelk, kaneel, banaan en blauwe bes
T: sinaasappel, 4 dropjes
M: Halve gehaktbal, gebakken aardappelen en witlofsalade
T: pakje crackers
A: 2 rijstwafels met cottage cheese en kipfilet, stukje roggebrood met appelstroop en kaas en 2 plakjes ontbijtkoek zero
T: de chips dus :Y)
Totaal: 2366
B: uur bootcamp, 20 minuten gewandeld en uurtje buiten gereden.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 10:08

Ugh, mijn week is weer super rommelig geweest. Er is geschilderd bij mij de afgelopen dagen en dan is mijn hele ritme verstoord. Zondag wel lekker gefietst, 50km met als enige doel een lage hartslag houden, maar ik moet sowieso mijn standaard ritme gaan omgooien omdat het beter is om een weekenddag als fietsdag te hebben en ik ook 1 dag helemaal rustdag moet hebben en dat niet kan als ik op zaterdag hard loop want dan zou zondag fietsdag zijn en de rest van de week werk ik gewoon oom fulltime dus dat telt niet als algehele rustdag volgens de sportarts. Dus ik moet van dinsdag, donderdag, zaterdag hardlopen naar maandag, woensdag, vrijdag. En die verandering geeft ook weer stress, daar kan mijn autistische brein gewoon niet zo goed tegen.

Gister wel een massage gehad dus nu vette spierpijn in mijn hele rug en schouders, maar uiteindelijk is het wel beter...

little_birdy

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 10:49

Lastig is dat imay !
Wel goed van je dat je zoveel aan het sporten bent .
Wat was bij jou ook alweer de bedoeling/het doel ?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 10:56

Ik ben nu sinds ik begonnen ben 22 kilo kwijt, er mag er nog zeker 10 extra vanaf maar het belangrijkste doel is nu fitter worden. Ik doe sinds april vorig jaar aan wielrennen en sinds oktober ben ik hardlopen er bij aan het pakken geweest. Als het straks weer mag komt hockey op maandagavond er weer bij, dat kan dan in de plaats van een hardlooptraining omdat hockey een beetje interval hardlooptraining genoemd zou kunnen worden (met extras erbij qua hockey zelf natuurlijk). Ik had een plan om voor Kika mee te doen aan een 1/8 triathlon eind augustus maar die is afgelast helaas omdat er te onzeker was of die door kon gaan en ze niet 1. veel kosten wilde maken voor iets dat niet door zou kunnen gaan en 2. niet heel veen non refundable sponsoring wilde binnen laten halen door de sporters als de "tegenprestatie" van het uitvoeren van de 1/8 triathlon er wellicht niet tegenover zou kunnen staan. Ik ben nog een beetje op zoek naar een leuk alternatief doel om naartoe te werken

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:13

Zo dan super knap ten eerste dat je al 22 kg kwijt bent !!
En fitter worden gaat denk ik ook samen met afvallen voor die laatste 10 kg .
Jammer dat alles afgelast word he

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 19:34

Lisanne, oh ja dat wist ik wel. Grapje :D Mijn dieet valt niet tegen. Ik merk dat alleen nu al de plantaardige yoghurt me de neus uit komt, maar goed, dat is even doorzetten, want dat zal ik nog lang moeten eten helaas -O- Ik mag gelukkig zeker nog lekkere dingen te eten en dat probeer ik ook vooral te doen. Je moet het wel leuk houden voor jezelf.
Lastig dat lekkere eten hahaha. Nou ja, soms moet je er ook gewoon van genieten. Fijn dat het toch vocht was! Dat is soms zo verwarrend.

Little_Birdy, ging het wel weer beter in de loop van de dag?

Lastig is dat Imay! Superknap dat je al 22 kg kwijt bent!

Vandaag weer een prima dag gehad denk ik zo.
O: 1 smoothie.
T: 1 rijstwafel met 1 gekookt ei en 1 plakje gerookte kipfilet.
L: 4 boterhammen met kaas en gerookte kipfilet, 10 cherrytomaatjes.
t: druiven en 4 blokjes pure chocola.
A: 1 stukje zalm met 200 g gekookte wortelen en 4 peultjes, aardappelpuree.
T: 1 schaaltje met aardbeien en wat poedersuiker.
T: ik moet nog even kijken, eigenlijk plantaardige vanilleyoghurt met aardbeienjam, maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in.
B: niks, want hele dag stage.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 20:31

