[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:41

Damned schreef:
Hoe lang duurt het voor ze antwoorden? :')

Kwartier ofzo in totaal 3 mails

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:21

Ik ben ook zo eigenlijk. De tattoo die ik in gedachte heb wil ik het liefst nu en niet pas na de zomer :+ :Y)

Is Blackbear ook goed met dromenvangers? Zie dat nergens echt op hun site staan. En als ze zo snel antwoorden, mail ik anders even om te vragen hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:39

Drunksheep schreef:
Hij zit ook een paar dagen in de week bij Kynst hè, in Deventer. Mss nog wat dichterbij voor je? Kan je woonplaats ff niet zien haha.

:n Daar is hij weg! Hij kon fulltime bij Serpent aan de slag en bij Kynst maar een paar dagen, combineren was niet mogelijk, dus hij is weer gestopt bij Kynst

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:52

Oh wow dat ging snel haha, hij zei toen dat hij in Amsterdam en Deventer werkte dus vandaar :))

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:29

Waar ben jij geweest in Thailand Dominique?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:36

Bangkok Ink Tattoo Studio
http://bangkok-ink.com

Op hun Facebook pagina staan alle tattoo's die ze gezet hebben. :)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 00:03

Ik weet wel ongeveer wat ik in de sleeve wil allen de stijl ben ik nog niet over uit. Dus ik doe er pas een mail uit als ik zeker weet wat ik nou precies wil. En ik wil graag eerst nog op vakantie en een puppy erbij en en en... haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 08:32

xGoldenHero schreef:
Ik weet wel ongeveer wat ik in de sleeve wil allen de stijl ben ik nog niet over uit. Dus ik doe er pas een mail uit als ik zeker weet wat ik nou precies wil. En ik wil graag eerst nog op vakantie en een puppy erbij en en en... haha

Ik vertrek over 3 weken op vakantie naar China en laat deze week een tattoo zetten, maar ik heb besloten dat ik dan maar gewoon niet ga zwemmen op vakantie :') Prioriteiten _O-

Ik mag vrijdag!! *\o/*

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:09

xMyrth schreef:
_Dominique schreef:
Hoe pakken jullie het aan als jullie iets nieuws willen dan? :)

nah.. heel simpel :')
je ziet de hele tijd overal goede artiesten voorbij komen. Op het moment dat je dan écht voor een tattoo wil gaan kun je ineens niemand meer vinden... Ofja dan komen dus de twijfels -> maar dalijk kan/wil die mijn idee niet goed? dalijk kan een ander het nog beter? etc. etc.
Dat is dus hoe een twijfelkont te werk gaat :')

Ik weet altijd wel globaal wat ik wil. Bijvoorbeeld ik wil een hamer op mijn schouder. Dan zeg ik tegen de artiest: "Ik wil een hamer op mijn schouder met een lichte keltische stijl".

Dan tekent de artiest wat en dan laat ik hem zetten. Vertrouw de artiest waar ik naartoe ga genoeg om te weten dat er niet een dom iets uit komt.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:27

De tattoo op mijn arm had al een vast ontwerp, dus daar heb ik weinig voor moeten doen.

Voor degene die op mijn ribben komt heb ik de artiest gemaild. Gezegd welke tekst (en lettertype/grootte) ik wil en dat er een watercolour achtergrond achter moet. Nog een plaatje van haar eerdere werk wat ik heel tof vond in de mail toegevegd en de rest laat ik aan haar over :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:52

Aargh nog steeds geen antwoord :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 11:00

Afbeelding

:')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:05

Die kende ik al, ik vind hem zo tof! :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:08

Mijn afspraak staat! (zo goed als, ze moeten nog bevestigend antwoorden :D ) helaas wel maar in oktober, maar het was een twijfelgeval of ik wel in augustus kon, dusja :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:08

Damned tof!
Ik vraag me alleen nog af, hoeveel het me uiteindelijk gaat kosten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:27

Je kan best om een prijsopgave vragen, maar vooral bij shops die met een uurtarief werken weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Als jij heel heftig reageert, constant ligt te kronkelen en te trillen, dan duurt het langer en is het dus ook duurder.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:35

_Ilsee_ schreef:
Damned tof!
Ik vraag me alleen nog af, hoeveel het me uiteindelijk gaat kosten :')

ik wil het niet weten :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:54

Emmaa_ schreef:
Je kan best om een prijsopgave vragen, maar vooral bij shops die met een uurtarief werken weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Als jij heel heftig reageert, constant ligt te kronkelen en te trillen, dan duurt het langer en is het dus ook duurder.

Ze kunnen wel aangeven hoe lang ze er mee bezig denken te zijn. Voor mijn tekst denkt ze bijvoorbeeld 1.5 tot 3 uur ermee bezig te zijn. Best ruim, maar dan kan ik wel uitrekenen hoeveel ik ongeveer kwijt ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:57

goldenarrow schreef:
Emmaa_ schreef:

Ze kunnen wel aangeven hoe lang ze er mee bezig denken te zijn. Voor mijn tekst denkt ze bijvoorbeeld 1.5 tot 3 uur ermee bezig te zijn. Best ruim, maar dan kan ik wel uitrekenen hoeveel ik ongeveer kwijt ben.

Ja, daarom zeg ik ook dat je prima kan vragen om een prijsopgave. Zit natuurlijk wel een verschil tussen een tattoo waar ze hooguit een half uur mee bezig zijn en een flinke waar je waarschijnlijk wel een paar uur voor moet zitten/liggen.

Ging er meer omdat ik laatst met een vriendin in een shop stond en dat een klant heel erg boos werd dat de artist niet tot op de cent kon vertellen hoe veel het ging kosten, voordat ze uberhaupt waren begonnen. Artist gaf een verschil aan van 50 euro, wat ik echt nog heel netjes en exact vind. Met mijn eerste kreeg ik 'ergens tussen de 150 en de 300' te horen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:01

Oh, ja, dat is wel apart. Met mijn eerste wel een vaste prijs afgesproken, maar dat was toen met die schetsweek. Mijn tekst zal ongeveer tussen de 180 en 360 gaan kosten (€120 p/u). Tuurlijk is het fijner om te weten of het meer bij de 180 of bij de 360 zit, maar tot op de cent precies is een beetje overdreven.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:25

Ik heb het wel eens gehad dat ik een vaste prijs kreeg (hij schatte een uur werk zijn uurtarief was $150, achteraf gezien was 'ie 1.5u bezig maar heb ik toch maar voor 1u moeten betalen, heel tof van 'm), maar nu heb ik ook gewoon een schatting van tussen de €220-260 gekregen. Vind ik ook een erg nette schatting, want ik begrijp dat je op voorhand nooit kan inschatten hoe lang je bezig bent.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:37

Ik kreeg indicatie van tussen de 350 en 450, werd uiteindelijk ook 400. Vond ik zelf een hele nette prijs, ze is 3,5 uur bezig geweest met zetten zelf, maar het tekenen nam ook flinke tijd in beslag :=

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:46

Mijne was ook vast tarief (uurtarief misschien, heb 40 minuten gezeten) ongeveer 33€ betaald.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:50

Silkaay schreef:
Mijne was ook vast tarief (uurtarief misschien, heb 40 minuten gezeten) ongeveer 33€ betaald.

33 euro? :wow: Heb je een stipje laten zetten? :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:50

Silkaay, mag ik vragen wat jij voor tattoo hebt dan? :j