Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MerleSimone schreef:Kleding liegt niet, zeker als je dezelfde kleding draagthele mooie duidelijke voortgang allemaal! Fijn he
@Mariska 99 euro per maand + dan nog de prijs voor de spuiten? Nog 1x spuit bestellen en dan stoppen? Of kijken of je bij Wellis een 1mg kan krijgen om daar zelf onderhoudsdosering uit te halen? Geen idee hoor. Trouwens, 0,25 lukte hier ook 8x spuiten dus misschien is dat ook al goedkoper.
Mariska_28 schreef:MerleSimone schreef:Kleding liegt niet, zeker als je dezelfde kleding draagthele mooie duidelijke voortgang allemaal! Fijn he
@Mariska 99 euro per maand + dan nog de prijs voor de spuiten? Nog 1x spuit bestellen en dan stoppen? Of kijken of je bij Wellis een 1mg kan krijgen om daar zelf onderhoudsdosering uit te halen? Geen idee hoor. Trouwens, 0,25 lukte hier ook 8x spuiten dus misschien is dat ook al goedkoper.
Ja dat is zonder de medicatie, de prijs voor de Mounjaro komt er nog bij. Ik kan nu nog even vooruit, laatste keer een 15 mg spuit gehad en ik spuit maar 2,5 dus kan daar een half jaar mee vooruit.. Maarja, daarna zal ik ook een dealer moeten hebben
Mariska_28 schreef:Zonnetje81 schreef:@mariska: Hoeveel ben je dan per week kwijt als je het omrekent?
42 euro per week totaal voor medicatie en begeleiding.
Begeleiding 99 per maand
15 mg spuit 400 euro voor 6 maanden.
Dus medicatie is 67 per maand en begeleiding 99
Mariska_28 schreef:Wat een onmogelijk dilemma heb ik toch, even van mij afschrijven hier hoor..
Mijn half jaar abonnement bij yazen loopt eind deze maand af. Ik ben zo goed als op mijn streefgewicht, dus begeleiding om af te vallen heb ik niet nodig, wil gewoon spuiten bestellen om op een onderhoudsdosis te komen. Gewoon abonnement kost 99 euro per maand maar ze schijnen ook een goedkopere variant te hebben. Hopelijk kan ik dat krijgen, vind het zo zonde van het geld![]()
En dit alles alleen maar omdat mijn huisarts gewoon geen zin heeft zich erin te verdiepen ofzo en maar gewoon blijft zeggen dat ze geen diabetici medicatie voorschrijft aan niet-diabeten.
opisop_shop schreef:Deze email kreeg ik via farmeci.com waar ik blijkbaar een keer aangemeld ben. Ik ben benieuwd of dat in Europa dan ook zoveel duurder zal worden.
[ Afbeelding ]