En er is ook geen enkel excuus om iets niet zus of zo te doen, voor elk kreuntje wordt er deskundig advies gegeven. Anders had ik zeker de eerste dagen een dag overgeslagen door de spierpijn, of om de week een rustdagje genomen 'want dat is toch wel beter voor mijn lichaam'. (Of morgen allicht nog minder gegeten dan vandaag).
Mijn schoonmoeder vraagt me elke dag of ik het nog wel volhoud, en kan er echt niet bij dat ik het gewoon heel erg leuk vind om te doen
Ze kijkt dan steeds heel argwanend alsof ik sta te liegen, maar ik voel mij gewoon stukken beter in mijn vel dan een maand geleden en heb nog nooit in mijn leven zo gezond gegeten als nu (en daar gaan we vanaf nu nog flinker aan werken)
En loop precies gelijk! (nja dat had ik vast al eerder gezegd
). Succes met dag 17 morgen!
. Schommel al jaren rond de 70kg met m'n 1,82 (tenminste, als ik ergens op een schaal ga staan want hier heb ik er geen) en vorige week een spijkerbroek weg gegooid die helemaal op was die ik op de middelbare school gekocht heb (
, dat is zo'n 10 jaar geleden, had m nog wel eens aan naar de paarden!). Ik merk wel dat ik nu door het shredden minder snaaibuien heb en meer trek in 'gezond' spul, dus dat is zo verkeerd nog niet, maar zo bewust als sommige hier met hun voeding bezig zijn ben ik echt niet.
Dag 20 is een wrap!