Ik ben een gebruiker van de Diane 35 al vanaf me 13de meen ik ik ben nu 32.. en ben voor een tijdje terug gestopt met de Diane omdat ik zo humeurig was en veel slechte zin had erg moe ook.. en vreetbuien op de kop erbij..
Ik ben dus gestopt en heb me ook prima gevoeld.. tot ik voor een paar weken terug een paniek aanval kreeg..
Tintelend gevoel in me handen erg zweverig in het hoofd zweten en het gevoel te hebben om flauw te vallen..
dit gevoel is steeds vaker en sneller terug gekomen tot vrijdag ik overstuur van de paniek aanval naar me huisarts ben gegaan.. die heeft een hartfilm gemaakt omdat ik dus ook hartkloppingen erbij had..
nerveus gevoel.. en steeds denken dat ik zo omkiep en dood ben..
Ik ben trost dat gevoel naar huis gegaan en heb me zoon van school gehaald..
heb erna laten ophalen door me vriendin omdat het nog steeds zo slecht ging.. daar ging ik steeds meer achteruit en heb me naar het ziekenhuis laten brengen van angst ( is ja logisch ) ik had hartkloppingen angst beevde over me hele lijf en steenkoud..
Me huisarts had wel bloed afgenomen dit was ook in orde.. maar ze vertelde me dan wel zaterdagochtend
dat ik eigenlijk net voor een schok stond wat me hartfilm aanging maar me dit niet wilde zeggen om me niet nog meer ongerust te maken..
Nu was vandaag echt de max.. ik ben opgestaan en heb nadat ik weer een aanval voelde komen mijn medicijnen genomen ( diazepam kalmeringsmiddel ) en ik was echt helemaal ernaast...
toch om afleiding te krijgen de auto in om naar een nieuwe auto te gaan kijken voor me vriend..
onderweg werd het erger en slechter tot ik opeens verkrampte over me hele lichaam!
ik kon niks meer ik had een giga druk op me borst handen tintelen gezicht tintelde en me benen ook..
me handen waren mega verkrampt ik kon me niet meer bewegen en niks giga angst uiteraard
en me dochter brulde even hard mee.. naar het ziekenhuis toe en die wouden mij niet opnemen want ik was zelf de veroorzaker ervan door me paniek.
Ik ben naar huis gegaan heb me vriendin gebeld die toevallig ook de Diane heeft of die 1 strip kon brengen
die gelijk genomen en nu.. alles weg geen paniek meer alsof ik echt op de hormonen aan het afkiken was...
Ik ben radeloos en ga morgen dus weer terug naar de arts
ik wil graag de implanon laten zetten omdat ik wel eens vaker de pil vergeet en ect maar als ik zo een afkikverschijnselen heb op de Diane durf ik al helemaal niks anders meer te nemen

Respect voor diegene die alles heeft gelezen