Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 00:05

Ik heb de 6w6p hè-le-maal gedaan... Alle herhalingen, alle levels

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:07

net level 2 van de shred begonnen, is toch wel een pak pittiger dan level
even bekomen nu :P

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:08

Sall schreef:
Ik heb de 6w6p hè-le-maal gedaan... Alle herhalingen, alle levels

En?? Bevalt het?? Zie je verschil? :'D

Ik kan 6w6p niet vol houden, te snel vermoeid, te veel springen etc. en ik ben dan boven op een houten vloer, dat werd hem dus niet :')
Hield hem altijd vol tot de 22e minuut fsow, daarna had ik iets van 'Just no'.

Ik ga kijken of Killer Abs wel iets wordt. Ik doe dit dan wel maar twee-drie keer per week (als het lukt met school). Ik hoef niet echt resultaat te zien (wil ik ook niet), als de spieren maar een beetje sterker worden. Heb de dinges al bekeken en het is een stuk minder springen enzo dus ik ben benieuwd (:

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:52

Mag ik me hier ook melden? :D Ik doe nu al 11 dagen 30 days shred, ben vandaag aan level 2 begonnen en wooooooow, was dat bij jullie ook zo lastig? :D Ik heb een goede basisconditie en level 1 ging dus echt vlot, maar level 2: ik schrok echt hoe moeilijk dat is, amai!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:56

Ik ben 4 dagen geleden aan lvl 2 begonnen, vind het wel iets zwaarder en vooral de hupsjes tijdens het planken gaan zwaar ( volgde eerst meer anita, nu half half). Vind wel dat er met lvl1 een goede basis ligt en had niet de ik-ga-bijna-dood ervaring als bij de eerste 2x lvl 1...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:50

Level 2 suckssss :D
Nog 1 dag en dan mag ik mij gaan vastbijten in level 3

xEmily ik werd sterker van de 6w6p en het scheelde een paar cm, het meeste resultaat heb ik toch (en nu eer) met de shred behaald
Ik heb het puur op mijn koppige karakter helemaal volgehouden :+
Zelf vind ik killer Abs een leukere workout

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:20

Ik vind Killer Abs ook leuker en fijner om te doen.

Het gaat vandaag iets beter met mijn spier, maar het doet nog wel pijn. Vooral als ik even gezeten heb.
Ik denk dat ik vandaag maar een dagje over sla..

Ik heb vandaag even een foto gemaakt van het behaalde resultaat. Als ik zo de foto's zie ben ik er best trots op. Wat vinden jullie ervan?

Voor
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RYCEJJF.jpg

Na
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PTMHPS4F.jpg

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:27

Je mag er trots op zijn Ssmarty!!!

Ik wil ook een strakke buik :') Ik zal zo eens een foto opladen van mijn armen, zijn die bij jullie ook zo belachelijk gespierd geworden?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:34

Jep, heb enorm afgetrainde armen en schouders

Mooi Ssmarty, al vind ik je buik 'voor' ook al prachtig strak

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:34

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:38

Wat een buikje Smarty! Wees maar trots op jezelf, je ziet er goed uit! *\o/*

Sall: Bikkel :D Dat heb je echt héél knap gedaan, want man wat moet het saai zijn dat je drie weken lang 1 workout doet...

Jep Samir, hier ook mannenarmpjes :P Maar dat vind ik ook wel sexy, ik ben er best trots op.

Ik vind dat je heel mooie armen en schouders hebt! Gaaf toch 8-) Als je dan een topje draagt, zie je er sowieso al afgetraind uit. En veel 'breder' wordt het niet als je verderdoet; het wordt alleen meer ripped zeg maar.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:38

Mooi resultaat Smarty! Al had je inderdaad sowieso al een buik om trots op te zijn :D

Hier geen mega-gespierde armen. Ben nogal rank gebouwd en bouw ook niet snel spieren op. Maar vind het niet zo heel erg want ik denk dat het er bij mij ook vrij apart uit zou zien als ik ineens heel breedgeschouderd zou zijn :')

Misschien met minder zware gewichten trainen Samir? Of vind je het niet erg?

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:39

Bedankt :). Ik was al redelijk strak ja, maar ik vind het er nu toch een stuk beter uit zien.
Ik voel me hier in ieder geval lekkerder bij en daar gaat het uiteindelijk om :D.

Samir schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SDPWMDFT#FFDNGLUP

Hier close-up van mijn arm + ene foto waarin je mijn verhouding arm - lichaam kunt zien. Ik begin me eigenlijk bijna mannelijk te voelen. :/

Zo hé, wat een spierballen!
Maar ik vind het veel mooier dan flubberarmen.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:45

Ja ik train dus maar met 1,5 kilo...... Dus om nou nog minder te pakken?? Ben nu met week 2 bezig van ripped en voel nu mijn schouders nog wel wat maar mijn armen gelukkig niet meer. Hopen dat het nu wat stagneert!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:07

Ja die worden niet veel breder hoor
Vind ze ook erg mooi

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:49

Samir schreef:
Ja ik train dus maar met 1,5 kilo...... Dus om nou nog minder te pakken?? Ben nu met week 2 bezig van ripped en voel nu mijn schouders nog wel wat maar mijn armen gelukkig niet meer. Hopen dat het nu wat stagneert!

