Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:03

Ongekookt :) uiteraard pas gegeten nadat gekookt was :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:04

Woooooooh dat is veel haha. Ik eet 50gram ongekookt :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:05

En nog saus erbij etc ook _O- werd nu ook weer om 5 uur s ochtend wakker van de honger -.-

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:10

Gianti schreef:
Iets van steigende lijn in mijn gewicht weer!!! 49,5 kg.. Niet veel maar elk beetje b helpt! Mag ook wel als je voor alleen avond eten al 200g pasta weg werkt :')

Dat dat lukt :P

Ik mag voor mijn voeding 60 gram ongekookt, krijg ik al niet op :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:10

Oooh pasta, jammie!!! Ik eet zeker 125/150gr ongekookt (maak 225/250 totaal, maar eet veel meer dan vriendlief) , om over de saus maar niet te spreken haha.
Maar moet dat echt gaan minderen. := Ben echt pasta verslaafd.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:11

Zal zo de laatste pagina's eens bijlezen en dan proberen om weer aan te haken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:18

Ik ben ook echt gek op pasta <3 als ik meer had gemaakt was dar ook op gegaan :')

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:33

Pasta <3
Ik moet ook altijd zorgen dat ik niet teveel kook als ik voor mezelf moet koken want ik blijf het gewoon eten!
Enorm veel spierpijn van maandag.. Gisteren had ik het behoorlijk taai in m'n paardrijles!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:06

Gister eerste bootcamp gehad. De groep was erg groot (terwijl het een small-group-programma hoort te zijn), dus dat vind ik wel jammer, maar komt vast goed.
Begonnen met voorstelrondje en daarna iedereen wegen. De meetresultaten krijg ik nog toegemaild, dan zal ik ze wel posten.
We gaan 2x per week uur trainen en daarnaast krijgen we weekmenu's nog doorgestuurd en komt er volgende week nog een dietist een presentatie geven. We kunnen per week ook 3 dagen (wv 1 weekenddag) een voedingsdagboek bijhouden en dat doorsturen en dan krijgen we feedback. Ben erg benieuwd!!

Na het wegen een "fittest" gedaan met allerlei oefeningen een minuut lang en dan je score bijhouden. Pfffff viel even tegen zeg haha. En daarna nog wat gewone training.....
Er is iig nog veel "eer te behalen" zullen we maar zeggen ;)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:21

Martin, ik ga er gewoon niet meer op in. :wave: Als jij weet wat je doet, vooral gewoon lekker doen.

Pasta <3 <3 <3 Al kan ik zoveel echt niet op. Ik kook meestal ongeveer 100g per persoon, maar dan houd ik vaak nog over. Gefeliciteerd met de stijgende lijn!

Ik baal gewoon als een stekker. Ik wil naar de sportschool. Normaal vind ik nog wel een gaatje, maar vandaag echt niet. Morgen kan ik wel qua tijd, maar dan is de open dag, met andere woorden, knetter druk. := Gezond eten is ver te zoeken, eigenlijk eten in het algemeen. Ik dwing mezelf om te eten op dit moment, maar door de stress is mijn buik flink van slag. Vanavond barbecue van de vereniging, met twee pullen bier of een pul wijn inbegrepen... Morgen mijn laatste tentamen, vrijdag mijn laatste deadline, maar daarvoor is de stress vrij laag. Met andere woorden, na morgenochtend weer volop op de gezonde tour! Scheelt dat ik die avond een vergadering heb, waarbij er heerlijk voor ons wordt gezorgd met een gezonde maaltijd.

Mijn sportdoelen voor de zomer zijn om thuisthuis de motivatie te vinden om te sporten. Zal vooral veel cardio worden, omdat ik thuisthuis niet de sportschool heb. En ik wil mijn buik flink trainen, zodat ik na de zomervakantie een rechte rug heb, en dan toch echt een krachtpatsersschema te gaan doen. :P

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:07

Gianti schreef:
"Ik weet niet wat je kletst", je geeft toch echt zelf aan dat je dun bent en er eerder war bij mag...

Zou eerst normaal voedingspatroon proberen voor je koolhydraten gaat schrappen..

zoals jij beschrijft klinkt eerder wat sporters inzetten NA een bulk

Wat zijn jullie sportdoelen voor maand van juni?

