[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:13

Bienotje, nou met alleen poeder krijg ik ze dus niet zo lekker strak, maar nu ook niet echt met potlood, moet daar nog mee oefenen ;)

Vanmiddag naar de brow bar in de douglas, dus dan hopelijk dat het er dan anders uit ziet :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:48

Suus, heel mooi! En die rustige ooglook staat je ook goed. Zijn dat nou je eigen wimpers?

Kaygee, die kleur op je lippen staat je goed. Wat ben je mooi bruin en je ziet er zo blij uit! Harsen :\

De kat van Bloembloem :')

Rena, ik vind je wenkbrauwen iets teveel getekend en ik zou ze even bij borstelen :j Wat een mooi gezicht heb je <3

Ik heb vanochtend mijn oranje concealer op m'n wallen gesmeerd en nog steeds schijnen ze door. Ze zijn echt paars en ik zie er dan gelijk zo ongelukkig uit. Ik ben wel heel gelukkig met mijn gel eyeliner, ik kan m'n lijn zo veel mooier maken en het lijkt minder hard. Vandaag ook weer taupe op van Mac <3 Zulke mooie foto's als jullie heb ik niet, ik ben gewoon een verkouden lijk :\ Mijn huid blijft zo spierwit, kantoorbaan hè. Als ik bronzer gebruik ben ik gelijk een wortel.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:07

Zijn mn eigen wimpers :j
Als je een wortel wordt hebt je de juiste kleur niet gevonden! Je moet zoeken naar een assige tint.. Ik kan hele warme tinten ook niet hebben wordt dan zon foute tevaak naar de zonnenbank barbie :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:10

Afbeelding

Ik heb vandaag weer eens mijn wenkbrauwen wat aangezet. Verder sleek op mn ogen en GC Cher op mn lippen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:12

Mooie lipkleur Jolien, staat je goed! Het is wel echt een kleurtje, maar niet zo BAM in je gezicht, erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:16

Lipstick staat je super, je wenkbrauwen vind ik echt veel te donker zo.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:21

Rena, je kunt je wenkbrauwen ook omlijnen met potlood en dan verder inkleuren met poeder. Dat maakt het wel strak maar minder hard.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:36

Jolien, die wenkbrauw kleur is iets te warm/donker, maar de vorm is zoveel mooier! Je gezicht komt zo veel beter uit nu :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:39

Suus___ schreef:
Zijn mn eigen wimpers :j
Als je een wortel wordt hebt je de juiste kleur niet gevonden! Je moet zoeken naar een assige tint.. Ik kan hele warme tinten ook niet hebben wordt dan zon foute tevaak naar de zonnenbank barbie :=

Wauw bofkont!
Ik heb volgens mij nog nooit een askleur bronzer gezien. Ik ga eens zoeken, dankje!

Jolien, mooie kleur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:44

velvetblack schreef:
Jolien, die wenkbrauw kleur is iets te warm/donker, maar de vorm is zoveel mooier! Je gezicht komt zo veel beter uit nu :)

Thanks, het is idd een stuk donkerder dan normaal, ik pak ook steeds de donkerste uit mn browkit :P
Dan ga ik t nog eens met de lichtere kleur proberen. Vind de vorm idd erg mooi. Ga morgen eens proberen zelf een beetje te epileren, maar ik zie nu aweer dat t hele dikke haren zijn, dus dat wordt geen pretje :=

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:49

vind de vorm ook erg mooi jolien, past bij je gezicht :) :D

hoop dat t morgen ook zulk mooi weer is, anders word t festival niet heel geweldig :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:01

Lisi thanks! Nyx taupe is een hele bekende :) maar nars laguna is ook top voor mij

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:02

Ik ben net even bij de Kruidvat geweest.
Ik heb 2 maybeline dream wonder nude foundations gekocht waar ik al een tijd benieuwd naar was. Nu waren ze met 35% korting en dus 1 plus 1 gratis.
Ik wilde er eigenlijk eerst 1 kopen maar ik kon niks anders vinden en de kleur is echt precies goed!
Heeft iemand hier ervaring met de foundation?

