Tips qua avond eten en tussendoortjes. Ik denk dat je wel inspiratie uit de lijstjes die voorbij komen kunt halen. Ik eet vaak fruit, skyr, crackers, rijstwafels etc als tussendoortje. Ligt eraan waar ik zin in heb of wat het beste past. Soms heb ik voor nood een koekje in mijn tas, kan erg chagrijnig worden als ik honger heb
om te voorkomen dat ik een onuitstaanbaar kreng wordt die alles gaat eten wat er te vinden valt. Dit zijn koekjes van bolletje, is een reep en bevat ongeveer 100 kcal. Ideaal en lekker!Misschien kan je avond eten koken voor 2, en dan de rest invriezen? Als je alles vers maakt zonder pakjes en zakjes is het best te doen om voor 1 persoon te koken.
Kan je bij ah niet bij die recepten invullen met hoeveel personen je bent?
na enige tijd meegelezen te hebben toch onder mijn steen vandaan gekropen. Ik zou graag mee willen babbelen, merk dat nu mijn verjaardag is geweest en de feestdagen eraan komen ik het héél erg moeilijk vind om thuis, of uit, niet te gaan snaaien met al het lekkers wat te krijgen is.
Ik schaam me diep, ik vind het ook heel spannend om dit nu te plaatsen, maar ik ben het ook gewoon ontzettend beu. Continu in gevecht met mijzelf, wel niet wel niet eten.
Het plan is om dan ook 2-3x per week te gaan sporten

), staan prima recepten in.
) omdat ik niet tegen de calcium uit koemelk kan.
dus dat is soms improviseren en soms ontkom je er niet aan zoals creme fraiche / zure room.
Wordt ik heel moe en sloom van
Wel de light of zero versie (ik drink al mijn hele leven zo sporadisch cola dat ik het verschil tussen de gesuikerde versie en de rest amper proef eigenlijk)