Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ieris schreef:Dank je Musli, leuk om te horen dat het ook een van jou eerste trail run's was.
Ik heb wel ooit lang geleden de leemkuilcros gedaan, was ook daar in de buurt, zaten flink wat trappen in.
Was wel een leuke uitdaging!
Supervixen, wat sneu voor je kat, beterschap ermee, hopelijk knapt ze snel op door de medicatie, nooit leuk zieke dieren.
Zo 42kmdat is gewoon een marathon!!! Ook respect voor jou zeg.
Sherivey,de Loonse en Drunense duinen lijken me ook erg pittig, zeker met dit droge weer, al dat mulle zand.
Knap dat jullie daar gerend hebben!
Gaucho, leuk idee een meeting op de Veluwe! Ik kom zelf uit Loenen, en hier zijn inderdaad erg mooie bossen, en leuke heuvels, ik haak graag aan.
Dank je Ninus, Puera, en Kylan!
Waar in Noord Limburg ga je lopen Kylan?
Leuk dat je daar op vakantie bent, ik ga daar morgen ook heen, en dan fiets ik samen met mijn moeder naar de N70 route om het parcours alvast wat te verkennen.
Ja mijn moeder is echt heel sportief, zeker voor haar leeftijd, ondaks 2 hartoperaties en bètablokkers en een nieuwe knie, blijft ze hardlopen, ook al zou ze dat niet meer kunnen volgens de artsen!
Afgelopen vakantie met haar getraint in de zeperduinen in Burg-Haamstede, mega mul zand, komen we eindelijk op de weg, rent ze me er zo uit!
Ik heb ongeveer 10 jaar terug ook geprobeerd om te beginnen met hardlopen, het ging best redelijk, maar echt goed was ik niet, heb destijds samen met mijn moeder de zevenheuvelenloop gedaan, zij in 1uur 15, en ik in 1 uur 24.
Daarna heb ik een zoontje gekregen, en door drukte is helaas het hardlopen verwaterd, nu ben ik het weer aan het oppakken, en heb er weer zin in!
Ik heb hier alleen bij mij in de buurt niemand om mee te trainen, ik loop meestal alleen, soms mijn man mee op de fiets.
Ik zou het leuk vinden om mensen te leren kennen, om eens samen mee te lopen.
M_ontana schreef:Leuk, een hardloop topic! Ik heb ongeveer 2 jaar hardgelopen, tot ik een jaar geleden ben gestopt want ik had er echt geen tijd meer voor. Nu miste ik het weer, en heb ik er ook weer tijd voor dus ik ben weer rustig aan het opbouwen! Heeft er iemand toevallig nog een fijn schema voor opbouwen tot bijv. 5 kilometer?