Ik hou zo van dit frisse weer. Ook steeds minder last van dat ik meteen na mijn avondeten ga. Mijn lichaam begint eraan te wennen, al valt de ene maaltijd beter dan de andere *insert drol emoticon
*Het is een mooi kammetje geworden. Tien kilometer met 13x400m versnellen en 200m herstel. En nog een versnelling op het eind. Omdat het kon.
Ik snap er ook werkelijk niets van. Of hij is in huis verdwenen met uitpakken/de was doen, of hij is achtergebleven op Schiermonnikoog. Maar het huisje was echt leeg, ik had hem daar uitgehangen met mijn andere kleren om te drogen en dat als het goed is allemaal meegenomen. Hier thuis ook overal al gekeken. Echt stom, duur pokkebroekje die ik nog niet lang heb, maar wel het liefst draag. Heb de accommodatie ook al gemaild. Hopelijk komt hij terecht.
. Toen ook een heel groot stuk daarvan gelopen. En de 34km vorig jaar gedaan met de UTK van de Veluwezoomtrail. Wel een mooie route hoor!
.

. Confronterend maar ook fijn om het weer een beetje op pijl te krijgen. Ik merk aan mijn lichaam ook wel dat het weer wat veranderd. Ik hoef niet af te vallen maar wat spieren terugkrijgen vind ik wel fijn.