Zonde kiwi van de lastige dagen
Hoop voor je dat je het snel weer op kunt pakken !
Dat snap ik kimmie als je het al niet kekker vind .
Is er geen vervanging voor ?
Ik voel me vandaag best prima !
Dat skeeleren gisteren heeft me goed gedaan
Kwa voeding zit ik toch al weer heel de week super netjes dus hoop dat het bij mij ook maar vocht was anders word ik gek :')

Heb vandaag weer al mijn maten gemeten en bovenbeen erbij gepakt .
Het moet toch ergens vanaf gaan al dan niet in kg of centimeters :')

Lis mijn basis voor mijn salade is altijd komkommer tomaat en paprika gesneden .
Dat vul ik vaak aan met druiven gedroogde bessen/rozijnen soms kip of zalm eigenlijk heel gevarieerd

O skyr met aardbei en pure chocola
L salade van komkommer-gele paprika-Snoeptomaat-witte druiven-blauwe bessen-rozijnen en tuinkruiden dressing
T caramel chaos protein reep
A pangasiusfilet met aardappeltjes en broccoli en lente ui
T coockue crumble ijs
T rolletje rolo
Geen beweging eindelijk een rustdag

Precies 1700 kcal rond vandaag

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 20:27

Heerlijk lijstje Little_Birdy!

Vandaag ook weer een prima dag gehad. Aan de ene kant probeer ik de yoghurt minder te eten, omdat ik hem niet zo lekker vind, maar aan de andere kant moet ik natuurlijk wel mijn voedingsstoffen binnen krijgen. Ik ben dus nog even aan het zoeken naar hoe ik dat oplos.
O: 1 schaaltje bananen-havermoutpap.
L: 4 100% zuurdesem spelt boterhammen (die zijn redelijk klein) met zalm met ei, rosbief en gekookte ham.
T: 4 blokjes pure chocolade.
T: 1 rijstwafel met 100% pindakaas en 2 pindakaasballetjes (honger).
A: restjes: pasta bolognese, courgettequiche, quinoa en parmezaanse kaas.
T: 3 aardbeien met wat poedersuiker.
T: ik denk een bakje chips, ik mag geloof ik naturelchips en tortillachips.
B: 40 minuten wandelen en 30 minuten paardrijden (les).

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:03

Dat is inderdaad lastig kim
Wel een smakelijk lijstje zo !

Vandaag weer een rustdag en eens mijn onderhoud dosis gegeten ipv er onder had ik effe nodig

O skyr met abrikozen en witte chocola
M salade
A poffertjes
T ijs van hartog
T zakje snack a jacks en zakke mini hamkaas

1936 kcal

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 16:09

Kimmie; is er geen andere yoghurt die je dan mag volgens het dieet? Of een andere smaak?
Wel fijn dat het verder goed bevalt, geen klachten meer gehad deze week?

Little_birdy; wanneer ga je weer wegen? Hoop dat het nu mee zit voor je. Je lijstjes zijn netjes
Heb je die coockie crumble van hertog? Dat ijs is zo lekker <3

Hier 2 dagen wat minder, ben onwijs veel aan het werk (zieken), dus kwam gisterochtend uit de nacht en ben nu alweer aan het werk.
Maar ga vanaf vandaag weer ff wat gezonder eten :) hopelijk dan ook weer wat meer energie.
O: 150 gr Griekse yoghurt met aardbeien, blauwe bessen, müsli, lijnzaad. 200 ml optimel drink.
L: 2 volkoren wraps met kruidenkaas, kipfilet, sjalot uitje, komkommer en rucola, blikje redbull.
T: 130 gr aardbeien, flesje vitamine water.
A: 125 gr tortellini met basilicum saus, prei, ui, paprika en champignons.
T: 3 maïs wafels paprika, 150 gr perzik yoghurt met 10 gr müsli. Blikje fuze tea perzik.
T: 2 pinda crunch koeken van zonnatura, plakje bananen brood.

Totaal 1901
Beweging: 35 minuten dressuur. Zit nu op 9.000 stappen en werk nog tot 23.30 dus komt nog wel wat bij.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 18:35

Oh dat klinkt heel pittig lis !
Niet zo fijn inderdaad hopelijk geeft het gezonde eten je weer wat energie !

