vandaag toch eens bij Douglas wezen kijken. Had nog een cadeau bon van ici paris daar 2 nagellakjes van sally hansen voor gekocht. Douglas benefit mascara pore proffesionel that gal en een geurtje in een proefverpakking gekocht. Ook maar aan de douglas kaart gegaan. Bij bodyshop shampoo gehaald in een proefverpakking en een grote body butter gekregen ook fijn! Nu tot 2014 een shop verbod op verzorgings producten
Ik wil heel graag een Naked palette, maar waar koop je dat nou?
Djilna
Geplaatst: 11-11-13 22:05
Blon_D klinkt goed! En ik ben na mijn werk meteen even langs de Etos gereden. Jeey ik heb mijn 2 matte rode lipsticks van Kate Rimmel 1+1 gratis. De bordeau en lichtere. Mooi Wat een mooi filiaal trouwens. Mooi verzorgde en gevulde make-up displays. Zie ik wel eens anders..
Suus___
Geplaatst: 11-11-13 22:19
_Nelleke_ schreef:
Mooie look Suus. Ik mis alleen wel echt heel erg de full-face foto's!
Waarom, kan je dat motiveren?
Naked kan je op de franse sephora site bestellen
Loose
Geplaatst: 11-11-13 23:39
Ik ben het wel met Nelleke eens. Bij een fullface foto heb je een veel beter idee van hoe de look echt is. Als je alleen maar foto's van dichtbij hebt kan de look veel heftiger of juist minder heftig lijken dan dat ie werkelijk is.
Glossi
Geplaatst: 11-11-13 23:59
De prep + fine van Catrice (volgens mij heet hij zo) lijkt totaal niet op de Prep + Prime van MAC. Ik vind dat van Catrice echt rommel. Werkt totaal niet en de poeder is heel grof. Ik snap ook niet dat blogs die 2 veel met elkaar vergelijken.
Die poeder van Ben Nye is wel echt ontzettend goed. Word veel in het Theater gebruikt en blijft lang mooi zitten. Het is ontzettend fijne poeder, nog fijner dan die van MAC en Chanel (met die van Chanel heb ik geen ervaring). Je ziet de poeder doordat hij zo fijn is ook echt niet zitten op je hoofd. Net of je het niet hebt gepoederd.
Davinia, ik had eerst de MAC studio fix fluid maar die is een tintje te donker (en lichter is hij er niet) en had toen de MakeUpForever velvet mat+
Suus, ik mis ook wel de full face foto's. Een look kan er dan heel anders uit zien. Ook vind ik het jammer dat de kwaliteit van je foto's niet zo goed is waardoor de kleuren niet zoals in het echt over komen. Ik weet wel dat dat moeilijk is om de kleuren precies zo op de foto te hebben als in het echt. Maar je foto's zijn nu ook zo verschillend van kleur. Misschien dat je de instellingen verkeerd hebt staan maar het is net of je foto's in het donker en met flits hebt genomen. Ik zou daar iets meer tijd voor nemen.
Glossi, er staat bij waarom ze verschillend van kleur zijn. Ik kreeg deze kleuren niet goed op de foto bij de een was het beter in warm licht en bij de ander in koel licht, vreemd maar waar. Klopt dat ik wat aan de kwaliteit moet doen maar heb nog geen tools gevonden om dat ook in praktijk te brengen. Bij andere foto's komen ze echt over zoals ze in het echt zijn, juist daarom wisselt de kwaliteit denk ik.. ik vind t moeilijk om t perfecte licht te vinden maar plaats geen foto's waarbij de kleur niet overeen komt met de werkelijkheid Als fullfoto's echt zo'n meerwaarde zijn ga ik daar eens op oefenen, ik ben niet echt fotogeniek dus vraag me af of iemand er vrolijk van wordt
Ik ken de catrice poeder niet maar idd veel blogs vinden het een goede dupe vandaar dat ik m aanhaalde
Glossi
Geplaatst: 12-11-13 00:14
Suus, dat had ik gelezen idd. Maar als je je iets meer in de fotografie zou verdiepen dan zou je dat met de instellingen van je camera kunnen veranderen en allemaal de zelfde foto's kunnen maken. Zou daar zelf iets mee tijd in steken. Maar ik weet natuurlijk niet of je daar de tijd en geduld voor hebt. Verder sta je erg mooi op de achtergrond van je blog. Kan me niet voorstellen dat je lelijk op een foto zou komen te staan.
Ik snap als geen ander dat je niet zomaar full-face op je blog wil. Ik ben zo iemand die bij elke foto van zichzelf denkt: 'oh gosh, ben ik in het echt ook zo lelijk?' terwijl ik wel gewoon een goede relatie met de spiegel heb.
Waarom ik het mis? Tsja, een make-up look is een totaalplaatje. Net als een modeblogger zonder accessoires of zonder schoenen/tas. Je snapt wel dat de outfit leuk is, maar je bent benieuwd hoe het eruit ziet met schoenen en tas. Hihi, snap je?
Ik vind fullface ook mooier om de look nog even volledig te zien. Nadeel voor diegene die de look maakt is dat je dan niet wegkomt met alleen opgemaakte ogen. Moet je de look wel afmaken..
Als je een matte lipstick wil, maar bang bent voor te droog effect moet je echt die van Rimmel eens proberen! Heb gisteren dus die 2 van de Kate matte collectie gekocht en getest natuurlijk. Voelen prettig op de lippen en mooie kleuren Denk niet dat de Kiss of life vergelijkbaar is met de Riri Woo helaas, maar weet niet of ik daar 20 euro voor over heb..
Nee hij is meer semimat. Maar echt glans zit er zeker niet op.
Eight
Geplaatst: 12-11-13 11:31
Ik vind full face ook altijd erg leuk om te zien, omdat je dan niet alleen inspiratie kan opdoen voor de ogen, maar bijvoorbeeld ook een leuk paar matchende oorbellen, een speldje en ga zo maar door !
Corelli
Geplaatst: 12-11-13 11:36
Een fullface foto laat ook zien of de look daadwerkelijk staat of niet, vind ik De ooglook kan mooi zijn, maar de kleuren en de heftigheid van de look moeten ook bij je gezicht passen natuurlijk!
Betekend ook dat ik beide ogen moet doen Hoewel een aantal bloggers hun lok voor hun oog doen maar dat vind ik persoonlijk altijd storend.. Maar kijken jullie ook echt op mijn blog of is het een random opmerking?
Ik kijk wel op je blog en zou ook graag fullface-foto's willen zien . Wat mij betreft mogen de foto's ook nog wel een slagje groter, 800x600 vind ik een heel fijn formaat en dan wordt alles net even wat duidelijker zichtbaar!