@Judass, spannend zeg! Hoelang is het rijden vanuit je woonplaats? Blackbear is voor mij zo'n 2,5 uur met het OV.

Nog even afwegen, ook qua ontwerp wat ik wil.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Ik kom zelfs vanuit belgie naar blackbear![]()
Wat is gebruikelijk bij het maken van een afspraak: direct alles vermelden + waar + fotos ens of eerst gewoon een mailtje om te vragen of er plaats is/een afspraak te maken?
_Dominique schreef:Hebben jullie tattoo's waar jullie echt niet trots op zijn eigenlijk?
_Ilsee_ schreef:Ik kom vanuit Overijssel wil eigenlijk met het OV dus moet even uitzoeken of dat kan en anders met de auto. Dat lees ik vaker ja! Dat ze lief zijn, en dat vind ik ook erg fijn vooral voor de eerste keer
Mars schreef:_Dominique: Denk net onder mn bh bandje, op t smallere gedeelte van mn rug...
Ja het is ook zo dat ik Mandy helemaal vertrouw, haar stijl past helemaal bij mij... Hou van dat lieve en zachte op mn arm en ik vind gewoon alles mooi wat ze maakt
Haha dat kriebelen voor een nieuw stuk is zooo herkenbaarVelen zullen dat gevoel hier zeker herkennen. En ach een beetje freubelen en erover nadenken kan altijd natuurlijk.
Bonjoy schreef:Drunksheep schreef:Haha gewoon een berichtje sturen joh, dan staat er echt nog niks vast!
En ja ik ervaar eigenlijk altijd dat tattoo artists het fijn vinden als ze wat ideeën van je hebben.
Stuurt BlackBear ook een ontwerp op vooraf? Of zie je het daarzo pas?