Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:Overheen gelezeb misschien? Kan gebeuren.
Resistance schreef:Pardon? Ik aas nergens op. Ik vind mijn armen niet mooi. Punt. Als ik ze tegen mijn lichaam laat hangen worden ze breed en dat wil ik niet. Daar ben ik onzeker over. Verder ben ik hartstikke tevreden met mijn lichaam en ik hoef geen complimenten om dat te kunnen zijn. Hou je rotopmerking dus voor je. Slanke mensen kunnen ook onzeker zijn over delen van hun lichaam.
Edit: hier heb ik het over. Ik was hier even slank als dat ik nu ben, maar ik ben gewoon hartstikke onzeker over mijn armen.
[ [url=m/0KOKZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tyrcanol schreef:Sorry kan mijn laatste post niet meer aanpassen.
Raja (en anderen evt ook) jij gaf aan de kwark met smaakjes te vervangen voor kwark zonder smaakje. Daar ben ik nu mee bezig, maar volgens MFP zit er in de kwark met smaakje 18 gram suiker per 500 gram en op de naturel 25 gram suiker per 500 gram.
Maar ik heb de verpakkingen niet bij de hand, dus kan natuurlijk niet naar glucose, fructose en al die gemene dingen kijken... Al telt MFP die dus niet mee als suiker zijnde. Dat is natuurlijk ook iets om op te letten? En dus niet geheel blind van MFP uit gaan?
Laura82 schreef:Ik heb dat met brood ook heel erg, dat ik honger blijf houden. Van een salade met flink veel groente en wat gerookte kip, tonijn of een eitje zit ik echt veel langer vol. Zelfde met pasta, daar kan ik echt rustig 2 borden vol van eten en nog steeds een hongergevoel hebben, terwijl ik van een bord gekookte groenten met 2 aardappeltjes en een stukje vlees echt de hele avond vol kan zitten (ok ook niet altijd)