Die is het inderdaad en die is zoooo lekker jummie

Vandaag pittig drukke dag gehad
Meer dan 20 km gefietst en paardgereden en veel in de tuin bezig geweest

O meergranen crackers met roomkaas
L speltbol met ei en 2 witte bollen met vega filet american
T 1 paasei :j
A airfryer patat met een kipkorn viandel en kipsate kroket ( honger haha)
T zakje snack a jacks of klein zakje chips

Totaal 2025 kcal
Beweging paardrijden en 20 km fietsen

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 13:57

Ben t ook wel een beetje zat hoor :))
Maar nog 5 diensten te gaan, weekend is in zicht _O-

Jaaa dat ijs is echt lekker! Had die laatst ook geprobeerd, blijvertje :j
Lekker lijstje had je, 1 paasei ook echt haha.

Ik had me gister goed aan mn lijstje gehouden, ipv de pinda crunch koeken had ik 3 kleine koekjes op, dus kwam uiteindelijk iets lager uit (1891). Tevreden iig :)

Planning voor vandaag:
O: 150 gr Griekse yoghurt met 1/4 mango, 30 gr blauwe bessen. 200 ml optimel.
L: afbak stokbroodje, 1/2 met een plak oude kaas, 1/2 met eiersalade.
T: 2 Liga evergreen
T: 150 gr aardbeien
A: restje rijst met kip tandoori met een salade van ijsbergsla, komkommer, ui, zongedroogde tomaten, 1/2 advocado en olijfolie/balsamico dressing.
T: 3 maïswafels paprika, 150 gr perzik yoghurt met 10 gr müsli.
T: eierkoek.
Totaal 1939.
Qua beweging heb ik net 5 km gefietst ( met paard en hond) en zit nu op 7.000 stappen. Ga nog werken dus komt nog wel wat bij.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 16:17

Lisanne, volgens mij niet. Het moet in ieder geval een plantaardige of lactosevrije yoghurt zijn. Bij plantaardige zit er altijd zo'n naar smaakje aan vind ik. Gelukkig is het met wat dingen erdoor best goed te doen en na een aantal happen wordt het ook wel beter.
Qua buikpijn amper nog klachten! Echt superfijn dus. Wel nog redelijk vaak ontlasting, maar dat kan ook te maken hebben met hormonen, ben namelijk ook ongesteld nu. De verminderde buikpijn ben ik in ieder geval al heel blij mee!
Oh dat klinkt heel pittig!

Little_Birdy, wanneer ga je weer wegen? Lekker lijstje! Heel knap dat je het bij 1 paasei kon houden!

Dit weekend een beetje weekendlijstjes, maar wel lekker, dus dat is fijn. Ik merk dat hoe ik nu eet wel heel duur is, dus ik ben van plan om wat meer brood te eten. Hopelijk blijf ik het daar ook goed op doen. Ik ben nu ook nog eens ongesteld, dus behoefte aan ongezond hahaha. Daarom gisteren lekker brownie gebakken om nog wat extra's te hebben voor mezelf.

Gisteren:
O: 2 100% zuurdesem speltboterhammen met zalm met ei.
L: heel snel 4 kleine boterhammen zoals hierboven, want ik had mijn dag iets te strak gepland haha. Met zalm met ei, gerookte kip en pure chocoladepasta.
T: druiven en ananas.
A: 1 portie taco's met 45 gram zwarte bonen erbij.
T: 1 paar stukjes brownie want mini vreetbui :D
B: 1 uur lesgegeven met paard, 1 uur paard verzorgd en 1 uur fitness.

Vandaag:
O: 1 portie banaanpannenkoekjes.
L: 1 portie boekweitwrap.
T: 2 pindakaasballetjes.
T: als ik nog honger krijg 1 stuk fruit en 10-20 plakjes komkommer.
A: hele kippetjes uit de oven, zelfgemaakte friet en caprese salade.
T: als ik nog honger heb, 1 bakje plantaardige vanilleyoghurt met chocoladesaus.
T: waarschijnlijk nog wel een klein stukje brownie (ken jezelf :+ )
B: 1 uur body balance en les gehad met mijn paard in rechtrichten, dus veel lopen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:44

Mooi lijstje weer lis en goed bewogen ook !
Super fijn kim dat je minder last hebt !
Hopelijk doe je het met wat meer brood in je dieet nog net zo goed dat zou fijn zijn .

Ik heb morgen weer weegdag
Ik ben bang dat ik weer niets afgevallen ben want heb tussendoor wel nog op de weegschaal gestaan stiekem
Ik denk ook dat het misschien helemaal niet haabaar is het doel dat ik wil .
Want heb het idee dat ik nu juist spieren aan het opbouwen ben want ik word echt wel strakker maar dat gewicht dat getal wil ik gewoon omlaag .

Voor de beeldvorming ik ben 1,86 lang en heb vrij brede heupen .

