Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
op naar t nieuwe
Ashleytjuhh schreef:Moniek sterkte met het herstel!
Iemand baat gehad bij ondersteuning van de huid dmv. Cupping, bindweefselmassage of collageen?
De één heeft er inderdaad meer ‘last’ van dan de ander. Ik zie het wel (borsten, buik, bovenbenen), maar het valt bij mij met bijna -60 kilo me nog alles mee
Volgens mij hangt het af van leeftijd, al vaker opgerekt of niet, hoe lang je overgewicht hebt gehad, zwangerschappen, genen, roken, beweging en nog 101 andere factoren. Ik probeer ook te werken aan de acceptatie en ik heb steeds meer momenten dat ik me mooier voel
Dat is iets ongeacht je kilo’s of de resten daarvan.
als ik naar beneden kijk als ik in de auto zit, zie ik her en der een rolletje. Als ik m'n kleding uitheb als ik ga douchen en loop voor de spiegel langs, zie ik een aardappelzak. Tieten die naar m'n tenen kijken, een buik die zover geruïneerd is dat er niets meer van valt te maken. En meer. Maar denk dan... als je ligt ziet niemand dat
het is niet dat jouw lichaam niet mooi is, het is die fiets zwaartekracht 

Hier ook echt wel beter met bewegen en zo. Merk ook dat ik minder last heb van het warme weer. Voel veel meer energie om in het algemeen extra te bewegen en zo. Eerder deed ik al snel uit gemak dingen met de auto en parkeerde ik bijvoorbeeld zo dichtbij mogelijk, nu ga ik automatisch al sneller lopend of fietsend en parkeer ik ook sneller verder weg en loop lekker een stukje.