[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:11

@Bonte, oooh gaaf! <3

@Judass, spannend zeg! Hoelang is het rijden vanuit je woonplaats? Blackbear is voor mij zo'n 2,5 uur met het OV. :') En bij Roald in Amsterdam een uurtje ongeveer.

Nog even afwegen, ook qua ontwerp wat ik wil. :):)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:37

Gaaf Ilse! Wat ga je laten zetten?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:39

Ik kom zelfs vanuit belgie naar blackbear :D

Wat is gebruikelijk bij het maken van een afspraak: direct alles vermelden + waar + fotos ens of eerst gewoon een mailtje om te vragen of er plaats is/een afspraak te maken?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:42

Ligt er natuurlijk aan vanuit waar in België hoe ver dat is hè :D

Ik mail meestal met een idee, de plaats, de grootte ongeveer en wanneer ze tijd hebben. En evt een kostenplaatje!

Pff ik wil weer zoveel ideeën laten uitvoeren op m'n lijf :)) ga binnenkort ook even een eigen idee uitwerken in Photoshop.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:58

Damned schreef:
Ik kom zelfs vanuit belgie naar blackbear :D

Wat is gebruikelijk bij het maken van een afspraak: direct alles vermelden + waar + fotos ens of eerst gewoon een mailtje om te vragen of er plaats is/een afspraak te maken?

Mijn ervaring is, is dat ze enorm snel terugmailen dus als je gewoon je basis idee mailt, gaan ze van daaruit wel verder hoor :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:01

En je kan ze ook via Facebook een berichtje sturen, vind ik zelf makkelijker kletsen :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:16

Ik kom uit Noord Holland (Noord), Hoorn. Google maps zegt twee uur :Y)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:27

Volgens google maps is het voor mij ook een dikke 2 uur (vanuit Gent)
Dan zal ik ze maar eens een berichtje sturen, maar dan wordt het wel heel definitief := Ik ben een ENORME twijfelaar haha, ook al heb ik van mijn vorige tattoo geen seconde spijt gehad (oke wel even, toen hij er juist opstond, dacht ik wtf heb ik nu gedaan??? maar dat was direct over :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:31

Is het dan bijvoorbeeld een idee dat je ook voorbeeld foto's meestuurt naar wat je ongeveer zou willen?

@Damned, oeh herkenbaar. := Toen ie er net op stond dacht ik echt noooo.. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:35

Haha gewoon een berichtje sturen joh, dan staat er echt nog niks vast!

En ja ik ervaar eigenlijk altijd dat tattoo artists het fijn vinden als ze wat ideeën van je hebben.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:36

Hahaha dat had ik ook ja :') Heel erg wennen de eerste weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:39

Hebben jullie tattoo's waar jullie echt niet trots op zijn eigenlijk?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:43

_Dominique schreef:

Haha krijg onderaan een banner: "speit van een tattoo"? :')

'k Heb maar één tattoo en ben er zeker wel trots op. Hard aan het nadenken over tattoo nr 2 (heb wel al plek en ontwerp maar het moment moet juist zijn, ofzo...). Er gaat bij mij altijd zo'n lang denkproces aan vooraf, dat 'k zeker weten geen spijt ga krijgen _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:45

Ik heb wel een tattoo die iets is aangepast... Op mijn 17e 2 veertjes laten zetten, hij was dik 10 jaar later erg vervaagt. Ik zou hem nu niet nogmaals zetten maar toch ben ik blij hem nu te hebben. Hij staat voor die tijd uit mijn leven en hij hoort bij mij.

