Eerst weer minimaal 2 uur slapen, 's nachts ook nog eens 9 a 10. Heel herkenbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Dat niet goede slapen breekt je op. Ik voelde me ook continu heel onrustig en opgejaagd, maar daarnaast wel moe. Heel raar gevoel. Magnesium icm passiflora hielp daar bij. De passiflora wil ik nu mee stoppen, de magnesium ga ik nog even door slikken.
Kimbers schreef:Bij een saturatie onder de 90 moet je voor zover ik weet toch echt aan het zuurstof?
kiki1976 schreef:Kimbers schreef:Bij een saturatie onder de 90 moet je voor zover ik weet toch echt aan het zuurstof?
Ik kreeg met een saturatie van 89 geen zuurstof en mocht na onderzoek bij de huisarts weer naar huis. Wel met strenge regels.
De dag erna was deze iets hoger 91 en ook toen weer gewoon naar huis.
Dit was overigens niet met corona maar na een spontane astma aanval (nooit eerder gehad).
Later zei de ha wel dat je normaal er mee werd opgenomen in het ziekenhuis. Maar blijkbaar omdat ik die dag jarig was en de dag oud en nieuw liet hij me naar huis gaan.
Esther_ schreef:Goof en Fenneee
Ik moet van de fysio mijn activiteiten bijhoudende daar een score van 0-10 aangeven qua vermoeidheid/kortademigheid. En ik moet zorgen niet boven de 4-5 uit te komen. Als dat lukt, kun je vanaf daar gaan opbouwen.
Als je iedere keer over de grens gaat, dan val je steeds terug en kun je niet opbouwen.
Dus probeer eerst 10 min te wandelen ipv 30. Je lichaam kan gewoon nu niet meer.
Het is best frustrerend, maar liever een paar stappen terug en langzaam opbouwen, dan helemaal niet kunnen opbouwen.