Die uitloop vind ik prachtig! Maar dan wel wat dunner.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Captain schreef:Bij wie dan?Ik ga aanstaande zaterdag met mijn zus naar artcastle om ontwerpen te bespreken.. We gingen voor een zeedier maar het is nu een band om onze arm geworden.. Allebei dezelfde dunne en dan eventueel nog een er bij, toch hetzelfde maar anders. Ik zou graag zoiets willen:
[ Afbeelding ]
Die uitloop vind ik prachtig! Maar dan wel wat dunner.
pluche_pluus schreef:Leuk toch, is een stukje identiteit!
Ik zit met een nieuw idee, een kraai!
Maar er zijn zoveel stijlen, poses en locaties op je lichaam.
Weet gewoon nog niet wat een mooie plek is. Denk of kuit of bovenbeen. Maar binnenzijde boven arm is ook mooi!![]()
Waar hebben jullie al vogeltjes staan?
Fennadev schreef:Wat een prachtige vogeltjes. Ik had zonet een goede douche beurt en een ingeving. Diamant plaatsing ben ik nog niet zeker van, plaatsing tattoo ook niet, want voor zijkant lichaam ribben moet mijn bh uit. Maar tekst en lettertype ben ik heel erg zeker van. Ik zou eigenlijk nog even leren, maar ben in plaats daarvan dus hiermee aan het stoeien![]()
[ [url=m/1O6wXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fennadev schreef:Wat een prachtige vogeltjes. Ik had zonet een goede douche beurt en een ingeving. Diamant plaatsing ben ik nog niet zeker van, plaatsing tattoo ook niet, want voor zijkant lichaam ribben moet mijn bh uit. Maar tekst en lettertype ben ik heel erg zeker van. Ik zou eigenlijk nog even leren, maar ben in plaats daarvan dus hiermee aan het stoeien![]()
[ [url=m/1O6wXb.jpg]Afbeelding[/url] ]