Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sall schreef:Ik heb de 6w6p hè-le-maal gedaan... Alle herhalingen, alle levels

Ik doe nu al 11 dagen 30 days shred, ben vandaag aan level 2 begonnen en wooooooow, was dat bij jullie ook zo lastig?
Ik heb een goede basisconditie en level 1 ging dus echt vlot, maar level 2: ik schrok echt hoe moeilijk dat is, amai!
Ik zal zo eens een foto opladen van mijn armen, zijn die bij jullie ook zo belachelijk gespierd geworden?
Dat heb je echt héél knap gedaan, want man wat moet het saai zijn dat je drie weken lang 1 workout doet...
Maar dat vind ik ook wel sexy, ik ben er best trots op.
Als je dan een topje draagt, zie je er sowieso al afgetraind uit. En veel 'breder' wordt het niet als je verderdoet; het wordt alleen meer ripped zeg maar. 
. Ik was al redelijk strak ja, maar ik vind het er nu toch een stuk beter uit zien.
.Samir schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=SDPWMDFT#FFDNGLUP
Hier close-up van mijn arm + ene foto waarin je mijn verhouding arm - lichaam kunt zien. Ik begin me eigenlijk bijna mannelijk te voelen. :/
Samir schreef:Ja ik train dus maar met 1,5 kilo...... Dus om nou nog minder te pakken?? Ben nu met week 2 bezig van ripped en voel nu mijn schouders nog wel wat maar mijn armen gelukkig niet meer. Hopen dat het nu wat stagneert!
Ik vond Ripped level 2 ook wel de zwaarste op de armen hoor
level 3 weer heel erg op de benen, level 4 beetje van allebei. 
Tenminste niet qua bespiering. Het is nu wel extra omdat ik 1,5 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarna ik een hele tijd echt weinig tot geen fysieke inspanning kon doen. Ben nu sinds oktober met JM gestart, en moest weer helemaal terug vanaf 0 qua bespiering. Maar toch is het raar dat jij met 1,5 kg zoveel spier kunt kweken en ik met 3 kg nog steeds niet bepaald gespierd te noemen ben
Dat heeft ook met aanleg te maken denk ik zo.
.

.
.