Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Welkom Gem, wat leuk dat je trails loopt! Volgens mij woon je in een mooi gebied om trails te lopen of niet?
Greetje ik merk wel dat er andere spieren zeer doen na een trail. Heb normaal nooit spierpijn in mijn kuiten. Nog steeds last van, dus vandaag maar niet het bos in. Gewoon even een rondje dorp of park hier in de buurt.
Zaterdag ga ik een bosloop in Putten lopen. Geen trail, maar wel door het bos.
 . Heb er pas eentje gedaan hoor, maar het smaakt wel naar meer. Weert is vlak, dus zal meer een bosloop zijn en Valkenswaard ... geen idee!

, jammer dat je geweigerd hebt. Ik had de foto's wel willen zien. 
 Het is fysiek vermoeiend en het begint al best koud te worden hier. Laatst drie uur in de regen rond gefietst en dan is je regenjas echt niet waterdicht meer  
  Zodra ik basis Zweeds spreek ga ik zo snel mogelijk op zoek naar 'n ander baantje. 

.
 . En dat op vals plat .... ik was zo dood als een pier  
 . Ben geen ervaren loper, weet dus ook niet goed waar mijn grenzen liggen, maar tintelende vingers, bijna braken en bij het uitwandelen coördinatie missen lijken me signalen dat ik érgens een grens overschreden heb  
 . Gek genoeg wél snel hersteld (binnen een paar minuten), maar nu de hele dag zo loom als een konijn.                                                         

). Wilde eigenlijk vandaag een kort rondje gaan doen, maar ik kreeg gisteren tijdens het sporten toch nog wel last van mn blaren. Dus houd nog even 2 dagen rust. Morgen kan ik sowieso niet. Ga dan met een groepje vriendinnen logeren bij een andere vriendin in Rotterdam. Zaterdag misschien een rondje in Rotterdam hardlopen. Ook weleens leuk om te doen. 

?? Ik ben daardoor niet snel tevreden met een foto. Soms onhandig.
 .
.                                                         

.