Melanie het was echt zo fijn om hem zo te zien genieten. Lekker dobberen in het warme water. ♡
Ah jammer dat je niet kon kiezen wat je graag wilde. Zwanger zijn is niet altijd makkelijk helaas!

Wat mis je echt qua eten?
Kiwipitje, gelukkig dat je de vermoeidheid niet als vervelend ervaart.
Wow dappere moeder heb je om één dag voor de geboorte nog te gaan hardlopen.
Marlis wat een pech met zo'n val, bah. Gelukkig niet op je buik, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Hoe gaat het vandaag? Nog erg last? Heb je wel nog je verjaardag een beetje kunnen vieren?
Oh een vruchtwaterpunctie, ik lees in je bericht dat ze daar een syndroom uit kunnen halen. Weet je ook welke? Ik vind het knap van je dat je er nog zo rustig onder bent, ten minste zo kom je op mij over hoe je schrijft. M'n duimen blijven wel voor je draaien dat het allemaal gewoon goed is met de kleine. Én dat de kleine nog draait. Spannend wachten tot de 14e!
Gnome het is ook echt zo'n lieverd. Al zegt iedereen dat waarschijnlijk van haar kleine straks haha.
Is er nog een bod uit de staking gekomen?
Och arme hond, gaat niet beter dus. Succes morgen bij de dierenarts.
MissAnnemijn, vervelend vermoedelijk blaasontsteking! Hopelijk voel je je snel wat beter.
Volgend schooljaar ga ik 3 dagen werken en mijn vriend 4. Ik neem 1 dag ontslag en 1 dag verlof. Mijn vriend smeert zijn ouderschapsverlof uit over het schooljaar.
[***] heerlijk verlof! Geniet er van
Freekieee vervelende nacht gehad dus. Rot dat het nog niet veel beter is. Gelukkig krijg je hulp van de mensen om je heen. Heel veel beterschap nog. ♡
Nicje wat fijn dat het goed is! Opluchting.
Ballard drukke dag gehad gisteren, dan slaap je wel goed ja.

Was alles goed bij de verloskundige? Je bent nog niet veel aangekomen, fijn! Maar je bent ook best wel actief nog toch?
Ik herstel heel erg goed. Ik moét rustig aan doen, maar vind dat best moeilijk soms omdat ik mij zo goed voel. Ben wel blij dat ik gewoon voor Hidde kan zorgen.
Azmay fijn dat je toch nog een echo hebt gekregen! Vervelend dat de kleine nog niet gedraaid is. Mocht je nog iets willen weten over mijn ervaring van de draaipoging let me know.
Hier gaat het nog steeds z'n gangetje. Morgen is de laatste dag van de kraamhulp, daarna moeten we het écht zelf gaan doen. Maar we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen. De kraamhulp was wel echt een topper, hele lieve vrouw met een bak ervaring.
Dit is trouwens de voorkant en binnenkant van ons geboorte kaartje. Tekeningen zijn gemaakt door mijn vader. Als tekst hadden we er in staan: "Vanaf het begin gek op elkaar, nu samen houden van jou."
[ [url=m/CXe62F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vpXqNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog ééntje van mij met m'n lieve ventje.
[ [url=m/rbFW13.jpg]Afbeelding[/url] ]