Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sympie schreef:Bonjoy schreef:Bij mij is er weer 1,8 kg af![]()
![]()
wauw!! super goed!! Op een week?
Nynke1 schreef:Bonjoy doe jij alleen shakes? Vanaf november? Ze raden toch aan om dat niet te lang te doen? Wel super knap van je!!
monique1983 schreef:Ja drink veel wel water aanmaak of kofie wel
Heb echter wel veel stress wat Mischien onbewust mee speelt
Dat is lang geleden dat jou gezien heb in topic
Heb je dat bij elke drogist?
Vandaag wel Ff lekker gesport helaas Nu veel meer hoofdpijn
Zwaardere pijnstillers betwijfel of werkt heb in verleden tramadol geslikt voor vreselijk hoofdpijn in de zomer maanden maar werkte nauwelijks
Liekjje schreef:ik deed ook shakes maar alles komt er weer aan als je normaal gaat eten.
Ben nu 2.8 kg kwijt![]()
Marie111 schreef:monique1983 schreef:Ja drink veel wel water aanmaak of kofie wel
Heb echter wel veel stress wat Mischien onbewust mee speelt
Dat is lang geleden dat jou gezien heb in topic
Heb je dat bij elke drogist?
Vandaag wel Ff lekker gesport helaas Nu veel meer hoofdpijn
Zwaardere pijnstillers betwijfel of werkt heb in verleden tramadol geslikt voor vreselijk hoofdpijn in de zomer maanden maar werkte nauwelijks
De hoofdpijn kan van te weinig drinken komen tijdens (en na) het sporten. Probeer echt veel water te drinken
Safiera schreef:Welke shakes heb jij, Bonjoy? Of had ik dat al eens gevraagd?
En je doet dan 3 shakes ipv maaltijden en verder niks?
Ik neem de ene dag 2 shakes en de andere 1. Vervang sowieso het ontbijt, dan om de dag de lunch en avondeten doe ik gewoon. Verder eet ik wel fruit en groente tussendoor, en ook een/twee crackers of sneetjes brood.
Zorg dat ik qua calorieën rond de 1650 blijf zitten.
Anne_mieke88 schreef:het kan natuurlijk ook zo gaan inderdaadgelukkig
Maar ik vind het voor mezelf altijd een raar idee om je eten te vervangen door alleen maar vloeibaar...
En aan mijn avondeten mag niemand komendan zou ik eerder 2-3 shakes doen overdag en in de avond gewoon normaal gezond eten...
Maargoed dat zou ik doen..ieder z'n ding natuurlijk
Anne_mieke88 schreef:scheelt echt monique...
Ik gebruik ze bijvoorbeeld voordat ik op vakantie ga (dan kan ik niet slapen van de zenuwen) en in het vliegtuig als de reis te lang duurt en ik wil pitten in het vliegtuig etc. of ik heb een belangrijke dag de volgende dag...dan weet ik van mezelf dat ik er dan aan ga denken en niet kan slapen..en met melatonine val ik ineens in slaap
Je gaat er vaak wel intensiever van dromen als je het langer achter elkaar gebruikt....dus vaak gebruik ik het 3-4 dagen achter elkaar en dan stop ik eventjes en daarna weer 3-4 dagen...tot ik mijn slaap weer heb ingehaald...
Je valt sneller in slaap en wordt in de ochtend uitgeruster wakker
edit: meer info