Appel azijn drinken, waar moet dat precies voor helpen met gewichtsverlies?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Er wordt gezegd dat appelazijn drinken je spijsvertering een boost geeft maar dat is echt bullshit. Het enige wat het doet is een ongelofelijke hoeveelheid zuur je maag in pompen waardoor je misschien een paar uur geen honger hebt omdat je die zure troep in je maag hebt rondhangen. Soesje ik zie dat je 16 bent, pas hier alsjeblieft mee op. Als je wil afvallen kan je dat prima doen door gezond te eten en wat meer te bewegen.
Dreamy schreef:Goed dat je het taartje wel gegeten hebt en ervan hebt genoten. Als je een etentje hebt, probeer de rest van de dag dan gewoon te compenseren. Eet wat lichter ontbijt en middageten, zodat je bij het etentje ook gewoon wat lekkers kunt kiezen. Of kies tijdens het eten wat bewustere keuzes (als dat kan), maar eet wel gewoon wat je lekker vind!
Het hoeft niet moeilijk te zijn en je hoeft jezelf ook echt niet perse dingen te onthouden, want ga je dat echt voor de rest van je leven ook doen? Het kan allemaal prima als je compenseert en als je het niet compenseert en wel bijv. eens een stukje taart neemt zit er echt niet gelijk weer een kilo bij.
Als je zelf een fijn gevoel krijgt door het afslaan ervan, kan je een sterk gevoel geven, dan zeker doen hoorAls je je er maar écht goed bij voelt.
onpaard schreef:Ga je niet te hard van stapel dan. Misschien iets rustiger opbouwen, dit klinkt niet gezond.
NoTwixLeft schreef:Daphara, je bent toch ziek geweest? En daardoor zwaarder geworden?
Linda_Fleur schreef:Daphara, denk dat je net teveel over het randje bent geweest maar dat jouw PT best wel weet wat wel en niet kan. Volgende keer gewoon een langere pauze tussendoor en dan hoef je je maag niet te legen op het toilet. Ik heb gister ook voor het eerst met een PT getraind en ook even een punt van duizeligheid/misselijkheid gevoeld. Ik liet me wel overhalen om verder te gaan maar wel even proberen te ademhalen tussendoor. Kan nu niet meer lopen van de spierpijn en ga zo een strandrit maken met mijn paard dus gaat wat worden haha.