Verder heb ik weer een catrice concealer gekocht, die is zo fijn! Maar gaat wel snel op helaas.

Afbeelding

En hier nog even het highlighter palette van Freedom die ik gister heb gekocht. Helaas was Freedom en Make Up Revolution niet in 1 plus 1 gratis hier. :( Ik weet trouwens niet zo goed hoe ik de cream to powder highlighters aan moet brengen. Met mijn kwast waarmee ik gewone highlighter aan breng wil het niet. Hoe doen jullie dat?
Afbeelding

Ik vind de wenkbrauwen van Jolien wel prima eigenlijk. Ik ben ook best licht en blond maar mijn wenkbrauwen zijn van zichzelf suuuper donker, nog donkerder dan die van Jolien. Ook als ik er niks aan doe. :P

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:05

Ik vind de vorm ook mooi! Kleur ook, maar daar heb ik geen verstand van :')

Net een beetje in een opwelling foundation gekocht. Nu thuis bedenken dat ik de kleur buiten misschien ook had moeten testen :Y) true match in rosé ivory en miracle match in natural. Yup, twee verschillende kleuren, 1+1 gratis maakt me impulsief. Ach zo duur was het niet en eventuele fouten zijn er om gemaakt te worden

Highlight palette was er niet meer! Wel die anderen

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:12

DnT, Mannequin staat je heel erg goed ik durfde hem niet aan, dacht dat ie te licht zou zijn maar nu misschien wel :+

Kaygee wat ben jij knap zeg! Ik ben jaloers op je haar! <3

Jolien, vind het erg mooi staan, laat je gezicht een stuk meer spreken.

Suus jouw wenkbrauwen zijn ook echt super zo!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:23

Kaygee schreef:
Dankje, lief :*

Mijn oksels en benen maar hoor haha. Maar oksels zijn niet tof haha. De vorige keer heb ik bijna 45 minuten gelegen voor 2 oksels... hopelijk nu niet zo lang.

Duurt oksels zo lang ja?

Wil eigenlijk de bikinilijn een keer laten doen maar ben te schijt. :x

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:24

Ik doe alleen Aphrodite weg joolien :j rest blijft gewoon :D je wenkbrauw vorm is mooi maar ik vind ze idd ook iets te donker :j Jelly, de creamhighlighter breng ik aan met de beste kwast die ik in bezit heb.

Mijn vinger. :') je kan ook een Spanje gebruiken, voor poeder highlighters gebruik ik m'n blendingskwast :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:40

Hebben jullie kruidvatten revolution? Ik ben het hier in de regio niet tegengekomen Helaas. Maar vandaag wel mooie aankopen gedaan (thanks to you all) scheelde bijna 40 euro.
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:00

_Friemel schreef:
Ik doe alleen Aphrodite weg joolien :j rest blijft gewoon :D je wenkbrauw vorm is mooi maar ik vind ze idd ook iets te donker :j Jelly, de creamhighlighter breng ik aan met de beste kwast die ik in bezit heb.

Mijn vinger. :') je kan ook een Spanje gebruiken, voor poeder highlighters gebruik ik m'n blendingskwast :j

Ik zat er ook al aan te denken, mn vinger. :')
Ga dat maar eens proberen dan!
Dankjewel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:13

Een Spanje???
Sponsje gok ik...?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:43

Hopelijk geen radioactieve spons. :oo

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:47

Ik dacht dat Spanje voor een of andere bekende kwast zou staan

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:47

friemel en der telefoon :P t word steeds interesanter haha.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:50

Ik herken het wel, sinds mijn iPhone moet ik echt heel erg opletten :=

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:56

ik heb het express uitstaan, word er knettergek van :P