Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Ik heb volgende week een proefbox Hellofresh, de week erna ga ik eens proberen of ik nog wat meer stappen kan zetten met meal preppen / batch cooking. Kijken of ik op die manier kan zorgen dat ik met weinig moeite gewoon goede maaltijden eet, dan heb ik sowieso minder de neiging om te snoepen.
En ik heb voor mezelf echt weer gemerkt dat als ik veel sport / beweeg op een dag ik ook gewoon iets meer moet eten, anders verga ik 's avonds van de trek en ga ik snoepen.
SandravdB schreef:Ik heb fibromyalgie waardoor mijn spieren erg verkrampen, slecht kraakbeen in mijn knie, vergroeiing in mijn rug en kapotte tussenwervel. Nu vooral rechterschouder die erg verkrampt en ik rijdt mijn paard klassiek dus vind niet dat als ik niet in staat ben haar voor los te laten dat ik er dan op moet klimmen.
Vanmorgen half uur buiten gewandeld maar merk dat ik met koude en vocht dus meer last heb
Roosch chocola struikel ik ook altijd over, ik denk dat ik bij kwartier crosstrainer laat vandaag.
Ik zit nu trouwens Jamie Oliver’s americain food trip te kijken...jeetje, ik krijg echt mega zin in eten...
ik ben vast de enige Limburgse van oorsprong die geen vlaai lust.
dus die kan ik wel weerstaan.
(in de Hellofreshbox van deze periodes zit ipv voor 1 persoon er voor 2 personen eten in, kostenloze upgrade. Nu loont het sowieso om voor 2 personen te bestellen en in te vriezen/meerdere dagen te koken qua prijs, maar heb hem nu wel op 1persoonsbox staan).
#controlfreak 
weer netjes onder mijn streefgewicht.
Maar Limburgse vla(ai)....mmmm, knap dat je dat weerstaan heb, ik vind vooral rijstevla super lekker....