Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Casmihra schreef:Ik hoop dat ik me ook nog kan aanmelden hier!
Ik ben vorig jaar (slank) naar Engeland verhuist, maar ik ben zo'n 20 kilo aangekomen door gewoon heel slecht te eten, niet koken en slecht slapen. Ik ben vorige week terug naar Nederland gegaan om mijn famillie te zien, die zich helemaal kapot schrokken door wat ze zagen.
Ik heb altijd al last gehad van schommelingen in gewicht, omdat ik veels te veel emotie eet. Ik moet mijn balans weer vinden en een goede levensstijl. Ik ben nu namelijk op het punt dat ik me helemaal niet meer prettig voel in mijn eigen lijf..
Ik wil graag op mijn eigen tempo ongeveer 25/30 kilo verliezen.
Renske_W schreef:Ik heb weer een paar rot dagen achter de rug en veel te veel gesnaaid.
Dus nu weer goed mijn best gaan doen om weer in de stijgende lijn te gaan zitten.
_KellyAV schreef:Ik heb weer motivatie voor 10!
Na 3 weken zo'n beetje alleen maar ongezond voedsel in Amerika, nu weer heerlijk gezond eten. Wonder boven wonder ben ik bijna niet aangekomen, hooguit een kilo. Dus super blij daarmee!
En nu in een steigende lijn naar beneden
Ik ben vorig jaar (slank) naar Engeland verhuist, maar ik ben zo'n 20 kilo aangekomen door gewoon heel slecht te eten, niet koken en slecht slapen. Ik ben vorige week terug naar Nederland gegaan om mijn famillie te zien, die zich helemaal kapot schrokken door wat ze zagen.
Ik heb altijd al last gehad van schommelingen in gewicht, omdat ik veels te veel emotie eet. Ik moet mijn balans weer vinden en een goede levensstijl. Ik ben nu namelijk op het punt dat ik me helemaal niet meer prettig voel in mijn eigen lijf..
magda_90 schreef:Net terug van de diëtist, ik bleef best wel hangen op mijn gewicht ondanks het sporten en aanbevolen eten.
Even wat gepuzzeld in mijn dieet en toch richting meer koolhydraatarm gaan.
Probleem is dat ik de laatste tijd in mijn middag theepauze geen trek had en het dan moeilijk kreeg met sporten. Nu toch kijken of ik mijn lunch kan opdelen.
Hebben jullie nog handige en lekkere tips?
Ik ga vanavond voor het eerst courgette pasta maken, toch kijken of het lukt om de door mij geliefde pasta nog gezonder te maken.
jorika1986 schreef:Ik vind courgette niet erg lekker. Vind het te veel van augurk hebben, en die vind ik ook niet lekker niet qua smaak. Maar meer de structuur. Tomaat vind ik bijvoorbeeld ook vies in mijn mond.
Ladybird schreef:Welkom allemaalVeel succes met afvallen!
Ik ben nu 40,1 kilo afgevallen![]()
![]()
Ik ben zo blij ermeeen we gaan stilletjes lekker door! gaat super goed! ik beweeg echt veel meer. Vanavond met mn vriend nog even een rondje gefietst. Ik ga 2x pw naar fysiofitniss en 1a 2x per week naar de paarden wat 40 min in totaal fietsen is
jorika1986 schreef:Oh wow Ladybird! Dat zijn gewoon twee peuters die je bent kwijt geraakt. Super knap.
Nog geen 5 minuten geleden heb ik mijzelf weer gewogen. Niet ontevreden. Teller staat op -33.
Weer een kg eraf tov vorige maand.
Slow but steady!
Lekker volhouden hoor dames, tis heel moeilijk maar samen kunnen we dit.
Ladybird schreef:jorika1986 schreef:Oh wow Ladybird! Dat zijn gewoon twee peuters die je bent kwijt geraakt. Super knap.
Nog geen 5 minuten geleden heb ik mijzelf weer gewogen. Niet ontevreden. Teller staat op -33.
Weer een kg eraf tov vorige maand.
Slow but steady!
Lekker volhouden hoor dames, tis heel moeilijk maar samen kunnen we dit.
Hahha zo Kun je ook rekenenik denk altijd in zakken hondenvoer of paardenbrokken