Ik neem aan dat ze niet voor de gezelligheid bij de cardioloog op de koffie komt?
Zoals in het stukje wat je plaatst ook staat is 80/50 een lage bloeddruk en inderdaad daarmee heb je een lagere kans op een infarct, maar het kan wel ontzettend vervelend zijn qua klachten.
SansaS
Geplaatst: 12-11-24 21:57
Wat een aannames zeg zij heeft er dus geen klachten van. Haar hele leven al zo'n bloeddruk en lage temperatuur.
De cardioloog was voor mij en zij was mee dus ja voor de gezelligheid. En kwam er zo op zij standaard die bloeddruk heeft.
Bedoelde alleen maar te zeggrn 100/70 niet perse laag is dat je er slap van bent. Dat is net wat voor jou normaal is.
Ik heb in ieder geval wel klachten rond een lage bloeddruk wat niet wil zeggen TE laag… maar ik heb een algemeen slecht/slap gevoel…
de discussie of dit wel of niet te wijten is aan mijn bloeddruk hoeft hier niet gevoerd te worden… als mijn dokter zegt dat dit aan de lage kant is en dat dit deze symptomen kan geven dan kan ik me daar wel in vinden…
Ik heb inmiddels ook al 2 dagen diarree en al sinds vrijdag bloederig slijm bij mijn stoelgang dus dat helpt er ook niet aan…
En de stress rondom de punctie helpt ook niet…
Ik heb ook redelijk veel gedaan dit weekend, dingen die noodzakelijk waren en niet uitgesteld konden worden, mijn man ligt ook in de lappenmand, is gevallen met de fiets en heeft toch veel pijn aan zijn ribben…
Dus ik probeer hem ook te ontlasten maar ik ben eigenlijk ook overbelast op dit moment…
SansaS
Geplaatst: 12-11-24 23:41
Zijn dat geen klachten waarmee je aan de bel trekken moet voor medicatie? Tenminste ik moet bellen bij 2 dagen diaree. En bloederige slijm gelijk bellen. Maar misschien dat beleid bij jou anders is natuurlijk
Vervelend ook van je man! Zijn er geen mensen in je omgeving die kunnen bijspringen? Denk jij je rust ook pakken moet.
De punctie is GOED! Geen tekenen van maligne dus ik ben HEEL opgelucht
rocymax
Geplaatst: 13-11-24 13:55
Gelukkig Brit, super. Ben zoo blij voor je!!
senna21
Geplaatst: 13-11-24 13:56
Fantastisch! Heel blij voor jou
hagelslag
Geplaatst: 13-11-24 13:57
Dat is echt heel fijn!hopelijk gaan de rest van de andere klachten nu ook weer iets rustiger worden.
Vind het soms moeilijk om te lezen qua lichamelijke klachten. En dan vooral te bedenken, ik vind het lezen ervan al moeilijk. Laat staan dat je het allemaal ook zelf hebt!
Ik voel me wel nog altijd zo slap, direct moe bij de minste inspanning maar ik ga ook een covid-test doen… omdat het niet 1 iets is wat pijn doet zoals buikkrampen of hoofdpijn… het is een algemeen slap en ‘ziek’ gevoel
Oh Britt, ik wilde in koeienletters typen: GA HET VIEREN OP RESTAURANT! maar las direct dat je nog niet lekker bent dus misschien moet dat even wachten. Probeer dit feestje even op een andere manier te vieren! Ben zo blij voor je!