Creme Cup is een stuk meer nude, Please Me is veeeeel meer roze.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Ik heb er ook een paar bij zitten die ik niet zo vind. Heb er bijv bij Douglas 2 van Nyx besteld en 1 daarvan is prima, maar de andere lijkt er veel op alleen dan wat bruiner en die staat me dan dus net niet.
Heb wel een paar die ik het vaakst draag (zowel dieprood, bordeau als rozetinten of nude), maar wil alleen nog heel graag 2 matte van Rimmel (v Kate). Komende week 2e gratis bij Etos op hele assortiment van Rimmel dus dan denk ik die maar halen1 daarvan neem ik als alternatief voor de Ruby/Riri Woo van MAC. De 107 Kiss of life
En misschien vraag ik voor mijn verjaardag Creme Cup van MAC, maar dan ga ik ook echt een paar jaar geen lipstick meer kopen
Davinia_ schreef:Mijn schoonzusje gaat een week voor mijn verjaardag naar Parijs.. Toch maar eventjes nadenken of ik de Naked pallet vraag voor verjaardag en dan een deel zelf bij legOf anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..
Glossi, wat balen zeg! Welke houd je? En super gaaf zeg, die workshop! Ooit wil ik ook nog zoiets doen!
Glossi schreef:Davinia_ schreef:Mijn schoonzusje gaat een week voor mijn verjaardag naar Parijs.. Toch maar eventjes nadenken of ik de Naked pallet vraag voor verjaardag en dan een deel zelf bij legOf anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..
Glossi, wat balen zeg! Welke houd je? En super gaaf zeg, die workshop! Ooit wil ik ook nog zoiets doen!
Hoe bedoel je welke hou je? Jaa super zin in de workshop! Ga met mijn moeder, zusje, tante en 2 nichten![]()
Ben nu al aan het bedenken wat ik na afloop ga kopen van die 60 euro
Djilna schreef:Neutral heb ik niets mee. Ben ook helemaal niet allergisch ofzo, maar hou meer van natuurlijke producten. Vandaar YR en Weleda. Origins spreekt me ook aan, maar is stukken duurder