Damned schreef:Hoe lang duurt het voor ze antwoorden?
Kwartier ofzo in totaal 3 mails
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Hij zit ook een paar dagen in de week bij Kynst hè, in Deventer. Mss nog wat dichterbij voor je? Kan je woonplaats ff niet zien haha.
xGoldenHero schreef:Ik weet wel ongeveer wat ik in de sleeve wil allen de stijl ben ik nog niet over uit. Dus ik doe er pas een mail uit als ik zeker weet wat ik nou precies wil. En ik wil graag eerst nog op vakantie en een puppy erbij en en en... haha
xMyrth schreef:_Dominique schreef:Hoe pakken jullie het aan als jullie iets nieuws willen dan?
nah.. heel simpel
je ziet de hele tijd overal goede artiesten voorbij komen. Op het moment dat je dan écht voor een tattoo wil gaan kun je ineens niemand meer vinden... Ofja dan komen dus de twijfels -> maar dalijk kan/wil die mijn idee niet goed? dalijk kan een ander het nog beter? etc. etc.
Dat is dus hoe een twijfelkont te werk gaat
Emmaa_ schreef:Je kan best om een prijsopgave vragen, maar vooral bij shops die met een uurtarief werken weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Als jij heel heftig reageert, constant ligt te kronkelen en te trillen, dan duurt het langer en is het dus ook duurder.
goldenarrow schreef:Emmaa_ schreef:Je kan best om een prijsopgave vragen, maar vooral bij shops die met een uurtarief werken weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Als jij heel heftig reageert, constant ligt te kronkelen en te trillen, dan duurt het langer en is het dus ook duurder.
Ze kunnen wel aangeven hoe lang ze er mee bezig denken te zijn. Voor mijn tekst denkt ze bijvoorbeeld 1.5 tot 3 uur ermee bezig te zijn. Best ruim, maar dan kan ik wel uitrekenen hoeveel ik ongeveer kwijt ben.