[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 06:51

Awh wat een schatje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 07:33

Omg wat een schatje <3

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 20:13

@TheWelsh hey! Ik heb voor een zeepaardje gekozen, omdat mijn moeder een dolfijn heeft en ik iets wilde hebben wat me aan mijn moeder doet denken. Maar ik kon geen ontwerp van een dolfijn vinden wat ik graag wilde, dus koos ik voor een ander “zeewezen”. En ik vind zeepaardjes een soort van magisch, met die kleurtjes en omdat de mannetjes de kinderen dragen (vind ik gwn grappig). Dus dat is de grootste reden :)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:30

Bedankt allemaal!

IvysToeter schreef:
Ahhhh wat een schattige kitten!!
Britse korthaar?

Nee, een exotic shorthair (kortharige pers dus)

Dit poezebeest zou zomaar een een tattootje kunnen worden. O:)

Ik wil binnenkort mijn vorig jaar overleden hond gaan tattooeren. Ik had hier een afspraak voor, maar die is door o.a. Corona 2x niet doorgegaan, maar deze artiest zit in Madrid. Dus even tussendoor laten doen is wat lastig. Dus: ik ga het zelf maar doen. Voordeel van tatoeerder zijn. :D

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:19

Ik ben vandaag bij Victoria van The Tattoo Garden in Den Haag geweest voor een tarot kaart! 2 uurtjes ongeveer gezeten, en het inkleuren van die dikke zwarte lijn was hel, maar ik ben helemaal verliefd <3
(De tekst leest: The Magician)
Afbeelding

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:22

Coool, ik zag m al op Victoria's Instagram voorbij komen. Ziet er strak uit.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:35

Super vet!

Word alleen wel een beetje nerveus van de magician zelf.

Heb die kaart deze week serieus 5x langs zien komen _O-
Waarvan 3x met een trekking _O-

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 19:33

Heb min of meer 'goedkeuring' van mijn man om nog 1 of 2 tattoo's te laten zetten.
Ik weet ik heb geen goedkeuring van hem nodig, mijn lichaam.
Maar het is het ook niet waard om ruzie over te krijgen toch?
Lieveheersbeestje en/vlinder.
Ik dacht eerst aan de achterkant van mij bovenarmen en dan net boven mijn ellebogen.
Mijn man gaf aan als ik het dan toch deed dat ik dan beter een andere plek kon uitzoeken omdat hij het dan toch mooier vind.

Dus heeft iemand van jullie nog ideeën voor een leuke plek voor een Lieveheersbeestje en/of vlindertje??

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 21:53

Afbeelding

Mijn eerste tattoo, vanmiddag gezet. Super blij mee! Verslavend is het wel <3 lees graag met jullie mee.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 00:26

IvysToeter schreef:
Heb min of meer 'goedkeuring' van mijn man om nog 1 of 2 tattoo's te laten zetten.
Ik dacht eerst aan de achterkant van mij bovenarmen en dan net boven mijn ellebogen.
Mijn man gaf aan als ik het dan toch deed dat ik dan beter een andere plek kon uitzoeken omdat hij het dan toch mooier vind.

Dus heeft iemand van jullie nog ideeën voor een leuke plek voor een Lieveheersbeestje en/of vlindertje??

De plek die jij zelf in gedachten hebt. Ik kan helemaal niks met ‘goedkeuring’ krijgen van anderen. Jouw lijf, jouw keuze.

Phrono schreef:
[ [url=m/eOWYUU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn eerste tattoo, vanmiddag gezet. Super blij mee! Verslavend is het wel <3 lees graag met jullie mee.

Wat mooi zo met die letter! Verslavend klinkt herkenbaar!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 08:32

I know dat het mijn lijf mijn keuze is.
Maar gevoelsmatig vind ik het toch fijn als hij er ok mee is hahaha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 09:21

IvysToeter schreef:

Ik zou gewoon doen wat ik mooi vind en als dat die plek is dan is dat zo. Als mijn vriend mij zou vertellen je mag 1 of 2 tattoos zouden dat dan toch we 2 sleeves worden :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 12:27

Hier ook hoor. Mijn ouders vinden het echt niks, en mn tattoos worden nog wel eens afgekraakt door mijn moeder. "Dit is scheef, die lijn is niet recht, die tattoo zit niet op de goede plek"... Mijn lijf, mijn keuze, mijn tattoos!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:49

@Sterre: hahahaha ik zou het aannemen als iets positiefs! Ik zie the magician als een hele fijne positieve kaart dus ik zou er zeker niet bang van zijn als je die zoveel tegenkomt :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:12

E_J schreef:
@Sterre: hahahaha ik zou het aannemen als iets positiefs! Ik zie the magician als een hele fijne positieve kaart dus ik zou er zeker niet bang van zijn als je die zoveel tegenkomt :+

Ja dat heb ik ook!
Ik krijg m constant in de combinatie met de liefde, en daar wordt ie constant als positief geschreven dus ik keur m goed :')

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:47

njiloj schreef:
Super tof toch? En cliché? Ach, ik heb ook een wijnglas hoor, en elk idee is al een keer geweest.

