Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rien10 schreef:Pff. poedersuiker nieuws. Doordat mijn zwager als ernstig ex-COVID patiënt nog steeds controles heeft, is er een bobbel in een speeksel klier ontdekt met mogelijk foute cellen. Verder onderzoek volgt nog. Nou dat weer. Arme kerel.
rien10 schreef:Echwel schreef:Ik hoop echt dat 2021 beter gaarvor iedereen...
2020 was prive zwaar, (er spelen hier een aantal
heftige kwesties), zakelijk moeilijk, veel en heftige emoties. En dat was allemaal het niet Corona gerelateerde. Dan Corona, dochter in lockdown 21 geworden, zoon in lockdown afgestudeerd, dochter in lockdown aan het afstuderen, zwager dodelijk ziek.
Als ik het zo allemaal opnoem is het geen wonder dat ik er moe van ben. Ik ben het zat. Voor een paar dingen komt er lucht en is er zicht op een oplossing. Laat 2021 maar komen! Ik heb me voorgenomen om volgend jaar een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan: we gaan een camper kopen! Echt. We hebben het verdiend!
Sorry voor dit geklaag.
Huertecilla schreef:Echwel schreef:Alle plannen maar jaar opgeschoven...
NOGmaals; dat is niet echt realistisch. Maak ook een Plan B etc.
Zomer 2012 staat echt wéér in de schaduw van Covid19.
Relaxed schreef:Ik ga er ook vanuit dat de 1e helft nog niet veel beter zal zijn, maar ik hoop wel uiteindelijk in 2021 een goed einde van dit
besita schreef:Relaxed schreef:Ik ga er ook vanuit dat de 1e helft nog niet veel beter zal zijn, maar ik hoop wel uiteindelijk in 2021 een goed einde van dit
Maar vanaf maart en april kan er wel veer meer buiten en begint het zonnetje er alweer door te komen ..dat geeft toch een ander gevoel ..wandelen ,fietsen en veel andere sporten buiten kunnen dan ook weer
pien_2010 schreef:Rien komend jaar kan het nog niet, want dan is onze fermette nog een gîte, maar kom jaar erop maar gerust met de camper bij ons langs en blijven paar daagjes. Gezellig! Waarschijnlijk doen we alleen nog iets in het hoofdseizoen van 2022 maar de rest van het jaar wonen we zelf daar en het is gewoon een mooi park tuin en mooie omgeving.
Tja hoe je het ook went of keert, 2021 was ook voor ons een ongelooflijk verdrietig ruk jaar. MAAR we zijn gezond. 2022 kan alleen maar beter worden, waarbij ik ook de terughoudendheid van HC mee eens ben. Het zal nog wel eventjes duren, waarbij ik wel hoop dat we na de vaccinatie naar NL kunnen.
Het nieuws van een nieuwe variant van het virus, de link die geplaatst is, wist ik en klopt. IN het kort komt het erop neer, dat men vermoed dat deze sneller mensen ziek maakt, maar niet zieker. Hij is opgedoken in de UK. Tevens denkt men dat het vaccin gewoon werkt bij deze variant van covid.
petraaken schreef:Ehm, een vraag. Mag ik als belg die minder dan 24u in Nederland moet zijn nog het land in? Ik geraak er niet wijs op jullie website van de overheid.