uiteraard pas gegeten nadat gekookt was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
uiteraard pas gegeten nadat gekookt was
werd nu ook weer om 5 uur s ochtend wakker van de honger -.-
als ik meer had gemaakt was dar ook op gegaan
Als jij weet wat je doet, vooral gewoon lekker doen.
Al kan ik zoveel echt niet op. Ik kook meestal ongeveer 100g per persoon, maar dan houd ik vaak nog over. Gefeliciteerd met de stijgende lijn!
Gezond eten is ver te zoeken, eigenlijk eten in het algemeen. Ik dwing mezelf om te eten op dit moment, maar door de stress is mijn buik flink van slag. Vanavond barbecue van de vereniging, met twee pullen bier of een pul wijn inbegrepen... Morgen mijn laatste tentamen, vrijdag mijn laatste deadline, maar daarvoor is de stress vrij laag. Met andere woorden, na morgenochtend weer volop op de gezonde tour! Scheelt dat ik die avond een vergadering heb, waarbij er heerlijk voor ons wordt gezorgd met een gezonde maaltijd.
Gianti schreef:"Ik weet niet wat je kletst", je geeft toch echt zelf aan dat je dun bent en er eerder war bij mag...
Zou eerst normaal voedingspatroon proberen voor je koolhydraten gaat schrappen..
zoals jij beschrijft klinkt eerder wat sporters inzetten NA een bulk
Wat zijn jullie sportdoelen voor maand van juni?
Ik wil mijzelf kunnen optrekken zonder hulp, hip thrust met 60kg en voor paaldansen aerial Invert, shouldermount en Marley kunnen
Vorige week zaterdag kreeg ik te horen dat ik minder ver moest uitstappen, omdat ik anders meer aan het strekken was dan mijn benen aan het trainen. Klopte naar mijn idee ook, toen ik minder uitstapte voelde ik inderdaad meer mijn beenspieren. Afgelopen maandag te horen gekregen dat ik juist verder moest uitstappen. Toen ik ze net zo deed als afgelopen zaterdag kreeg ik toen te horen 'mooie uitvoering'
bij mij is het ook allemaal oprekken, ach bij squat ook hoor, ik kom echt niet diep met een rechte rug etc.. (en al helemaal niet zonder pijn)
maar ze vullen niet echt... Ben nu met nummer 25 tm 36 bezig
) met zalm en spinazie erdoor. Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
dus squatten en lungen, en die awkward machines. Heb er nu al zin in