Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:20

Afbeelding

Creme Cup is een stuk meer nude, Please Me is veeeeel meer roze.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:22

Ik had net mijn bericht aangepast, idd anders.
Hm, beide mooie kleuren trouwens. Bah waarom zijn er toch zoveel mooie lipsticks :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:32

Djilna schreef:
Ik heb er ook een paar bij zitten die ik niet zo vind. Heb er bijv bij Douglas 2 van Nyx besteld en 1 daarvan is prima, maar de andere lijkt er veel op alleen dan wat bruiner en die staat me dan dus net niet.

Heb wel een paar die ik het vaakst draag (zowel dieprood, bordeau als rozetinten of nude), maar wil alleen nog heel graag 2 matte van Rimmel (v Kate). Komende week 2e gratis bij Etos op hele assortiment van Rimmel dus dan denk ik die maar halen O:) 1 daarvan neem ik als alternatief voor de Ruby/Riri Woo van MAC. De 107 Kiss of life
En misschien vraag ik voor mijn verjaardag Creme Cup van MAC, maar dan ga ik ook echt een paar jaar geen lipstick meer kopen :x

Ah, dank je voor de tip! Had nog aantal dingen nodig, dus moet maar eventjes naar de Etos dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:33

Ik vind het ook wel grappig dat ze Please Me in principe aanprijzen als niet-mat. Ben even kwijt wat voor soort het wel was.. Maar op de lippen (zie je ook bij de swatch) is hij echt heel erg mat :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:34

Hier mijn blogpost over mijn ideale huidverzorging! Misschien wel leuk/interessant om te lezen voor jullie. En even voor de duidelijkheid, is geen reclame. Kreeg ik hier maar voor betaald :=

Biotherm Huidverzorging

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:36

Op de site van Mac staat hij ook als mat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:37

Echt? Please Me stond bij mij niet in dezelfde categorie als Ruby Woo toen ik hem kocht. Apart.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:41

Emmaa, ben benieuwd naar je ervaring als je het langer gebruikt.
Ps. Woorden als 'vrouwtje' kun je beter niet gebruiken, staat niet zo netjes ;)

Ik ben nu aan het testen met Weleda producten en die van Yves Rocher. Beide natuurlijker dan de meeste andere merken en toch nog betaalbaar. Heb nl al een jaar op mijn rechterwang steeds kleine ontstekingen en wat rode huid. Door smeren met VSM is het al bijna weg, maar laatste net niet. Dus naar de huisarts geweest en die vind het raar dat het maar op 1 wang voorkomt, maar denkt toch aan rosacea. Nu dus een antibiotische zalf om te kijken of dat helpt.
Zoek daarnaast dus gezichtsprocten die zo min mogelijk irritatie kunnen geven en goed verzorgend zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:42

Dankje voor de tip Djilna, ik heb een vrij expliciete schrijfstijl en ik ben ook niet op m'n mond gevallen, daarom gebruik ik soms woorden die voor mensen die mij niet kennen heel vreemd overkomen. Zal het even aanpassen :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:43

Emmaa_ schreef:
Echt? Please Me stond bij mij niet in dezelfde categorie als Ruby Woo toen ik hem kocht. Apart.

Hij staat niet bij selectie mat, maar wel bij selectie matte :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:44

Verkleinwoorden gebruiken als het om mensen gaat is iets dat je beter kunt vermijden. Kan nl beledigend overkomen of kleinerend. Verder schrijf je leuk :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:46

Djilna Misschien zijn de producten van Neutral wat?

Oeh ik vind dat roze van Naked 3 ook net wél erg leuk :D

Ik heb niet veel lipsticks (7 stuks). Draag het ook amper, ben altijd bang dat het lelijk zal slijten of dat het af geeft. De lipstick die zij hier draagt (E.L.F. Mineral Lipstick in Rich Raspberry) vind ik zo mooi. Maar heb niet zo veel zin in een bestelling bij E.L.F. Iemand hier toevallig een vergelijkbare gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:54

Wauwie, ik vind die hele look sowieso erg prachtig. Ik ga even bestellen bij Elf :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:09

Neutral heb ik niets mee. Ben ook helemaal niet allergisch ofzo, maar hou meer van natuurlijke producten. Vandaar YR en Weleda. Origins spreekt me ook aan, maar is stukken duurder :=

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:57

Hoi mag ik mij hier melden? Ik heb wat vraagjes over hoe ik mijn makeup moet doen omdat ik eigenlijk altijd mascara op heb en verder niks maar ik wil eigenlijk wel mijn ogen wat mooier uit laten komen :o

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:19

Davinia_ schreef:
Mijn schoonzusje gaat een week voor mijn verjaardag naar Parijs.. Toch maar eventjes nadenken of ik de Naked pallet vraag voor verjaardag en dan een deel zelf bij leg :D Of anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..

