[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:19

Blackbear stuurde me van tevoren een ontwerp en Roald meestal ook een klein schetsje, maar Roald ken ik al wat 'beter'. Officieel tekent hij pas op de dag zelf.

Schemerdier

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:26

brr dat zou ik dus nooit durven :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:31

Dat vind ik net superfijn! Ik ga normaal deze week (ik wacht nog op een antwoord :+ ) bij Roald en ik vind het echt een fijn idee dat hij tekent op de dag zelf en dat je zo nog dingen kan laten aanpassen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:45

Ooh ja dat is wel super fijn anderzijds! Maar vind je dat dan niet een soort van 'eng' omdat het daar ter plekke wordt gedaan en je er niet langer over hebt nagedacht zeg maar?

Hoelang nemen ze de tijd voor je etc?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:45

Is ook best een normale gang van zaken hoor, en je hebt idd altijd nog de kans om samen met de artist wijzigingen aan te brengen.

Je kiest een artiest, omdat je diegene goed vindt en aan je eisen voldoet. Dan kun je diegene ook vertrouwen om wat moois voor je te maken!

Een fatsoenlijke artiest neemt zoveel tijd voor je als nodig is, tot jij tevreden bent.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:02

Maar ik wil er eerst dagen over kunnen twijfelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:33

@Drunksheep, ja dat is absoluut waar. Vind zowel de werken van Roald als van Blackbear echt ontzettend gaaf en heb er heel veel goede dingen over gehoord! Dus dan mag je ook wel op dat gevoel afgaan denk ik zo.

Maar wat Damned zegt is ook weer waar. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:39

Haha ik ben daar ook wel heel makkelijk in hoor. Maar als ik niet tevreden ben zeg ik dat ook gewoon :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:00

Nee precies dat is waar, het komt immers wel voor altijd op je lichaam. _O-

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:36

Ik ga mee met Damned.

Hoeveel vertrouwen ik ook in iemand heb, ik blijf een twijfelkont en ik heb eerst nog een tijdje nodig om nog te twijfelen, om vervolgens al twijfelend een keuze te maken waar ik achteraf enorm blij mee ben.
om vervolgens te denken: waaaaaarom twijfelde ik hierover?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:42

Ik heb mezelf beloofd dat ik eind van dit jaar weer een mail mag sturen naar een shop. Ik heb nu een tekst op mijn rug en een poot afdruk van mijn hond op mijn linker arm. Nu wil ik die arm zo laten en rechts wil ik toch wel erg graag een sleeve. De tattoos die ik nu heb zijn allebei door Joy gedaan alleen twijfel ik naar wie ik ga voor de sleeve en wat ik precies wil.
Maar ik heb nog even om er over te peinzen, haha.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:00

xMyrth schreef:
Ik ga mee met Damned.

Hoeveel vertrouwen ik ook in iemand heb, ik blijf een twijfelkont en ik heb eerst nog een tijdje nodig om nog te twijfelen, om vervolgens al twijfelend een keuze te maken waar ik achteraf enorm blij mee ben.
om vervolgens te denken: waaaaaarom twijfelde ik hierover?

Erg herkenbaar :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:04

Hoe pakken jullie het aan als jullie iets nieuws willen dan? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:12

Ik ben zo dus echt niet. Als ik iets wil, wil ik het meteen :D Maar dat is wel echt alleen maar met ideeën waarvan ik 100% zeker weet dat ik ze wil vanaf het moment dat ik ze bedenk. Ik heb ook een paar ideeën waar ik al lang over twijfel, maar daar doe ik niks mee omdat ik weet dat ik ze misschien toch niet echt wil. Degene die ik echt wil, zoek ik dan gewoon een goede artiest voor waarvan ik weet dat ik zijn/haar stijl fantastisch vind, en dan kan het er niet snel genoeg staan :))

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:12

bontebonte schreef:
Judass schreef:
Ik kom uit Noord Holland (Noord), Hoorn. Google maps zegt twee uur :Y)

heey ik woon ook in hoorn :)

Ik vlakbij hoorn *\o/*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:19

Yasmine schreef:
Ik ben zo dus echt niet. Als ik iets wil, wil ik het meteen :D Maar dat is wel echt alleen maar met ideeën waarvan ik 100% zeker weet dat ik ze wil vanaf het moment dat ik ze bedenk. Ik heb ook een paar ideeën waar ik al lang over twijfel, maar daar doe ik niks mee omdat ik weet dat ik ze misschien toch niet echt wil. Degene die ik echt wil, zoek ik dan gewoon een goede artiest voor waarvan ik weet dat ik zijn/haar stijl fantastisch vind, en dan kan het er niet snel genoeg staan :))

Same hier :) ik hou sowieso een ideeënlijstje bij haha.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:21

Ik heb ook een lijstje, haha! Maar ik ontwerp de mijne ook voor 90% zelf, en dan doe ik samen een beetje overleggen
met de artiest. Ik wil ze ook wel een beetje vrijheid geven, anders zijn ze alleen maar aan het overtrekken, dat vind ik ook niet leuk. :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:35

De tattoo moet nog gemaakt worden blackbear gaat 2/3 weken van te voren beginnen met tekenen, het wordt een eastern bluebird in de geometrische/echte stijl en als het kan wordt er nog een bloem in verwerkt, een klein hoefblad :) Hij komt waarschijnlijk op mijn binnenkant boven arm! Al begin ik daar een heeel klein beetje over te twijfelen aangezien dat later misschien wel heel erg gaat lubberen..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:39

Ik zie hier weeer ontzettend gave tattoos voorbij komen :D
Ik heb ook maar een mail gestuurd naar blackbear ink.
En ze hebben plek vanaf 12 augustus.
had ontzettend snel mail terug.
heb een voorbeeld gestuurd en gevraagd wat ze ervoor rekenden dus nog even afwachten.
Ik moet wel vanuit Harlingen (friesland) erheen dus ik lekker stukje reizen haha

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:42

o het is voor mij maar 4 uren met de trein XD dat is te doen

heb ook alweer mail terug van de prijs dat contact gaat erg snel daar per mail :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:52

_Dominique schreef:
Hoe pakken jullie het aan als jullie iets nieuws willen dan? :)

nah.. heel simpel :')
je ziet de hele tijd overal goede artiesten voorbij komen. Op het moment dat je dan écht voor een tattoo wil gaan kun je ineens niemand meer vinden... Ofja dan komen dus de twijfels -> maar dalijk kan/wil die mijn idee niet goed? dalijk kan een ander het nog beter? etc. etc.
Dat is dus hoe een twijfelkont te werk gaat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:55

:') :') :')

Volgens mij pas ik ook wel in dat plaatje haha. Vond het heel eng om de artist waar ik ben geweest in Thailand ineens te vertrouwen.. Ookal wist ik dat het écht goed zat enzo. Vooral vergeleken met de andere shops die ik had gezien daar, wat een drama echt. :=
-
Ik heb nu iets op mijn rechterzij, maar om weer "in balans" te komen wil ik ook iets links (arm, been). Maar ook wel graag iets in het midden. :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:05

Ik heb dan ook maar een berichtje naar blackbear gestuurd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:07

Spannend! :):)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:39

Hoe lang duurt het voor ze antwoorden? :')