Mama3 schreef:Wat goed dat je toch gaat ondanks dat er veel rugby op tv is, top!
En een compleet nieuwe outfit, is altijd leuk!
Ik ben de laatste tijd steeds vaker 4x pek ipv 3x pek in the gym te vinden en merk ook echt vooruitgang. Legpress eindigde ik vrijdag met een setje van 12 hh op 125 kg!
Het nieuwe schema wat ik in sept heb gekregen heeft ook zeker positief bijgedragen.
Ik verleg nog wekelijks alles met een x aantal kg, maar toch blijven de DL en squat een dingetje. Ik eindig de squat met een setje 15x60kg en hoop dan altijd dat ik de volgende keer dit als tweede setje kan hebben en dan set 3 met 5 kg verhogen, maar het lukt me gewoon niet om 15hh te squatten, max 10-12 en ik blijf daarop hangen, week in en uit. DL hetzelfde verhaal. Superfrustrerend, misschien ook maar eens op m'n sokken proberen.
Vandaag geen sportschool voor mij, maar gisteren was het een lekker dagje. Half uur kt,een uur funxtion en savonds nog terug geweest voor 45min funxtion ouder-kind les. Superleuk was dat.
Mijn dochter van 11 is echt sterk, dat wist ik al wel, maar gisteren zag ik het ook echt. Mijn zoontje heeft ook echt genoten en hard gewerkt, wat was dat leuk samen.
Ze vonden het ook leuk om te zien hoe het eruit ziet er wat ik allemaal doe. Mijn dochter heeft daarna nog 8 min op de loopband, standje 6 heuvels gedaan. Mijn zoontje durfde eerst niet, maar was wel heel nieuwsgierig, uiteindelijk toch nog een minuutje erop gestaan.
Heerlijk, daar geniet ik echt van!
15 reps vind ik ook vrij veel voor squats en deadlifts, ik ga eigenlijk nooit boven de 10, of 12 voor m'n warming up. Weet niet wat je doel precies is maar als je sterker wil worden, kun je dat sowieso beter doen met een lagere rep range 
Lees vanavond de rest bij