@lis_ol oja dan snap ik het wel! Wat een tijden zeg! Voor je spijsvertering maakt het volgens mij niet zoveel uit om meer tussendoortjes te eten. Ik merk dat ik juist minder honger heb door het bij 3 maaltijden ongeveer te houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Rondom een lekkere brunch en diner toch nog wel gezond gegeten. Heb dan ook echt wel behoefte aan groenten.
.
! Jammer dat je wat minder hebt geslapen, hopelijk nu weer goede nachten!

. 
ik had trek

lekker lijstje en mooie beweging erbij! Ideaal he zo’n airfry, ik heb geen eens een frituur meer sinds ik dat ding heb!
daardoor pas laat geluncht en een extra tussendoortje in de ochtend genomen (meegenomen uit de supermarkt)
: 2 spelt boterhammen, 1 met 100% pindakaas en 1 met oude kaas. 

voor mezelf en mn vriend, ben zo benieuwd. 
( t is weer weekend en gaan weer bestellen op werk
)
Ik heb donderdag nog een pokebowl gehad, echt heerlijk zijn ze! Bestellen jullie elk weekend op het werk? Mooi lijstje!
Erg lekkere lijstjes weer! Leuk dat jullie in het weekend wat gezelligs maken van eten op het werk 
Goed voornemen wat betreft alcohol. Ik merk bij mezelf ook dat ik vooral in het weekend wat te graag een wijntje drink, maar dit de volgende dag toch snel invloed heeft. Ook als ik niet eens heel veel heb gedronken.
Gisteren ook nog een typische weekenddag, maar qua kcal beter passend bij mijn doelen.

Dat is wel heel bijzonder zeg!
Restjes opmaken en weer door! Bedoel je de tactiek van op je BMR eten? Niet slim dus! Zie mijn uitleg hieronder! Overigens is dit geen aanval, maar aangezien ik al vanaf mijn 14e heel veel bezig ben (was) met eten heb ik ondertussen al veel geleerd. Beter langzaam afvallen en blijvend, dan snel en er zo weer aan óf heel ongelukkig zijn. Mooi lijstje overigens! 2100 is helemaal prima!
Als je goed plant, komt het meestal wel goed. En soms moet je misschien even niet plannen, maar eerder voelen wat voor jou werkt. En een stuk fruit of klein handje nootjes is nooit erg. Het lijkt me overigens slim om hoger dan je bmr te gaan eten. Daar mag je namelijk NOOIT onder komen en als dat je doel is, betekent dat dat je op dagen dat je veel beweegt je tekorten gaat krijgen. Herkenbaar trouwens, hier is in huis altijd wat te snoepen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mijn twee chocoladerepen pas open mag maken, als dat weer kan met fodmap hahaha. Anders gingen die er in twee dagen nog doorheen. Je hebt het bewegen goed te pakken zo te horen! Af en toe cheaten (of treaten, zoals ik dat meestal noem haha) moet zeker kunnen.
Ik snap het wel hoor, met die lange werktijden. Af en toe fijn samen zijn met je partner is inderdaad heel belangrijk. Mooie en lekkere lijstjes weer! Tof die schoenen, hoewel ik geen idee heb wat er speciaal aan is
Dat zijn nare en moeilijke periodes.
Fijn dat het fietsen je bevalt! Als het goed is wordt het vanaf morgen steeds weer iets beter weer.
Vinger ziet er inderdaad onprettig uit. Fijn dat het nu weer beter gaat!
Mijn lijstjes zijn dus niet bepaald fantastisch, maar dat hoeft ook niet. Wel veel klachten, dus ik ben wel blij om ermee te gaan starten. Overigens heb ik me ingeschreven voor kaarten voor 538 Oranjedag en ik hoop heel erg ingeloot te worden en dat het door gaat. Ik ben zo toe aan weer een festival. Ik droom er 's nachts zelfs over

Herkenbaar om nog even alles te eten wat lekker is, dat heb ik ook gedaan haha! Dat ging bij mij precies hetzelfde, énorm veel klachten, dus daarna zeker zoveel zin om te starten!
Zó bizar hoe snel je lichaam zich aanpast en dus ook gewend raakt aan een bepaald aantal kcal. Ik ben dus ook benieuwd of mijn lichaam me fopt, of dat mijn gewicht morgen inderdaad aangeeft dat ik nog meer nodig heb.
)
En ik duim voor je dat je een toegangskaartje krijgt, dan moet je denk ik voor ons allemaal daar gaan genieten. En livebloggen natuurlijk