Wanneer begin je eigenlijk met de vitamines? Moet ook ff wennen aan 3x per dag calcium te nemen haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Match schreef:Ik ben nu 2 jaar PO, maar kan nog steeds geen grote porties eten. Het ligt er wel aan wat ik eet. Bijvoorbeeld soep kan ik best veel van op, maar een boterham krijg ik soms niet eens helemaal op.
Match schreef:Ik ben nu 2 jaar PO, maar kan nog steeds geen grote porties eten. Het ligt er wel aan wat ik eet. Bijvoorbeeld soep kan ik best veel van op, maar een boterham krijg ik soms niet eens helemaal op.
Ashleytjuhh schreef:3x per dag calcium? dat lijkt mij niet te werken aan hoeveelheid qua inname en incontinentie met je vitamine pillen
klopt ik heb ka 2 weken vloeibaar en rauwkost gegeten voor de operatie ivm dat je mild (?) dan krimpt waardoor er meer ruimte is.
van de pijn stillers af is fijndat scheelt zoveel en ik persoonlijk vond het fijn dat je dan voelt wanneer je teveel iets wilt doen
Spuiten is belangrijk als je nog genoeg beweegt. ik ben er na 2 weken mee gestopt omdat ik al genoeg aan beweging deed