Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die stonden opeens bij de opruiming (en gingen dus uit het assortiment) dus daar ben ik met een collega even een stokje voor gaan steken

bakkabouter schreef:Oef, ik zou gek worden, ik kan niet zonder koolhydraten... Succes ermee, en super dat je al zo goed bezig bent!
gribaldi schreef:Heb je trouwens een lijstje wat je dan niet meer mag eten ladybird?

En het is inderdaad weer voor een soepje ja! Jolien87 schreef:Ik heb vanmiddag geprobeerd een collega duidelijk te maken dat crashdiëten echt niet slim is. En ze snapte het ook allemaal wel maarrr...ze ging het toch maar doen voor de komende twee weken.
Tenminste, de appel kaneel (mik altijd een paar lepels door overnight oats) en cranberry framboos variant. Griekse stijl nog nooit geprobeerd, maar daar heb ik nu ook geen behoefte meer aan
) met een vers speltbroodje
Van 1000 kan je lichaam toch niet normaal functioneren? Voor een dagje natuurlijk wel maar als je dat een langere tijd doet lijkt dat me niet echt goed?
wat voor jou werkt
Britt_Sisi schreef:Ik eet er 1560 (ongeveer) maar ik ben duidelijk niet zo actief als jullie zo lees ik 24 km fietsen en weet ik het haha! Op deze manier gaat het er prima gelijdelijk af! Nu 5 kilo in 4 maanden ongeveer.

), dat lag rond die 1200 (50/60 erboven) en dat ga ik op lange termijn echt niet volhouden!