O meergranen crackers met filet american vega
L donut en 2 paaseieren (we hadden bezoek haha)
T vanille cake zelfgemaakt
A zoete aardappel met champignons vega spekjes en bosuitjes
T zakje snack a jacks

1933

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:00

En vanochtend werd ik echt niet goed op de weegschaal.
Die gaf 83,5 aan terwijl ik er zonder kleding opstond (weeg normaal met kleding aan)
Ik denk er klopt ergens iets niet .
Dus aangekleed weer op de weegschaal met pantoffels en al 81,4 dat kreng is dus gewoon kapot :j

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:09

Mooi lijstje trouwens Lisanne!

Little_Birdy, vandaag meteen weer buikpijn na twee keer brood dus ik vrees van niet :+
Ik zou niet proberen om te focussen op je gewicht, maar juist op je lichaam. En zeker als je zegt dat je strakker wordt, is dat juist heel belangrijk. Dat gewicht op de weegschaal is maar zo'n klein deeltje. En een kapotte weegschaal helpt natuurlijk ook niet mee :+

Vandaag dus helaas weer buikpijn. Twee keer brood was toch niet goed dus.
O: 1 schaaltje plantaardige vanilleyoghurt met 1 handje zelfgemaakte granola en een mandarijn.
L: 3 100% zuurdesem speltboterhammen met boter en ham/kaas/zalm met ei. 5 cherrytomaatjes. Beker lactosevrije melk.
T: 2 zelfgemaakte pindakaasballetjes.
T: druiven en 1 handje macademia's.
A: vier 100% zuurdesem speltboterhammen met ham/kaas/rosbief/pure chocoladepasta.
T: of een plakje bananenbrood of een plakje brownie.
B: 1 uur fietsen en 1 uur zumba.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:16

Kim; ik wou zeggen fijn dat je minder buikpijn klachten heb, maar lees dat het vandaag helaas niet zo was. Maar gelukkig heb je een vermoeden waar het aan ligt!

Little_birdy; irritant dat je weegschaal niet accuraat is! Maar goed dat je zelf al wel verschil merkt aan je lichaam, dat is uiteindelijk belangrijker dan het getal :j

Hier gister mijn maïswafels en yoghurt overgeslagen en een paar handjes m&m’s gesnoept op werk. Kwam uiteindelijk lager uit als van te voren gepland.
Vandaag ook weer tevreden;
O: 150 gr Griekse yoghurt met 1/4 mango, 30 gr blauwe bessen en wat müsli. 200 ml optimel drink.
L: 2 ham kaas broodjes.
T: 150 gr aardbeien en 150 perzik yoghurt met 10 gr müsli.
A: magioni bloemkoolbodem pizza met groene pesto, gerookte kip, champignons, mozarella light en wat rucola.
T: 125 gr häagen dasz salted caramel ijs
T: blikje redbull sugarfree en een knoppers reep.

Totaal: 2087
Qua beweging zit ik nu net op 10.000 stappen. Komt nog wel wat bij want moet zo nog voeren en gaan werken :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:19

Ahh kimmie wat balen zeg !!!
Niet leuk .
Nu weer terug naar minder brood dan ?
Ik probeer me daar inderdaad meer op te focussen maar ik zou zooo graag onder de 80 wegen
Lis toch mooie lijstjes gehad dus !
En lekker dagje weer vandaag .

O skyr met blauwe bessen en roze chocolade
L 2 witte bollen met gebakken ei
A zalm uit de oven met wat patat en bbq saus met ijs achteraf
T snack a jacks

Totaal 1900

B fietsen en flinke dressuurtraining

Dit is cyrano

Afbeelding

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 19:32

Little_Birdy, dat snap ik hoor! Ga gewoon door op dezelfde voet en als je je lichaam ziet veranderen, is dat al heel mooi! Leuk paard heb je!
Ik probeer me nu inderdaad weer aan de menu's te houden en gelukkig vandaag geen buikpijn meer gehad.

Lisanne, mooi lijstje weer!

Vandaag een beetje een gekke dag qua tijden wat eten betreft, omdat ik van 12-14 een tijdslot had op stal.
O: 1 mugcake met banaan.
L: twee plakken bananenbrood.
T: 1 portie quinoasalade.
A: zelfgemaakte Surinaamse pindasoep met kip.
T: plantaardige vanilleyoghurt met zelfgemaakte chocoladesaus.
T: ik denk een bakje druiven en macademianoten, hoewel ik eigenlijk meer zin heb in brownie :+
B: 1 uur Zumba combinetics en paard verzorgd (rondje gewandeld in bos en verder wat aan gekloot).

