Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SandravdB

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:26

Eten lukt nog niet zo netjes, maar afgelopen dagen wel gewandeld en op crosstrainer geweest, vandaag in drie delen toch in totaal 40 minuten erop geweest

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:37

Dat is super!! Ik ben trots op je, Sandra! 40 minuten is echt veel. :j

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:47

Vind ook goede vooruitgang want zondag was vijf minuten al pittig, nu kan kwartier achter elkaar

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:48

Super!

Mijn tip: gewoon tv of iets anders aanzetten. Als ik in stilte Foxy heb ik teveel tijd om mezelf zielig te vinden. Want waarom kan haast iedereen vreten wat ie wil en moet ik me overal zo streng aan houden boehoe niet eerlijk. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:59

Yeah Sandra *\o/* top zeg :j

Ik zet altijd een lekker stevig metal muziekje op met hardlopen :D En het voordeel van buiten hardlopen is dat als ik halverwege het zat ben ik alsnog wel richting huis moet :') Meestal voelt 2e helft van het rondje trouwens wel makkelijker, is alles los :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:17

SandravdB schreef:
Eten lukt nog niet zo netjes, maar afgelopen dagen wel gewandeld en op crosstrainer geweest, vandaag in drie delen toch in totaal 40 minuten erop geweest

Goed bezig zeg *\o/* !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:28

gaucho schreef:
Yeah Sandra *\o/* top zeg :j

Ik zet altijd een lekker stevig metal muziekje op met hardlopen :D En het voordeel van buiten hardlopen is dat als ik halverwege het zat ben ik alsnog wel richting huis moet :') Meestal voelt 2e helft van het rondje trouwens wel makkelijker, is alles los :j

Dan heb je geen keus inderdaad, ik kan altijd nog stampvoetend van Foxy afspringen. :D

Mijn jurk van Topvintage en de rode pumps van Vinted zijn binnen! *\o/* voor die tweede wel maar gelijk blarenpleisters besteld.

Mocht iemand een winnend staatslot overhebben laat het me dan even weten. Heb mijn wishlist bij Topvintage vol maar het is weer zover; mijn rekening is slanker dan ikzelf. -O-

Dat is een nadeel van afvallen: je moet nieuwe kleren.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:35

Ik heb maar besloten dat, aangezien ik ook voor het grootste deel van 2021 nog wel thuis zal werken en feestjes ook voorlopig van de radar zijn, een beperktere garderobe ga uitproberen :o. Kijken hoe lang ik dat vol hou :=

Maar ik kan op het moment genoeg geld uitgeven aan de aanstaande verbouwing van mijn keuken en woonkamer. Zo nieuwe bank en buffetkast bestellen als ik de puf kan vinden. Heb een 'vrije' avond, wat vrijwel nooit voorkomt maar nergens energie voor.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:36

Voor mij geen nadeel want kast ligt vol met kleding van toen ik 16 kilo lichter was, heb juist weinig in deze maat

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:44

Heb je in ieder geval iets om naar toe te werken :j

Ik heb sinds ik 12 was een grotere maat gehad dan nu denk ik :o

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:53

Ik was jullie gewoon kwijt sinds kerst :+ Dacht echt; is er dan helemaal niemand nog 'on track'? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:54

Dat is wel prettig!

Mijn huidige maat is euh.. lang geleden zeg maar. Nuja, beetje bij beetje maar denk ik, die wishlist blijft hopelijk gewoon in mijn account staan. :') heb ik ook wat om naartoe te werken.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 00:40

Ik heb een capsule wardrobe sinds ik ben afgevallen, bevalt me goed! Veel effen kleding en bijna alles past bij elkaar. Aanrader!

Wooow Sandra en Roos jullie zijn lekker bezig!!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:17

Wat is een capsule wardrobe? :o?
Enne goed bezig! *\o/* ladies

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:52

een beperkte garderobe :D weinig kleren dus. Ik heb 3 broeken, 3 truien, 4 longsleeves, 2 vesten, 4 rokken, 6 jurken (de meesten zijn me eigenlijk te groot en trek ik dus niet meer aan... dus eigenlijk nog minder), 3 blazers, nog wel 1 pantalon voor áls ik een keer naar kantoor mag, maar die is me nu 2 maten te groot. Ondergoed/sokken/schoenen tel ik niet mee, sportkleding ook niet (maar ook daar heb ik niet veel van: 2 sport bh's, 1 paardrijbroek, 2 sport t-shirts, 1 korte broek, 1 lange broek, 1 winterbroek, 2 thermo-sport-shirts, 2 jasjes).