Glossi, wat balen zeg! Welke houd je? En super gaaf zeg, die workshop! Ooit wil ik ook nog zoiets doen! :D

Hoe bedoel je welke hou je? Jaa super zin in de workshop! Ga met mijn moeder, zusje, tante en 2 nichten :D

Ben nu al aan het bedenken wat ik na afloop ga kopen van die 60 euro :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:40

Hmm 30 lipsticks vind ik best veel djilna. :P Ik weet niet precies hoeveel ik er heb, maar denk iets van 15 lipsticks en glosses. Ik ben verslaafd aan lipproducten van luxe merken :o , dus vandaar dat ik er niet heel veel heb. Mijn favorieten zijn Hue en Angel van MAC (vallen beetje in dezelfde categorie als Cream Cup qua kleur), Avventure van Chanel rouge coco shine en die instant light perfector lipglosses van Clarins. :)

Oeh Glossi, dat is misschien nog wel t leukste haha, producten uitzoeken. :D

Iemand trouwens ervaring met die transparante poeder van MAC? Ben even de naam vergeten, volgensmij was het iets met fix en prime ofzo of setting? := (edit: heb het ff opgezocht, prep+prime bedoel ik dus :D ) Mijn poeder is bijna op en ben nu op zoek naar een fijne transparante poeder.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:05

Loose, de prep + prime poeder is dat. Die heb ik heel lang gebruikt. Zowel de losse poeder als de pressed powder. Vond de losse poeder fijner. Hij matteert de huid mooi. Ik vond hem erg fijn alleen glimt mijn huid erg snel en had ik iets nodig wat wat langer matteert. De pressed powder heb ik nog een beetje van over. Die neem ik altijd mee als ik weg ga :Y)

Ja super leuk dat uitzoeken haha. Die 60 euro aan producten is zo op :P Maar heb ook super veel zin in de workshop zelf. Ben benieuwd wat we allemaal gaan leren en doen :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:11

Trouwens.. mocht je online willen bestellen. Deze is ook een aanrader: http://camerareadycosmetics.com/product ... owder.html kost geen drol en gaat een paar jaar mee. De neutral set powder moet je dan hebben. Doet echt niet onder van high end merken. Google maar op revieuws. Ik heb ook 2 poeders van Ben Nye. Cameo en Banana. Banana is nu te donker voor mij, ik gebruik hem als ik bruin ben (wat ik bijna nooit ben haha) En Cameo is te roze.

Mocht iemand interesse hebben in Cameo (geschikt voor de zeer lichte huid met roze ondertoon) geef dan even een gil.

Wat ook een aanrader is van die website zijn de Cinema Secrets blushers. Ik heb neutral en die is zooo mooi! Op dit moment mijn favoriete blush. Blijft ook de hele dag zitten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:19

Loose; ik ben daar een zeer tevreden gebruiker van :)
Essence of catrice schijnt er wel een hele goede dupe van te hebben..

Ik heb pas heel veel lipsticks weggeven/weggegooid maar geen idee hoeveel t er nu zijn nog vrij veel :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 05:39

Ik heb helemaal niet zoveel lipsticks eigenlijk.. draag het ook niet heel vaak, ben meer van de lipbalsems.. burt's bees acai berry <3 Maar wil eigenlijk wel wat erbij gaan halen.. draag het nooit omdat ik alleen maar niet fijne heb.. had een mooie van catrice maar die heb ik volgensmij ergens in Orlando op 't vliegveld gedropt... fail.
Wil al heeel lang die van YSL, rouge volupte number 1 oid.. zo'n prachtige lichte *zoek plaatje*

Afbeelding

<3 <3

Alleen is 'ie 35 bucks ofzo, vind ik dan weer zo overdreven veel voor een lipstick lol, maar hijs zoo mooi!
Misschien birthdaypresent voor mezelf in januari..

Damn, van de week kwam vriendinnetje die vrij had (terwijl ik wel aan t werk was ): ) met een hapje; 'Jaa, ik loop in aventura en ze hebben uitverkoop bij Lush en Mac en volgensmij ook bij Sephora!'
Ik zat echt van ggrrrrr are u kidding me dit stuur je me als ik zit te werken? Want. to. go.
Dus volgende week maar weer eens langslopen :o

Ben ook echt helemaal in love met mn Stila in the light pallette :)) Wat een praaachtig ding <3
Gebruik 'm zelfs meer dan mn Naked 2.. Ö

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:11

Kan ze niets voor je meenemen? :D
Ik heb die lipstick en geloof me het is goddelijk en je bent direct verziekt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:42

Glossi schreef:
Davinia_ schreef:
Mijn schoonzusje gaat een week voor mijn verjaardag naar Parijs.. Toch maar eventjes nadenken of ik de Naked pallet vraag voor verjaardag en dan een deel zelf bij leg :D Of anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..

Glossi, wat balen zeg! Welke houd je? En super gaaf zeg, die workshop! Ooit wil ik ook nog zoiets doen! :D

Hoe bedoel je welke hou je? Jaa super zin in de workshop! Ga met mijn moeder, zusje, tante en 2 nichten :D

Ben nu al aan het bedenken wat ik na afloop ga kopen van die 60 euro :P

Ik bedoelde 'Welke had je' :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:58

Djilna schreef:
Neutral heb ik niets mee. Ben ook helemaal niet allergisch ofzo, maar hou meer van natuurlijke producten. Vandaar YR en Weleda. Origins spreekt me ook aan, maar is stukken duurder :=

Misschien Yes to gezichtsverzorging iets voor jou? Heb er verder geen ervaring mee, maar de shampoo en douchegels zijn ook erg fijn :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 13:07

Ik heb nu genoeg voorraad van YR en Weleda voor de héle winter, maar dank voor de suggestie :D Ken dat merk trouwens niet.