Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xApple schreef:Hier was alles door mams zelf geregeld. Een vriendin erop aangestuurd wie uit te nodigen, wat er gedaan moest worden en welke cadeaus er op de lijst moesten.
Misschien als een van mijn vriendinnen een kindje krijgt het anders is. Maar die willen het allemaal niet dus dan ga ik dat ook echt niet organiseren. Hoezo is dat een must dan? Als je aangeeft het niet nodig te vinden en dan wordt het toch gedaan?
xApple schreef:Hier was alles door mams zelf geregeld. Een vriendin erop aangestuurd wie uit te nodigen, wat er gedaan moest worden en welke cadeaus er op de lijst moesten.
Misschien als een van mijn vriendinnen een kindje krijgt het anders is. Maar die willen het allemaal niet dus dan ga ik dat ook echt niet organiseren. Hoezo is dat een must dan? Als je aangeeft het niet nodig te vinden en dan wordt het toch gedaan?
Mars schreef:Ook zoiets neurotisch: geslachtonthullingsfeestjesEerst hysterisch echo maken, dan moet het geslacht op een briefje, briefje mag niemand zien, moet in een envelop, envelop wordt meegegeven aan schoonma, schoonma moet naar de bakker, bakker mag wel in de envelop kijken en moet dan adhv het geslacht een taart maken met binnenin roze of blauw
![]()
En dan komt de familie op de thee, wordt taart aangesneden en roepen ze met zijn allen oeh en ah bij het zien van de kleur vulling. Wie verzint dit allemaal?
lieveli schreef:Ik vind die spelletjes vreselijk. ''Ruik de luier''
Eh nee, steek een potlood in mijn oorxApple schreef:Hier was alles door mams zelf geregeld. Een vriendin erop aangestuurd wie uit te nodigen, wat er gedaan moest worden en welke cadeaus er op de lijst moesten.
Doe niet zo moeilijk joh, zo zijn er ook mensen die een vrijgezellenfeest organiseren. Vind ik ook onzin en tenzij het een goede vriendin ga ik niet heen. Nee het is geen must, maar er zijn mensen die het leuk vinden om dat te organiseren. Ook goed toch?
laetitia schreef:https://www.fabmama.nl/ouders/ouders-ma ... rstvoeding
Raak ook wel lichtelijk geïrriteerd door de continue stroom Engelse termen die op iedere blog er in gefietst worden. Schrijf gewoon Nederlands. Maar dat is even terzijde...
Frummels schreef:oh ik haat kraambezoek. Tenzij het mijn beste vriendin is, hoeft men er ook echt niet van uit te gaan dat ik kom. Ik vind baby's ook niet schattig, niet mooi en al helemaal niet leuk.