Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SavannahNx schreef:Wie heeft er nog meer een tattoo met/van zijn/haar geliefde? Vandaag hebben wij 2 kronen gezet. He is the king and i am the queen. Dat idee.
[ [url=m/3hUUvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:Wie heeft er nog meer een tattoo met/van zijn/haar geliefde? Vandaag hebben wij 2 kronen gezet. He is the king and i am the queen. Dat idee.
Sweetgirl1 schreef:Ik heb dat ook met mm infinity.
Goede vriend mmvan me ik wou m al enorm graag en hij zei van ja doe t dan.
Ik zo van ja betaal jij de helft dan? Zegt je ja hoor is goed haha.
Nog 4 weken dan mag ik naar skin art
Frummels schreef:SavannahNx schreef:Wie heeft er nog meer een tattoo met/van zijn/haar geliefde? Vandaag hebben wij 2 kronen gezet. He is the king and i am the queen. Dat idee.
mooi zeg!
Mijn vriend en ik hebben dezelfde Noorse rune die ik een paar pagina's terug plaatste. De betekenis ervan is Bescherm wat je liefhebt.
Frummels schreef:SavannahNx schreef:Wat een mooie betekenis! Welke pagina staat die?
Hier een andere foto ervan.Hier waren ze net gezet.
[ [url=m/Z2jH05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Thanks! Ja de plek was niet erg lekker. Vooral het kleurenDeze deed wel aanzienlijk meer pijn dan de vogel die ik laatst heb laten zetten!
SavannahNx schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik heb dat ook met mm infinity.
Goede vriend mmvan me ik wou m al enorm graag en hij zei van ja doe t dan.
Ik zo van ja betaal jij de helft dan? Zegt je ja hoor is goed haha.
Nog 4 weken dan mag ik naar skin art
Skin art Utrecht ? Daar heb ik mn eerste tattoo laten zetten en ben heel tevreden over de shopVeel plezier!
enamorada schreef:Ben ik de enige die de jeuk achteraf erger vond dan de pijn van het zetten? Vond die pijn soms best ontspannend zelfs
Iejoorr schreef:Ik kom me ook melden
5 december mn eerste laten zetten en 23 februari komt de 2e!
Dit is de eerste, op mn pols. Hij was hier net gezet dus is ondertussen al wat minder rood omlijnt
[ Afbeelding ]
De 2e wordt een congruent symbool. Die neem ik samen met mn zus!
Ik was echt helemaal voorbereid op pijn en achteraf jeuk en alle kwaaltjes. Nergens last van gehad dusPijn vond ik onwijs meevallen en jeuk heb ik helemaal niet gehad