Ik ga nu ook gericht 1x per week interval trainen, hopelijk gaat m'n snelheid daar ook al iets van omhoog. 10km/uur zou ik een mooi tempo vinden om comfortabel in te kunnen lopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

even nu vast de grens verlengen..
Komend weekend wordt het geloof ik wel redelijk mooi met een graad of 21/22. Horse_xx schreef:Mijn moeder en ik zijn ook aan het zoeken naar een sporthorloge met GPS dus als iemand tips heeft voor 1tje die niet al te duur is hoor ik het graag
Wendy schreef:Horse_xx schreef:Mijn moeder en ik zijn ook aan het zoeken naar een sporthorloge met GPS dus als iemand tips heeft voor 1tje die niet al te duur is hoor ik het graag
Haha, die gouden tip wil ik dan ook graag hebben. Want wat zijn die dingen duur zeg! Maar ik wil er ondertussen eigenlijk toch graag één...

HannahFrouk schreef:Over een sporthorloge, ik heb net de knoop doorgehakt en een runtastic horloge gekocht (net vanmiddag). Hij ligt nu nog aan de lader en ik moet'm nog uitproberen, maar als iemand geïnteresseerd is, wil ik hier wel even neerzetten hoe hij bevalt. Dit is een GPS horloge met band (en soort van navigatie) ... ben zelf ook wel erg benieuwd of het een goede koop is geweest. (ik heb er 135 euro voor betaald).
_Nancy schreef:Ik bedoel dat er in 1 trainingsweek 3 lessen zitten.
Dus voor 3x in de week 1 training.
Maar ik volg dus in 1 trainingsweek 2 lessen en ga dan door naar de volgende trainingsweek.
Maar ik loop wel 3x in de week, dus dan gaat het sneller.
geeft wel een kick!Britt20099 schreef:Vanavond voor het eerst mijn 1e doel behaald; 11 weken na de start van start to run heb ik 5 km in 30 minuten gelopen![]()
met een gemiddelde van 9,98 km per uur.geeft wel een kick!
Als je al een goede conditie hebt is het een manier om snel door start to run te rennen zelf heb ik gewoon om de dag gelopen en kwam zo de ene week dus op 4x lopen en de andere week op 3x zo zat ik ook in minder als 8 weken op les 30...
Lessen overslaan heb ik bewust niet gedaan en het heeft me goed gedaan.