Ik wil mijzelf kunnen optrekken zonder hulp, hip thrust met 60kg en voor paaldansen aerial Invert, shouldermount en Marley kunnen *D

Ik wil die verrekte lunges eens goed kunnen uitvoeren, zeker tijdens de groepsles.
Daar gaan we eens hard voor aan het werk :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:08

Heb je al geprobeerd die naar achter te stappen ipv voren?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:13

Ik heb het idee dat een goede uitvoering nogal een subjectief begrip is als het om lunges gaat. :+ Vorige week zaterdag kreeg ik te horen dat ik minder ver moest uitstappen, omdat ik anders meer aan het strekken was dan mijn benen aan het trainen. Klopte naar mijn idee ook, toen ik minder uitstapte voelde ik inderdaad meer mijn beenspieren. Afgelopen maandag te horen gekregen dat ik juist verder moest uitstappen. Toen ik ze net zo deed als afgelopen zaterdag kreeg ik toen te horen 'mooie uitvoering' :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:13

Nee nog niet. Ik moet nu de walking lunges (heet toch zo?) doen. Maar naar achteren kan ik ook eens proberen. Het probleem is dat ik echt slechte evenwicht heb en mijn benen aardig snel gaann verzuren.

Bij ons is het ook wisselend. De een zegt ook wat anders dan de ander. Dus wat Russel zegt.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:17

Mijn spieren zijn niet lang genoeg om zo'n mooie lunge te doen :P bij mij is het ook allemaal oprekken, ach bij squat ook hoor, ik kom echt niet diep met een rechte rug etc.. (en al helemaal niet zonder pijn)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:18

De stretch voor squat is heel fijn als je in squat gaat zitten met kettlebelt in je handen en dan met je ellebogen je knieën richting buiten drukken.. Heeft mij goed geholpen

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:21

Jeetje in poffertjes zitten nog best veel kcal

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:24

Gianti aan de poffertjes!!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:27

Jup O:) maar ze vullen niet echt... Ben nu met nummer 25 tm 36 bezig :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:28

Met de squats heb ik geen problemen. Ach ooit komt het vast goed....hmm poffertjes! O:)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:37

Gianti schreef:
Jup O:) maar ze vullen niet echt... Ben nu met nummer 25 tm 36 bezig :')

Luchtkussentjes gevuld met kcal :D :D

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:06

Mijn doel voor deze maand? Onder de 60 kg en in ieder geval 2,5-5 kg extra gewicht erbij per oefening.
Vandaag stond ik voor de spiegel en ik vind mezelf zonder kleding aan echt slanker/tevreden dan met kleding aan. Misschien moet ik gewoon nieuwe kleren kopen

M'n rijbroek ging gewoon gemakkelijk dicht, terwijl hij normaliter na het wassen zo strak zit dat ik m'n adem inhoud voordat de rits dicht kan. Ben op de goede weg gok ik zo.

Iedereen lekker bezig! Zaterdag geen voetbalwedstrijd van mijn zoon, dus kan ik eindelijk een lesje BP uitproberen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:09

Als het goed is krijg ik van onze trainer nog een doel voor de komende weken. Wacht dat eerst maar even af.

Zaterdag (of misschien dinsdag) krijgen we naast de training een uur lang presentatie en info van een voedingsdeskundige. Ben super benieuwd!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:57

Al dat gepraat over eten.. krijg er honger van! Hier staat ook pasta op het menu vanavond, met zelfgemaakte saus (niet super gezond, de saus bestaat uit boter, bloem, melk en parmenzaanse kaas :') ) met zalm en spinazie erdoor. Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

bij de walking lunges verlies ik ook vaak mijn evenwicht... Vanavond tijd voor benen en billen :) dus squatten en lungen, en die awkward machines. Heb er nu al zin in :D

Heb nie techt een doel voor de komende maand, maar heb eind deze maand een boudoir fotoshoot en zou graag dan op m'n best eruit zien. Dus misschien dat ik wel twee dagen van tevoren ervoor zorg dat ik zo droog mogelijk in mijn vel kom te zitten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:00

Ben echt jaloers... Wil ook al zo lang zo shoot