Ik was bij Losser. Natuurgebied Zandbergen. Maar eerst... Eindje wandelen. En je loopt hier zo de grens over. En over het terrein van klooster Bardel. En dat is ook wel duidelijk. Door de bossen,en langs het water. De paarden hadden ruimte genoeg om droog te staan. Maar ze stonden echt allemaal met de voetjes in het water. Ik had een rondje willen lopen,maar dan moest ik een heel stuk over asfalt. En daarom maar dezelfde weg terug gelopen. Deze vond mij eng. En probeerde zich te verstoppen. En terug langs het klooster. En even naar de lammetjes gekeken. 8km. En ik was best moe.
Daarna op een andere parkeerplaats lekker van de zon genoten. En daar op de plattegrond al een bestemming voor een volgende keer gezien.
Dat is idd grappig Noordje. Dex heet eigenlijk Dexter (vernoemd naar Dexter Holland van the offspring dat had mijn vriend bedacht) en ik noem hem altijd Dex. En als hij stout is Dexrerrrrrr dan is het serieus en dat weet hij ook.
Ik hoop dat je geen corona hebt al is griep ook geen pretje, dat hoop ik dus ook niet.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 18-03-23 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
O hemel, die "beverboom". Heerlijk ooievaars en mooie foto's.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-03-23 16:20
O die laatste boom idd.
Heb een hoop voorbij zien komen maar zo druk geweest in huis de afgelopen dagen en met de paarden dat een bijleespost hem helaas niet wordt. Zag wel een hoop moois voorbij komen en las dat noordje niet fit is. Beterschap.
Ik heb ook nog kunnen wandelen daarstraks de hond voelde zich een beetje achter gesteld maar dat is weer helemaal goed gemaakt.
Hier stak Coco haar neus in. Dat beviel niet zo goed