Bij deze!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eline_S_S schreef:Hoihoi,
Ik kom even binnenvallen. Ik zoek een goede mascara..
Ik heb best lange wimpers waar nauwelijks iets van te zien is omdat ze recht vooruit staan.. 's ochtends krul ik ze, maar na 10 minuten staan ze weer net zo naar voren als eerst.. Ik gebruik nu de max factor masterpiece transform en vind deze door het kleine borsteltje super fijn om aan te brengen. Het enige is dat ze mijn wimpers dus niet omhoog houden.
Ik zoek dus een mascara met een niet al te groot borsteltje, die mijn wimpers stevig omhoog houdt en geen waterproef. Ik heb best wat te besteden
Phoya schreef:Eline_S_S schreef:Hoihoi,
Ik heb best lange wimpers waar nauwelijks iets van te zien is omdat ze recht vooruit staan.. 's ochtends krul ik ze, maar na 10 minuten staan ze weer net zo naar voren als eerst.. Ik gebruik nu de max factor masterpiece transform en vind deze door het kleine borsteltje super fijn om aan te brengen. Het enige is dat ze mijn wimpers dus niet omhoog houden.
Ik zoek dus een mascara met een niet al te groot borsteltje, die mijn wimpers stevig omhoog houdt en geen waterproef. Ik heb best wat te besteden
Je gaat me vast uitlachen. Maar de blauwe mascara van Essence werkt heel goed. Weet even niet meer hoe die heet maar het flesje is blauw met roze letters. Kost geen drol.
DnT schreef:Deze bedoel je?
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 768478.jpg
Die is er ook in niet waterproof variant.
Dan heeft hij een zwarte ipv blauwe dop.
Zelf heb ik gelukkig geen problemen qua krul houden, dus ik kan je niet helpen.
Eline_S_S schreef:Hoihoi,