Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ach ja, ik heb ooit voor een werkgever gewerkt waar mensen met kinderen voorrang hadden op het inplannen van de zomervakantie ten opzichte van mensen zonder kinderen... Want "jij zit niet aan schoolvakanties vast, dus jij kan best in juni of september".
Dat mijn man wel aan de bouwvak vast zat leek niet zo belangrijk...
laetitia schreef:Bloodymary, ze kunnen toch ook naar jullie komen met hun kinderen?
Als het bedtijd is even bij jullie in bed leggen.
Zo deden mijn ouders dat. We werden dan vervolgens in onze halfslaap in de auto getild en van auto hop ons eigen bed in.
Maar dat is natuurlijk niet verantwoord tegenwoordig...
Ayasha schreef:Hier komt toch ook geen vreemd kind in bed hoor.
Op het werk bij ons werd daar vanuit de bazen niet aan gedaan maar de moeders vonden wel dat zij eerder recht hadden op verlof "omdat ze kinderen hadden."
ja joh, mag je vinden. Ik vind van niet en uiteindelijk was het toch de baas die besliste wie de dag kreeg als er een dag was die allebei wilde.Dat werd dan gewoon eerlijk "verdeeld". Vaak ging het dan om brugdagen (lange weekends dus) en als moeder het vorige lange weekend gekregen had, dan kreeg moederloze dus het weekend waar het nu om ging. Om en om. Wel zo eerlijk.
Ayasha schreef:Ik lees wel vaker op bokt dat ze gaan aanbellen voor verzorgpony's, dat doen ze hier ook niet of iig veel minder in mijn beleving, maar dat loopt dan toch niet zo brutaal hoop ik?
c_alsemgeest schreef:fleurtjeuh schreef:c_alsemgeest schreef:En denk eens aan alle prachtige dingen die we zullen missen...
uitscheuren, striae, slapeloze nachten, snottebellen, poep, slopen...
[
En denk eens aan al die bergen geld die maar gewoon blijven liggen..
Wat moet je daar nou weer mee?
Ja geeeeeeen idee![]()
in een paard, etentjes, kleding en leuke uitjes stoppen... waarbij ik geen rekening hoef te houden met een jengelend projectiel
Bloodymary schreef:DeBuurvrouw schreef:Even een irritatie hier delen.
Men ik vraag maar 5 min hulp... 5 minuten en misschien wel minder.
*zucht*
Ja, maar dat van jou is niet belangrijk, en dat van hen wel, daarom moet jij je aanpassen. Snap dat dan..
LadyMadonna schreef:Ach ja, ik heb ooit voor een werkgever gewerkt waar mensen met kinderen voorrang hadden op het inplannen van de zomervakantie ten opzichte van mensen zonder kinderen... Want "jij zit niet aan schoolvakanties vast, dus jij kan best in juni of september".
Dat mijn man wel aan de bouwvak vast zat leek niet zo belangrijk...
laetitia schreef:Bloodymary, ze kunnen toch ook naar jullie komen met hun kinderen?
Zo deden mijn ouders dat. We werden dan vervolgens in onze halfslaap in de auto getild en van auto hop ons eigen bed in.
Bloodymary schreef:laetitia schreef:Bloodymary, ze kunnen toch ook naar jullie komen met hun kinderen?
Nou nee, liever niet. Moet er niet aan denken.
Bloodymary schreef:laetitia schreef:Bloodymary, ze kunnen toch ook naar jullie komen met hun kinderen?
Nou nee, liever niet. Moet er niet aan denken.