Mag ik hier misschien even schaamteloos reclame maken? :D

Ik heb weer een share en like actie op m’n Facebookpagina gezet! (En aangezien er stiekem toch al wat ‘bokt’ klantjes mijn kant opkomen, kan dit best wel eens leuk zijn!
Check https://www.facebook.com/439015406633856/posts/1029079457627445/?d=n

Super leuk!!! Gelijk gedaan

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 17:24

AylaB schreef:
Laatst m’n tweede laten zetten, ben er heel blij mee, dus ik wilde hem gewoon even laten zien :) [ [url=m/RlnmAC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige tattoo! Heel mooi gezet :)

Lijkt een beetje op de mijne, die staat net boven mijn Achillespees en is een ode aan mijn ouders. Zij zijn zeilers en ik een paardenmens; nu zijn we verenigd in een Zee-Paardje <3

Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 12:06

Klein 'yolo'tje' van mij. Als in, het idee had ik al maar hij staat er al veel sneller op dan gedacht haha. Gisteren zag ik dat de artiest vandaag plek had voor flashtattoos.

Zojuist handpoked gezet door Tom van Le Nou Tattoo. Retestrak gedaan en super blij mee! Officieel gezien zijn het twee tattoo's. De kruisjes zijn het symbool voor 'where there's a will, there's a way'. De 'bliksemschicht' is afgeleid van Harry Potter. Het is vooral een reminder aan het onbezorgde kind in mij en het je kunnen verliezen in iets. Daarnaast is het een eerbetoontje aan mijn opa en oma, van wie ik vroeger de boeken heb gekregen. Het is dus niet als HP tattoo gezet maar voor het gevoel erbij en zo getekend als nu past ie perfect bij die andere. Lijkt nu één geheel :)

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:39

Ziet er mooi uit!

Weet iemand hier of een tattoo op je biceps erg onderhevig is aan verandering?
Stel dat je biceps groeien/groter worden...
Veranderd de tattoo dan erg?

En weten jullie misschien iemand die goed is in realistische tattoo's?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:36

Negerzoen, misschien weet je het al maar het kruisje noemt een Inguz.
Ik heb er ook 1 :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:43

Farjen schreef:
Negerzoen, misschien weet je het al maar het kruisje noemt een Inguz.
Ik heb er ook 1 :)

Wist ik inderdaad! Waar heb jij 'm staan? :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:51

Wat gaaf Negerzoen. Een handpoked van Tom staat nog steeds op mijn verlang lijstje.

Lange tijd niets gepost, wel meegelezen. Had even geen geld voor nieuw werk maar ik heb voor in oktober een afspraak staan bij Manon van Le Nou tattoo en ga er meteen voor. M’n sleeve zal worden uitgebreid en 2 nieuwe. *\o/*

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:05

Arethe schreef:
Wat gaaf Negerzoen. Een handpoked van Tom staat nog steeds op mijn verlang lijstje.

Lange tijd niets gepost, wel meegelezen. Had even geen geld voor nieuw werk maar ik heb voor in oktober een afspraak staan bij Manon van Le Nou tattoo en ga er meteen voor. M’n sleeve zal worden uitgebreid en 2 nieuwe. *\o/*

Was mijn eerste handpoked en ik vond het echt top. Vond het opvallend minder pijnlijk, ook toen hij er de tweede keer overheen ging om de laatste stukjes op te vullen. Kleine tattoo natuurlijk maar wel echt verschil met m'n andere open lijnen tattoo's :j vond Tom zelf ook echt een toffe gast. Gaaf dat je bij Manon terecht kan! Vind haar werk echt prachtig.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:09

Negerzoen schreef:
De 'bliksemschicht' is afgeleid van Harry Potter. Het is vooral een reminder aan het onbezorgde kind in mij en het je kunnen verliezen in iets. Daarnaast is het een eerbetoontje aan mijn opa en oma, van wie ik vroeger de boeken heb gekregen. Het is dus niet als HP tattoo gezet maar voor het gevoel erbij en zo getekend als nu past ie perfect bij die andere. Lijkt nu één geheel :)

[ [url=m/sAoNu2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt top dit. Ik wil al heel lang een het Deathly Hallows symbool, maar precies om de reden waarom jij het beschrijft. Ja natuurlijk ben ik mega fan van HP, maar het betekent ook zoveel andere dingen in mijn leven. Een toevluchtsoord, een fijne herinnering aan mijn jeugd, levenslessen enz enz. Zo fijn dat er dat iets op je lichaam zit die je aan dat soort dingen herinnert.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 06:23

Afbeelding
Ik vond m'n Thaise handpoked op zich best gevoelig. Maar dat kan ook aan de plek liggen. Gelukkig zat ie er met een half uur op. :D