Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:27

Bij mij zit dag 7 er op en ik ga zo nog even een uurtje hardlopen. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:29

Jolien87 schreef:
Zo, deze vroege vogel was vandaag iets minder vroeg. Moet kunnen in het weekend.

Wat balen van je duim cooper, hoe krijg je dat nu voor mekaar?

Ik zit alweer aan mijn heerlijk bakje havermout, daar kijk ik sinds gisteravond al naar uit *NOT*.
Gelukkig smaakt het al beter dan de eerste dag, heb hem nu een stuk dunner dus ik kan het zo weg slobberen en met een flinke scheut kaneel erdoor smaakt het niet eens zo heel erg naar karton.
Over een half uurtje aan dag 6 beginnen, wish me luck!

Succes! :D

Loesss

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:34

Jolien: Als je er diepvries fruit doorheen doet (bijvoorbeeld zomerfruit of frambozen) is het ineens 10 x zo lekker. Ik maak eht trouwens wel met magere melk en niet met water. Ook vind ik het nog beter met Yoghurt dan melk.

Ik gebruik het nu door de smoothie. Bevalt goed!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:37

Zijn dat van die doosjes die je in de supermarkt kan kopen? Goed idee, ga ik zeker wat mee doen. Thanks :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:43

Jolien87 schreef:
Zijn dat van die doosjes die je in de supermarkt kan kopen? Goed idee, ga ik zeker wat mee doen. Thanks :D

Jep ze hebben het bij de AH. In allerlei soorten. Maar volgens mij heb ik het tijdje terug ook bij Jumbo en Emte gezien.

Ik zelf koop het groter in bij de Sligro. Dat is goedkoper.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:45

Volgens mij weet ik wat je bedoelt en heb ik die inderdaad wel in de supermarkt zijn liggen. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:46

@Loes: dat is inderdaad wel een heel goed idee; moet ik maar onthouden voor als het zomer wordt en ik mijzelf elke dag moet tegenhouden om het exotische-fruitsappenkraampje niet te bespringen (en rond de 5 euro voor een bekertje sap is mij een beetje te veel elke dag :') )

@ Never give up; die six week six pack klinkt zo zwaar! Ik zou hem graag doen maar ben er een beetje bang van :')

Ik heb al mijn goede voornemens maar omgezet en heb nu best een flink en gezond ontbijt erbij genomen. Zometeen de paarden en voor het avondeten level 3. Ik heb best wat schouderpijn; ik voelde het gisteren al en al die push-upvarianten deden er geen goed aan. Maar we gaan dapper verder!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:54

Ik ga vandaag weer de kou trotseren. M'n kcal naar 1950 opgeschroeft, kijken of ik de kou dan beter uit kan houden :brr:

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:59

Helpen thermische onderstukken jou niet phor? Misschien een beetje voor de hand liggend; maar ik dacht, je weet maar nooit dat de tip helpt.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:18

Als ik me goed aankleed kan ik prima tegen de kou :j, maar ik loop er dan buiten wel als een halve eskimo bij :+

En als opstekertje voor iedereen;

Afbeelding

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:19

Zo, dag 7 zit er ook weer op. Had echt tegenzin vandaag... waarschijnlijk omdat ik in het weekend niet echt een vast ritme heb.
Heb sinds gisteren eindelijk een centimeter...dus ga ik me maar eens opmeten. Dus geen idee wat er in 7 dagen al is veranderd, maar toch.
Heb m'n smootiemaker maar weer eens uit de doos gehaald. Het is wel echt een mega ding, 1,5 liter kan erin! Ik heb liever een kleintje wat dat betreft...

Succes aan iedereen vandaag!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:21

Hoi allemaal,

Aah, ik heb geen tijd om het allemaal bij te lezen helaas, het gaat zo hard hier! Ik ga vandaag een dagje overslaan. Vanmiddag een erg belangrijke volleybalwedstrijd en ik wil echt al mijn energie daarvoor sparen, haha. Vanavond lukt het helaas ook niet meer.
Voor mijn idee is mijn buik al wel wat platter, superblij mee. :) En misschien beeld ik het me maar in, maar dat geeft niet, het motiveert in ieder geval. :+

Een fijn weekend allen, succes met shredden!
Annash, succes op de keuring! :)

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:36

volg jullie al even en wil ook beginnen maar heb een paar vraagjes
* herhalen jullie 10x de lessen uit de eerste post of hebben jullie allemaal de DVD met oefeningen besteld?
* wat als de 30 dagen voorbij zijn, is er dan een onderhoudsproramma of moet je deze sessie dan regelmatig herhalen ofzo?
* ik ben zie er door een stofwisselingsziekte al heel gespierd uit in armen en benen maar heb mijn vet allemaal rond mijn middel. ik wil niet nog veel meer spieren opbouwen in mijn armen en benen omdat ik er dan wrs al helemaal uitzie als een bodybuilder maar wel aan mijn vetophoping werken. deze is wel hormonaal veroorzaakt, werkt dit programma dan ook zo goed, denken jullie?

nou ik wacht af en wil dan eens een poging wagen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:44

It's a wrap, dag 6 kan ik afstrepen.
Ik houd het steeds beter vol, zelfs de push-ups gaan steeds gemakkelijker. In het begin kon ik nauwelijks mijn bovenlijf in een ee rechte lijn houden, zelfs als ik met Anita meedeed. Maar vandaag ging het al beter. :D Op naar mijn eitje!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:53

Iedereen is goed bezig!

