Dat camperplan klinkt echt fijn Rien! Heb je al ideeën over wat voor camper het moet worden?
mvdende schreef:Ik hoop wél dat de regering nu beseft dat het minimaal 14 dagen duurt voordat het in de cijfers zichtbaar is wat de huidige maatregelen bijdragen aan de besmettingen en niet een paar dagen voor kerst met een Lockdown XL gaan komen met huisarrest...
Daar begin ik echt bang voor te worden! Zeker nu de besmettingen blijven stijgen terwijl er eigenlijk niets "geks" is dat dat kan verklaren.
Black Friday is al te lang geleden om nu nog nieuwe besmettingen ervan te zien, evenals sinterklaas. Afgelopen maandag is het juist nog te vroeg om iets van te zien.
Voorlopig heb ik nog niet tegen de beperking van de gesloten winkels aangelopen.
Het is alleen druk in de natuur, maar dat was te verwachten. Vanmorgen heerlijk met de hond eruit geweest.
Wat maakt het voor je uit als de maatregelen veranderen, wanneer je toch al niet van plan was om je aan de maatregelen te houden?
(Overigens verwacht ik niet dat Kerst verder beperkt zal worden, aangezien Rutte meerdere keren verzekerd heeft dat dat niet zal gebeuren. In verkiezingstijd komt hij echt niet op die beslissing terug)
Een opgelopen blackfriday-besmetting kan ondertussen nog steeds vrijelijk doorgegeven zijn t/m afgelopen maandag, dus die invloed blijft. Pas wanneer ontmoetingen echt beperkt worden kan de exponentiele groei gestopt worden. Wat dat betreft is de timing van de feestdagen echt belabberd.