Het kriebelt bij mij om blackbear te mailen... loop al een tijdje met het idee van een doodshoofdvlinder en dan op mijn ruggegraat halverwege mijn rug. Maar twijfel nog teveel.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:45

:))

Ik heb ook maar 1 tattoo en daar ben ik heel erg blij mee. En ik weet zeker dat ik net zo blij ben met de tweede die op de planning staat :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:47

_Dominique schreef:

De mijne verdient geen schoonheidsprijs :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:47

Stom trouwens he, nu over een rugtattoo twijfel ik al een tijd. Maar als ik mn sleeve uitbreid dan mail ik Mandy 'joh heb jij misschien binnenkort tijd om weer een stukje aan mn sleeve te maken? Iets met een vogel, bloem of een ander leuk beestje ofzo? Kijk maar wat jij erbij vind passen' :') En dan zie ik op de dag zelf wat ze bedacht heeft en dat komt er dan bij... En om een andere tattoo zit ik dan zo te peinzen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:50

Heb inderdaad ook zo'n denkwijze Mars! Dat het staat voor díe tijd uit je leven en het bij je hoort. :)

Gaaf idee zeg, denk dat zij er echt iets moois van kunnen maken ja. Toffe plek ook, zeg maar onder je bh-bandje nog? Of net er boven?

Kan ik wel begrijpen hoor, weet niet hoe ik het moet verwoorden, misschien omdat je op die arm al flink wat hebt staan?

Zelf vind ik een 2e plek bedenken ook vrij lastig, ik wil hem niet te zichtbaar enerzijds, anderzijds wel heel graag..

Ik heb er ook maar 1 en nog vrij kort (sinds maart), maar het kriebelt echt enorm om een tweede te bedenken en er vol mee aan de slag te gaan. Werkt verslavend.. -O- Denk dat ik nog wil wachten met écht zetten tot het najaar.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:53

_Ilsee_ schreef:
Ik kom vanuit Overijssel wil eigenlijk met het OV dus moet even uitzoeken of dat kan en anders met de auto. Dat lees ik vaker ja! Dat ze lief zijn, en dat vind ik ook erg fijn vooral voor de eerste keer :)

Vanuit Eindhoven is het ov goed te doen naar Valkenswaard dus dat zou geen probleem moeten zijn. De vraag is dan natuurlijk hoe makkelijk je in Eindhoven kunt komen vanaf jou woonplaats :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:53

Ik heb er eentje die minder mooi is, gezet door een vriend van mij en toentertijd een van z'n eerst gezette. Maar spijt? Nee, absoluut niet :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:56

_Dominique: Denk net onder mn bh bandje, op t smallere gedeelte van mn rug...

Ja het is ook zo dat ik Mandy helemaal vertrouw, haar stijl past helemaal bij mij... Hou van dat lieve en zachte op mn arm en ik vind gewoon alles mooi wat ze maakt :P

Haha dat kriebelen voor een nieuw stuk is zooo herkenbaar :)) Velen zullen dat gevoel hier zeker herkennen. En ach een beetje freubelen en erover nadenken kan altijd natuurlijk.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:02

Judass schreef:

heey ik woon ook in hoorn :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:06

Drunksheep schreef:

En ja ik ervaar eigenlijk altijd dat tattoo artists het fijn vinden als ze wat ideeën van je hebben.

Stuurt BlackBear ook een ontwerp op vooraf? Of zie je het daarzo pas? :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:11

bontebonte schreef:
Judass schreef:

heey ik woon ook in hoorn :)

:wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 13:12

Mars schreef:
_Dominique: Denk net onder mn bh bandje, op t smallere gedeelte van mn rug...

Ja het is ook zo dat ik Mandy helemaal vertrouw, haar stijl past helemaal bij mij... Hou van dat lieve en zachte op mn arm en ik vind gewoon alles mooi wat ze maakt :P

Haha dat kriebelen voor een nieuw stuk is zooo herkenbaar :)) Velen zullen dat gevoel hier zeker herkennen. En ach een beetje freubelen en erover nadenken kan altijd natuurlijk.

Klinkt als een mooie plek! :D

Ja precies is zo, je hebt immers alle tijd van de wereld om er over na te denken, wie wat waar hoe etc. De spanning vooraf is zo leuk!

Bonjoy schreef:
Drunksheep schreef:

Stuurt BlackBear ook een ontwerp op vooraf? Of zie je het daarzo pas? :)

En weet iemand hoe dat ook zit met Roald van Salon Serpent?