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:41

SandravdB schreef:

Superknap!! Sandra!!

Ik heb gister weer eens een vrij intensieve dressuurtraining gedaan, dus overdag wat rustiger aan gedaan. Ik mocht vandaag weer wegen en volgens de weegschaal ben ik ver over m’n weekdoel heen dus dat is super..ik ga morgen nog maar nog ns wegen om te kijken of t dan ook nog zo is, misschien wel veel vocht kwijt ofzo....ik mocht nieuwe schoenen als t doel was bereikt, maar laten die nu opeens uitverkocht zijn in m’n maat terwijl ze er gister nog waren....echt jammer, dus dan nu maar lunchen met groene asperges en roerei met zalm.... :')

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:46

Balen dat schoenen uitverkocht zijn, zijn ze niet op internet te vinden.

Paard rijden ligt hier helaas stil,teveel lichamelijke klachten waardoor ik paard in weg zou zitten, dus dan maar niet rijden.

Wat houdt je als weekdoel aan?

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:50

Ja ik ben ook benieuwd naar je weekdoel!

En als je de schoenen wilde bestellen, soms zijn ze dan in de ochtend wel ineens beschikbaar omdat iemand ze terugstuurde of omdat ze de voorraad beetje bij beetje aanvullen. Ik hoop voor je dat je ze nog kunt vinden!

Sandra wat voor klachten heb je?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:54

He balen van de schoenen zeg!! Top van je weekdoel anders wel. :j

Ik ben qua beweging op zich weer goed bezig. Struikelde gisteren alleen over een stuk chocola, kon me niet inhouden. Wel een uur op foxy gestaan gisteren dus ok, maar ben niet gewend van mezelf dat ik me niet in kan houden. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:01

Ah balen van je schoenen zeg! Wel super dat je je weekdoel hebt gehaald *\o/*

Ah balen Sandra :(:).

Herkenbaar Roosch.. Soms is die drang van snoepen groter dan je zelfbeheersing.
Maar wel weer een uurtje op Foxy gestaan, super goed!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:05

Ja maar ik ken het niet van mezelf eigenlijk. Tuurlijk wel eens zin in iets maar kan me meestal wel goed houden tot de cheat days.

Zullen wel naweeën zijn van de lazy christmas vreetperiode. :')

Sta nu ook weer op de Foxy. Ik ga voor de 55 minuten vandaag. *\o/* (gewoon omdat een uur wel heul lang klinkt. )

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:17

Ik mis de sportschool.. bewegen is nu veel minder..
en eten ging er iets te goed in de laatste tijd.. dus ben paar kg aangekomen. Nog wel onder de 95.. maar wel jammer, zat bijna op 92..

Moet even de knop weer opnieuw vinden.. Om er weer actief en goed mee bezig te gaan.
Sowieso om wat dingen weer op te pakken.. het is beetje chaos overal :')

en hier ook weer meelezen..
Merkte dat ik dit topic ook beetje aan het vermijden was..
Zal weer wat teruglezen ook. val nu weer beetje zo binnen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:19

Topic mijden is niet nodig joh, delen dat het oliebol gaat en erover praten is soms dé truc. :(:)

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:24

Ik heb fibromyalgie waardoor mijn spieren erg verkrampen, slecht kraakbeen in mijn knie, vergroeiing in mijn rug en kapotte tussenwervel. Nu vooral rechterschouder die erg verkrampt en ik rijdt mijn paard klassiek dus vind niet dat als ik niet in staat ben haar voor los te laten dat ik er dan op moet klimmen.

Vanmorgen half uur buiten gewandeld maar merk dat ik met koude en vocht dus meer last heb

Roosch chocola struikel ik ook altijd over, ik denk dat ik bij kwartier crosstrainer laat vandaag.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 14:28

Ik vind het gewoon gezellig om met jullie mee te lezen haha, wat een leuke gesprekken hier <3
Afgelopen dagen heel veel healthy recepten opgeslagen om zelf gezonde tussendoortjes te gaan maken. Ben ook actiever in het huishouden. Zou het dan toch wat worden met die voornemens? :')

Roos, GROETEN VAN JOPIE :wave: hij moet nog even wachten tot ik klaar ben met werken ~~}>