Nog steeds nergens last van bij mn helix
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Beide helixen zijn geschoten bij mij (bij Lucardi notabene, jaar of 15 geleden) met het kundig advies om elke dag te draaien en na 6 weken kon er wel wat anders inHeb ook 2 jaar last van gehad, maar nooit heel heftige ontstekingen oid. Als je bedenkt wat voor nazorg ze gehad hebben is t ook niet raar dat t lang duurde, maar dat ging toen eenmaal zo
Gracezellaa schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat er ooit wel een komt, maar pas als ik weer in Nederland ben. Hier kun je bijna bij elke willekeurige beautysalon piercings laten zetten, maar dat vertrouw ik niet echt. Ik gok dat ze dan schieten.
En litha, ik dacht eerst dat het een soort materiaal was oid haha. Dat wordt nog ontwennen, nu ben ik vaak aan het draaien met mijn oorbellen als ik me ongemakkelijk voel of stress heb. Niet meer doen dus.
Lous schreef:Sterilon!
Niet gebruiken op verse piercings en overige piercings. Maar voor oorpiercings werkt het perfect!
JulieP schreef:Hé allemaal!
Ik heb eergisteren een tragus laten zetten, waar ik super blij mee ben. Hij voelt al helemaal niet meer pijnlijk/irritant of gevoelig. Bijgevolg merk ik dat ik er onbewust wel aankom en ook tijdens mijn slaap op die kant ga liggen. Kan dit kwaad? Ik probeer met een normale ontstmettingsspray 3x/dag te ontsmetten, is dit voldoende? Of is er betere naverzorging? Ook jeukt hij af en toe wel... :S
Daarnaast: ik studeer rechten. Kan zo'n piercing in de weg zitten in mijn toekomstige carrière als advocaat of politieker of dergelijke?
Alvast bedankt
DewiRox schreef:Bedankt iedereen voor de reactie! Ik ga er nog even goed overna denken en kijken voor een geschikt moment om de helix te laten piercen.
Ik heb ook 4 gaatjes in mijn oren, maar daar nooit problemen mee gehad. Dus hopelijk belooft dat wat goeds voor de helix