Oh wow ik sta met 3 kg te zeulen en ben nog steeds een schrielkipje :') Ik vond Ripped level 2 ook wel de zwaarste op de armen hoor :j level 3 weer heel erg op de benen, level 4 beetje van allebei.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:12

Eline, ik denk dat het bij mij ook te maken heb dat ik vroeger heb gehandbald en fitness heb gedaan :)

Hoe zien jullie eet-lijstjes er eigenlijk uit? Ik heb nu ook de Fitnesspal app en volgens deze app eet ik gemiddeld 800 calorieën te weinig? Heel vaag..

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:21

Ja zou kunnen, al heeft het volgens mij vooral veel met genetische aanleg te maken. Tenminste, ik heb vroeger ook al veel work-outs gedaan en intensief gezwommen. Nou dat zag je ook nooit aan me af hoor :+ Tenminste niet qua bespiering. Het is nu wel extra omdat ik 1,5 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarna ik een hele tijd echt weinig tot geen fysieke inspanning kon doen. Ben nu sinds oktober met JM gestart, en moest weer helemaal terug vanaf 0 qua bespiering. Maar toch is het raar dat jij met 1,5 kg zoveel spier kunt kweken en ik met 3 kg nog steeds niet bepaald gespierd te noemen ben :+ Dat heeft ook met aanleg te maken denk ik zo.

Mijn eetlijstjes staan in een ander topic. Ik ken die app niet eerlijk gezegd. Weeg je wel alles precies af?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:44

Hee mag ik mij ook melden hier???

Ik wil morgen beginnen met 30 days shred, niet om gewicht kwijt te raken maar vooral om kracht en conditie op de bouwen. Ik doe op dit moment geen sport en voel me soms zo zwak en moe, wil dit dis graag verbeteren :).

Doen jullie het nou elke dag achter elkaar? Ik dacht altijd dat dit heel slecht was omdat je spieren zich moeten herstellen, of valt dat wel mee?? Morgen ga ik ook alles opmeten en foto's maken :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:45

Welkom Muntdrop!
In de OP staat uitgelegd waarom je de shred echt elke dag en volledig moet doen. Hij is zo ontworpen dat je alleen dan het gewenste resultaat krijgt, en aangezien het maar 20 min. is en je slechts heel kort elke spiergroep even aanpakt, kan je jezelf niet overbelasten op zo'n manier :)

Veel plezier!

Edit: Als je altijd moe bent en je niet fit voelt, is elke dag sporten en clean eten écht de moeite waard! Zeker doen!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:55

Ah bedankt, dan ga ik er gewoon voor :).

Ik denk zelf dat ik eigenlijk te weinig eet. Doordat ik niet veel beweeg heb ik minder honger, waardoor ik minder beweeg waardoor ik nog minder eet :').

Ik probeer nu vooral veel goede dingen de eten. Als ontbijt heb ik havermout met fruit en als tussendoortje nee ik ook vaak een banaan of een appel. Avondeten eet ik gewoon normaal mee, dit is de ene dag bijvoorbeeld kip met aardappels en groente en de andere dag bijvoorbeeld nasi ofzo. Alleen ik weet niet zo goed wat ik voor lunch kan eten. Brood vind ik zo saai en ik denk dat een salade gewoon te weinig is. Heeft iemand leuke ideeën? Ik zou eventueel ook wat kunnen opwarmen in de magnetron op de uni, maar heb geen zin om elke ochtend een uur met mijn lunch bezig te zijn xD.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:44

Ik ben ook weer begonnen maar dan doe ik alles op de bosu bal of gecombineerd met de fitnessbal. Geeft er net een extra dimensie aan en juist goed voor de coördinatie! Haal ideeën uit de Shred en Ripped en probeer wel de 2min-2min-1min vast te houden. Vanmiddag erna ook wat planks gedaan met ellebogen op de bosu en voeten op de bal, pittig! En dan de bal langzaam naar je toe halen en weer weg drukken, ben benieuwd waar ik het allemaal voel morgen :=

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:27

Ik doe ook 6w6p, al moet ik toegeven dat ik het geen 3 weken volhoudt met dezelfde video, op een bepaald moment had ik écht genoeg van level 1, dit was na 2 weken. Nu doe ik level 2 al bijna 2 weken, ik ken hem ook al van buiten dus dat zal ik ook niet lang meer verder doen :)

Mijn armen en schouders beginnen er inderdaad ook zo uit te zien als bij jou Samir en ik train ook maar met 1,5 kilo. Voor mij persoonlijk moeten ze toch écht niet gespierder worden, als vrouw met kleinere borsten (mijn geval dus) en zulke gespierde armen en schouders zie je er al snel een beetje mannelijker uit en dat wil ik toch echt vermijden :+

Bhriseis, ik dacht dat ik ergens las dat jij zei dat je armen en schouders door BR veel gespierder zijn geworden maar ik vind die post niet meer terug. Is dat zo? Ik zat nl. te denken om BR te beginnen na 6w6p maar ik wil m'n armen echt niet gespierder hebben dan ze nu zijn dus misschien moet ik dan op zoek naar iets anders...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:42

Ik ben sinds 2 dagen bezig met yoga meltdown, dat vereist wel spierkracht zeg!!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:59

Je krijgt alleen grote spieren als je meer eet dan verbrand, anders worden ze gewoon beter gedefinieerd :)
BR werkt fijn voor alle spiergroepen, vooral omdat je kracht over 2 dagen verdeeld en 4 circuits hebt ipv 3

Wil je alleen voor benen gaan, dan moet je aan killer buns & thighs, die ga je ook echt zien

Haha.. Is ook geen echte ontspannende yoga Aranel, heb het met mijn moeder en zus gedaan die al meer dan een jaar yoga doen, maar kon hem als enige volhouden