Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olle schreef:Even een vraagje voor de mensen welke een lisexcisie hebben gehad.
Is het mogelijk om dezelfde avond nog uit eten te gaan?
Ik heb namelijk een etentje van werk dezelfde avond, maar aangezien ik net een half jaar een nieuwe baan heb wil ik eigenlijk wel heel graag gaan.
Galeobdolon schreef:Zijn er mensen die na hun colposcopie direct een lisextie hebben moeten/kunnen laten doen?
Ik moet over een paar weken weer, twee jaar geleden colposcopie gekregen maar toen was de pap score minder hoog dan nu. Op websites van verschillende ziekenhuizen staat dat ze soms direct een lisextie doen als blijkt dat dit nodig is.
Ik zit voornamelijk met dat ik niemand heb om mij eventueel te rijden en er na een lisextie aanbevolen wordt om gereden te worden. (Of hebben jullie dat wel zelf gedaan?)
Mars schreef:loez schreef:Mag je officieel niet zelf rijden? Ik heb daar helemaal niets over gehoord namelijkdan had ik ook wel iemand geregeld! Oeps
Ik ook niet, het is een plaatselijke verdoving… daar mag je gewoon mee rijden volgens mij. Niks over vernomen dat dat een reden is dat je niet mag rijden
Petrichor schreef:Ik heb vanmorgen voor de tweede keer in mijn leven een uitstrijkje gehad, vond het deze keer toch echt pijnlijker. Degene die het bij mij deed had duidelijk niet veel ervaring, ik bloed nu nog steeds heel iets. Iemand die weet hoelang dat kan aanhouden?
Galeobdolon schreef:Zijn er mensen die na hun colposcopie direct een lisextie hebben moeten/kunnen laten doen?
Ik moet over een paar weken weer, twee jaar geleden colposcopie gekregen maar toen was de pap score minder hoog dan nu. Op websites van verschillende ziekenhuizen staat dat ze soms direct een lisextie doen als blijkt dat dit nodig is.
Ik zit voornamelijk met dat ik niemand heb om mij eventueel te rijden en er na een lisextie aanbevolen wordt om gereden te worden. (Of hebben jullie dat wel zelf gedaan?)