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 20:42

Little_birdy; zou zeker zo door blijven gaan, wie weet schiet je over een tijdje ineens wel weer door naar beneden.
Leuk paard heb je en nette lijstjes

Kim; fijn dat je vandaag geen last van je buik heb! Je lijstjes zien er goed uit :j

Hier weinig te melden, heb nachtdienst gehad en vandaag de hele dag geslapen (van 9.15 tot 17.15 :+ )
Mn hond was bij mn ouders en mijn vader was vandaag bij onze auto kijken dus had tussen de middag de paarden voor me gevoerd zodat ik lekker de hele dag kon blijven liggen. Had ik echt even nodig ook.
Ook tevreden over mijn lijstje van vandaag;
2.30: 150 gr aardbeien en 30 gr blauwe bessen
5.00: kom aspergessoep
7.30: 2 rijstwafels met chocolade en gezouten karamel.
9.00: 250 gr vanille kwark met yoghurt en 30 gr crusli, 1 Liga evergreen, 250 ml optimel drink.
18.30 250 ml optimel drink, 1 Liga evergreen
19.30 risotto met gewokte bladspinazie met champignons, gedroogde tomaatjes en wat kaas
20.45 oranje koek
22.45 knoppers reep.
Totaal 1823
Qua beweging dus ook echt niet veel, zit nu pas op 7.000 stappen :')

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 21:01

Ik meld me ook weer, sla de bijlees dit keer eventjes over. Ik zag bij de posters van de afgelopen dagen wel nette lijstjes langs komen :)

Ik ben afgelopen weekend een weekend weg geweest met vriendinnen. Was echt heel gezellig, maar natuurlijk mega verkeerd gegeten en gedronken. Gister al een balansdagje gehad en vanmorgen op de weegschaal gestaan voor een flinke wake up call. Vandaag dus veel bewogen en heel netjes gegeten, hopelijk kan ik dit doorzetten. Vanaf morgen MFP weer netjes bijhouden.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 21:21

Gelukkig kim dat je geen buikpijn meer had !
Mooi lijstje weer
Lis ook een mooie lijst
Kiwi welkom terug :) lekker de draad weer oppakken

Vanochtend gewogen met nieuwe batterijen erin 80,6 haha dus toch de goede kant op ..
Ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen ...
Vandaag een klein beetje doorgeslagen in beweging

O skyr met blauwe bessen pure chocola
T eiwitreep
M meergranen crackers met pindakaas en een eierkoek
T cakeje
A nacho met kipgehakt en mais
T 2 kleine zakjes chips en pepermuntjes

B 22 km gefietst
Hele middag spelletjes gedaan met koningspelen
10 km gewandeld avondvierdaagse

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:50

Hihi wat een rust ...
Zoals verwacht vandaag lekker spierpijn
Dus lekker in de tuin gerommeld en nu lekker bankhangen

O skyr met vers rood fruit en roze choco
T bietensultana
L salade met gerookte zalm
T caramel chaos eiwitreep
A zelfgemaakte groene curry :9
T stroopwafel

Totaal 1815

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:57

Little_Birdy, lekker zo doorgaan! Op een gegeven moment ga je vanzelf weer naar beneden qua gewicht. Probeer er wel op te letten dat je de juiste producten kiest. Logisch hoor op Koningsdag, maar zeker je lunch is best weinig. Met zoveel beweging heb je eigenlijk eten nodig dat je ondersteunt. Voor eenmalig niet erg, maar let er ook qua beweging op dat je (zoals je zelf al zegt) niet doorslaat!

Lisanne, mooi lijstje!

Kiwi, welkom terug!

Vandaag na vier dagen achter elkaar sporten even rust. Ik merkte vandaag al wel dat ik een enorm stijve rug had, dus dat was wel even nodig.
O: 1 schaaltje plantaardige vanilleyoghurt met 1 handje zelfgemaakte granola en een mandarijn.
L: 3 boterhammen met rosbief, gekookt ei en pure chocoladepasta, aardbeien.
T: 2 pindakaasballetjes en druiven.
A: erwtjes en worteltjes uit een potje, aardappelen, een gehaktbal en wat mayonaise (omdat mijn vader vergeten was dat ik wel gehaktkruiden mocht :+ ).
T: ik denk nog een stukje brownie.
B: paard verzorgen.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:03

Ik merk dat ik er momenteel niet zo veel voor voel om lijstjes te delen, en heb eigenlijk ook niet veel anders toe te voegen aan het gesprek. Alles gaat hier rustig zijn gangetje...