Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:Ahhhh wat een schattige kitten!!
Britse korthaar?
IvysToeter schreef:Heb min of meer 'goedkeuring' van mijn man om nog 1 of 2 tattoo's te laten zetten.
Ik weet ik heb geen goedkeuring van hem nodig, mijn lichaam.
Maar het is het ook niet waard om ruzie over te krijgen toch?
Lieveheersbeestje en/vlinder.
Ik dacht eerst aan de achterkant van mij bovenarmen en dan net boven mijn ellebogen.
Mijn man gaf aan als ik het dan toch deed dat ik dan beter een andere plek kon uitzoeken omdat hij het dan toch mooier vind.
Dus heeft iemand van jullie nog ideeën voor een leuke plek voor een Lieveheersbeestje en/of vlindertje??
Phrono schreef:[ [url=m/eOWYUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste tattoo, vanmiddag gezet. Super blij mee! Verslavend is het wellees graag met jullie mee.
IvysToeter schreef:Heb min of meer 'goedkeuring' van mijn man om nog 1 of 2 tattoo's te laten zetten.
Ik weet ik heb geen goedkeuring van hem nodig, mijn lichaam.
Maar het is het ook niet waard om ruzie over te krijgen toch?
Lieveheersbeestje en/vlinder.
Ik dacht eerst aan de achterkant van mij bovenarmen en dan net boven mijn ellebogen.
Mijn man gaf aan als ik het dan toch deed dat ik dan beter een andere plek kon uitzoeken omdat hij het dan toch mooier vind.
Dus heeft iemand van jullie nog ideeën voor een leuke plek voor een Lieveheersbeestje en/of vlindertje??
E_J schreef:@Sterre: hahahaha ik zou het aannemen als iets positiefs! Ik zie the magician als een hele fijne positieve kaart dus ik zou er zeker niet bang van zijn als je die zoveel tegenkomt
njiloj schreef:Super tof toch? En cliché? Ach, ik heb ook een wijnglas hoor, en elk idee is al een keer geweest.
Mag ik hier misschien even schaamteloos reclame maken?![]()
Ik heb weer een share en like actie op m’n Facebookpagina gezet! (En aangezien er stiekem toch al wat ‘bokt’ klantjes mijn kant opkomen, kan dit best wel eens leuk zijn!
Check https://www.facebook.com/439015406633856/posts/1029079457627445/?d=n
AylaB schreef:Laatst m’n tweede laten zetten, ben er heel blij mee, dus ik wilde hem gewoon even laten zien[ [url=m/RlnmAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arethe schreef:Wat gaaf Negerzoen. Een handpoked van Tom staat nog steeds op mijn verlang lijstje.
Lange tijd niets gepost, wel meegelezen. Had even geen geld voor nieuw werk maar ik heb voor in oktober een afspraak staan bij Manon van Le Nou tattoo en ga er meteen voor. M’n sleeve zal worden uitgebreid en 2 nieuwe.
Negerzoen schreef:De 'bliksemschicht' is afgeleid van Harry Potter. Het is vooral een reminder aan het onbezorgde kind in mij en het je kunnen verliezen in iets. Daarnaast is het een eerbetoontje aan mijn opa en oma, van wie ik vroeger de boeken heb gekregen. Het is dus niet als HP tattoo gezet maar voor het gevoel erbij en zo getekend als nu past ie perfect bij die andere. Lijkt nu één geheel
[ [url=m/sAoNu2.jpg]Afbeelding[/url] ]