Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimdepim schreef:een vriend van mij heeft ook een tongpiercing --> 11 dagen dikke tong
en mijn velletje waar mn navelpiercing doorzat wer steeds kleiner.. en op het laatst was het alleen nog maar een minnie korstje en is die toen ik onder de douche stond en mn piercing aan het draaien was er uit gevallen..
Ik heb er niet lastvan gehad,
had m 5 maanden
linzzz schreef:Heb nu 3 weken mn naverpiercing,
ik voel er weinig van, bijna geen pijn
http://img383.imageshack.us/img383/7352 ... .jpg[/img]
SuperSmurf schreef:kimdepim schreef:een vriend van mij heeft ook een tongpiercing --> 11 dagen dikke tong
en mijn velletje waar mn navelpiercing doorzat wer steeds kleiner.. en op het laatst was het alleen nog maar een minnie korstje en is die toen ik onder de douche stond en mn piercing aan het draaien was er uit gevallen..
Ik heb er niet lastvan gehad,
had m 5 maanden
zonde, waarom heb je hem er niet eerder uitgehaald? Mijn wenkbrauw piercing groeide ook uit en wilde m er al veel eerder uithalen, maar zat in canada in the middle of nowhere, dus kon niet. Toen ik thuis was heb ik m er meteen uit laten halen. Heb evengoed nog wel een litteken, maar niet zo groot als dat t zou zijn als ik m er uit had laten groeien!
Heb m nu weer opnieuw laten zetten en blijft continu ontsteken, maar groeit (nog) niet uit. * snel afkloppen * mocht ie nu uitgroeien laat ik m er weer uithalen en ga ik tniet meer proberen. Dan is het heel erg balen, (hij staat me namelijk goed) maar dan is t niet anders..
linzzz schreef:Heb nu 3 weken mn naverpiercing,
ik voel er weinig van, bijna geen pijn
Giloni schreef:Zo'n lange is niet zo heel handig met rijden enzo
Applelove schreef:Heb er zelfs laats over gedroomt
Applelove schreef:deze vind ik wel leuk:
Applelove schreef:Ik denk er ook over om een tatoegae te laten zetten. Niet'groot maar zo iets als hier onder. en ook op een plek waar je het kan bedekken met kleding