Ik heb net dag 24 gedaan. Vanmiddag wandelen met de Fjord en vanavond ga ik eens level 1 van Ripped proberen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:17

Lekker bezig allemaal!!!

Ik heb net de stallen gedaan en ga zo dag 7 doen :) Moet echt even kijken hoe ik het morgen ga doen.
We gaan voor dag en douw al naar duitsland, en waarschijnlijk laat weer thuis. En nee, helaas niet om te skieeen. Ga bij een dressuurstal kijken waar mijn zusje waarschijnlijk als groome aan de slag kan! Ook erg leuk, maar niet erg sportief :P
Kan er gewoon nu al van balen dat morgen waarschijnlijk niet lukt :( Maar kan best zijn dat ik gewoon om 12 uur 's nachts nog ga shredden! Wil geen smokkeldagen..

Kwam er vanochtend achter dat als ik mijn buik aanspan en mooi recht op sta, ik toch echt wel slanker lijk. Helaas heb ik de foto's en het meten gedaan als ik er bij sta als een zoutzak. En als ik nu ga staan als zoutzak zie ik nog geen verschil. Gelijk dus foto's gemaakt als ik mn spieren mooi aanspan. Kijken of ik daar over een tijdje verschil mee zie.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:30

Hm ik wil juist verschil zien in zoutzakmodus, want dat is toch hoe de mensen mij het meeste zien :=

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:33

Bij mij gelukkig niet :P Heb me jaren geleden al aangeleerd altijd mijn buik aan te spannen. Ben alleen zoutzak onder de douche! Dan laat ik alles los :)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:33

Vandaag dag 20 alweer gedaan, wat gaat dat toch snel, morgen voor het eerst level 3, ben benieuwd! :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:39

Dag 17 done :D
Nu lunchen.

De kou vind ik nog te doen (dankzij een michelin-mannetje-winterjas :+: ) Al mag het van mij wel snel dooi worden hoor!

@Ibonn:
- Dat verschild. Ik herhaal de filmpjes elke keer op youtube, sommigen van ons hebben de DVD.
- Welke je hierna gaat doen is eigen keuze wat afhangt van je niveau en doelstelling denk ik. Er zijn ontzettend veel work-out mogelijkheden die je na de 30DayShred kunt doen. Zie antwoorden in het forum, het is best veel :) Met verschillende niveaus. Ik ga eerst de 30DayShred herhalen denk ik (of gewoon door met level 2 en 3).
- Ik denk dat het dan ook wel werkt :j En anders de 6week6pack, dat is echt voor je middel en buik.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:40

Ibonn schreef:
* herhalen jullie 10x de lessen uit de eerste post of hebben jullie allemaal de DVD met oefeningen besteld?
Ik doe elke dag hetzelfde, ik ken de eerste inmiddels bijna uit m'n hoofd. :D
Wat ik hierna ga doen weet ik nog niet, de inspiratie komt straks vast wel van degenen die nu bijna klaar zijn en een andere workout gaan doen. :)

Ik heb net 10 km hardgelopen, maar mén wat was dat koud! :brr:

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:03

Hier dag 3 voltooid. Wat een goede berichten allemaal, ik hoop dat ik het ook helemaal volhou zonder te smokkelen, vanochtend ook al bijna 1,5 uur gewandeld ( flink doorgelopen ) ;)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:10

Ha shredders! Ben ook pas begonnen met Shredden en heb even een vraagje voor jullie.. Ik kan namelijk echt geen push-ups, met als gevolg dat ik ze op mn knieën doe. Op zich geen ramp, maar wat nu als ik over een paar dagen mag beginnen aan fase 2, wordt het dan nog zwaarder qua push ups? Zou ik dan beter nog wat langer fase 1 kunnen doen? Verder kost het totaal geen moeite, maar mn armen zijn gewoon slap :+ En heb maar smalle schouders dus weinig kracht daar.

Het topic is trouwens inspirerend en de reden dat ik het ben gaan doen :D

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:33

vandaag heb ik voor de afwisseling een dagje 6 week 6 pack gedaan. misschien als ik vanavond nog zin heb dag 6 shredden... voel mn benen en mn billen enorm!
Ik heb trouwens uitgerekend hoeveel calorieen ik nodig zou hebben.... ik geloof dat ik wat extra moet gaan eten!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:50

Ik twijfel of ik vandaag zal shredden, heb vanavond een feest en morgenvroeg werken, en heb zo'n spierpijn in mijn kuiten dat ik amper normaal kan lopen :') Of zou dat morgen beter zijn?