Hallo

na enige tijd meegelezen te hebben toch onder mijn steen vandaan gekropen. Ik zou graag mee willen babbelen, merk dat nu mijn verjaardag is geweest en de feestdagen eraan komen ik het héél erg moeilijk vind om thuis, of uit, niet te gaan snaaien met al het lekkers wat te krijgen is.
Ik heb een héle lange weg te gaan, maar de eerste 13 kilo's zijn er al wel af. Door antidepressiva ben ik in een half jaar ruim 25 kilo aangekomen, wat daarna door depressie e.d. alleen maar meer is geworden. Uiteindelijk woog ik op mijn zwaarst, bij 1.68m, 141,4 kg

Ik schaam me diep, ik vind het ook heel spannend om dit nu te plaatsen, maar ik ben het ook gewoon ontzettend beu. Continu in gevecht met mijzelf, wel niet wel niet eten.
Aanstaande donderdag heb ik een tweede afspraak staan bij een diëtist, alhoewel ik totaal niet over de methode te spreken ben, zijn sommige ideeën qua eten wel interessant die ik toegestuurd heb gekregen. Desondanks ga ik wel op zoek naar een andere diëtist, waarbij ik mij prettiger voel. Vanaf het nieuwe jaar zal ik zowel binnenshuis als buitenshuis hulp ontvangen

Het plan is om dan ook 2-3x per week te gaan sporten
Tips voor tussendoortjes of avondeten zijn altijd welkom, zeker 's avonds is het lastig om iets te verzinnen voor 1 persoon